Cap 39 Bomba.

555 28 51
                                    

Din punctul de vedere al lui Jimin:

"Nu este niciun mod prin care eu sa lucrez cu el!" Am tipat. "Bombe sau nu, putem să găsim pe altcineva să facă asta!" Am spus, încăpătânarea scoțând cei mai bun din mine.

Namjoon a oftat, strâmbând din nas.

"Recunoaşte, Park. Sunt singurul om capabil să facă asta, şi s-o facă bine şi tu ştii asta." Jongsuk a intervenit.

"Nu îmi pasă! Mai bine merge totul prost decât să lucrez împreună cu un idiot ca tine!" Am spus.

"La dracu, Jimin!" Namjoon a tipat. "Vrei să scapi sau nu de Minhoo?"

"Normal că vreau! Ce întrebare e asta?!" M-am uitat la el intens.

Namjoon oricum m-a ignorat, dând din cap dezaprobător. "Atunci opreşte-te din a te mai comporta ca un prost şi lasă-l pe copil să ne ajute!"

"Nu." Am spus.

"La dracu!" Jongsuk a gemut, aruncându-se pe canapea, în sensul opus mie, stând intre Taehyung si Jungkook I-am aruncat o privire  care ar putea omorî. "Taci din gura."

Şi-a dat ochii peste cap, fiind evident că nu era în starea în care să poată începe o ceartă.

"Nu vrei să scapi de idiotul care nu numai ca a incercat sa te omoare şi pe tine, dar pe fata ta? Nu ma intereseaza ce probleme ai cu Lee Jongsuk, dar gandeste-te la Geanina si la siguranta ei."

Am germut uşor, ştiind că avea dreptate. Frecându-mi mâinile, mi-am muşcat buza, gândindu-mă mai bine la ce a zis. La dracu cu Namjoon şi cu vorbele lui care mereu mă făceau să fiu de acord cu el.

Dacă nu scăpam de Minhoo, va veni el după noi. Era acum ori niciodată.

Oftând, m-am uitat la Namjoon. "Bine, dar doar pentru siguranța lui Geanina."

Namjoon şi-a mişcat umerii, fiind bucuros că am acceptat în final. "Multumesc." A respirat adânc.

Jongsuk s-a mişcat imediat de pe canapea, curiozitatea cuprinzându-l. "Geanina? Cine este Geanina?"

Mi-am întors carpul spre el. "Nici să nu te gândeşti la asta, LEE JONGSUK." L-am avertizat.

Jongsuk a rânjit, punându-şi mâinile sus în semn de apărare. "Doar întrebam."

Am oftat în bătaie de joc, uitându-mă în altă parte.

"Este ea următoarea ta jucărie pentru sex?" Jongsuk a chicotit, crezând că este amuzant şi aşteptându-se ca toata lumea o sa rada dar a  observat că s-a înşelat din momentul în care liniştea a cuprins camera şi toti ochii s-au îndreptat spre noi doi.

"Mai bine ai grijă scoti pe gură." L-am avertizat.

"li iei apărare, văd?" Jongsuk a dat din cap, fiind confuz. "Cred că trebuie să fie foarte bună în pat dacă te agiti atât."

M-am ridicat în picioare. "Nu ti-am spus să taci din gură?" Am spus, unindu-mi buzele.

Înainte să-mi observe comportamentul, Hoseok s-a ridicat şi el, luându-mă de mână şi trăgându-mă înapoi. "Calmează-te, omule."

Jongsuk a chicotit. "Aw, băiatul Park are o prietenă? Ce drăgut." A spus în bătaie de joc.

"Taci din gură." Am spus, dorindu-mi sa ii rup capul.

"Doamne, Park," Jongsuk chicotit. "Doar glumesc. Nu trebuie să te agiti atât."

I-am dat lui hyund (Hoseok) mâna la o parte de pe mine.
"Da? Ei bine, nu sunt in pozitia în care as putea să-ti ascult glumele patetice. Doar du-te şi fă ce ai de făcut şi pleacă mai repede."

DANGER [REINTERPRETARE]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum