Restul după-amiezei a mers aşa cum am sperat - linistitor.
Incă de la cearta mea cu Jimin, nu a mai scos un cuvânt, nici el, nici eu. Cred că a înteles în sfârşit ce am vrut să spun.
Îmi place de el? Bineînteles. Asta a fost ceea ce i-am spus şi în pădure, dar se pare că o tipă pe care nici macar nu o cunosc vine la noi, el se enerveaza si nici macar nu imi spune cine e sau ce vrea.
Adică, este un lucru să vrei intimitate si altul să fii o persoană care vrea să stie ceva - asa cum a făcut el cu mine - dar odată ce întreabă ceilalti-cum am făcut eu cu Jimin - nu îti spune nimic.
Cât de ipocrit poate să fie? Adică, ar fi altă poveste dacă nu m-ar fi întrebat niciodată despre mine, dar a făcut-o si nici măcar nu are
decenta să-mi spună ce se întâmplă când cineva din trecutul lui apare?Astea sunt idiotenii.Cris a venit cu mâncarea noastră, amândoi începând să mâncăm în liniste.
Era ciudat, nu voi minti, dar era oarecum confortabil în ciuda aurei întunecate care plutea deasupra capurilor noastre.
Ştiam că are o multime de gânduri şi cuvinte de spus, dar niciodată nu i-am dat şansa să deschidă gura pentru a spune ceva, deoarece de fiecare dată, aş fi găsit ceva pentru a-l întrerupe.
Luându-mi cheeseburger-ul, am luat o muşcătură înainte de a lua şi paharul de limonadă, ignorând privirea lui Jimin care era fixată pe mine.Era evident că nu mă simteam prea confortabil să ştiu că mă priveşte atât de intens, dar am refuzat să-i arăt acest lucru.Aveam de gând să câştig lupta asta, chiar dacă i-ar fi plăcut sau nu.
Refuz să fiu curva cuiva, în special a lui Jimin.Pot să îndur foarte multe lucruri si partea asta a lui era unul dintre ele.
Un sărut nu va fi întotdeauna solutia unei probleme şi nici o scuză.Am nevoie de o explicatie şi jur că o să o am.Chiar dacă îmi va lua luni sau chiar ani.O voi obtine pentru că o merit, în special după toate prin care am trecut în ultimele zile, incluzând faptul că i-am salvat fundul - de nenumărate ori.
Odată ce mi-am terminat mâncarea, mi-am lins buzele înainte de a mă ridica de pe scaun si de a mă duce la baie.M-am îndreptat spre chiuvetă, tinându-mi mâna sub aparatul automat cu săpun, înainte de a îmi freca mâinile odată ce lichidul roz mi-a alunecat pe palme. Dând drumul la robinet, mi-am pozitionat mâinile sub apa fierbinte, înainte de a închide robinetul si de a mă îndrepta spre o cutie cu servetele din apropiere. Am luat câteva şervetele pentru a-mi usca mâinile, uitându-mă apoi în oglindă.
Am oftat, plimbându-mi mâinile prin păr. Arătam bine. Muşcându-mi buza, am început să mă întreb ce se va întâmpla odată ce voi ieşi din baie, apoi din restaurant, îndepărtându-mă de toate minciunile lui Jimin.
Doar când am vrut să deschid usa de la baie, San a intrat înăuntru. Mi-am muşcat buza, la gândul că ea era fata care l-a enervat pe Jimin.
Dacă Jimin nu îsi deschide gura sunt sigură că ea o va face. Ducandu-ma la ea, m-am pozitionat lângă chiuveta din fata ei."Hei."
Şi-a luat ochii de la mâinile ei, uitându-se la mine, "...Hei," Si-a lins buzele, luându-şi mâinile de sub jetul de apa şi oprind robinetu înainte de a-si lua un servetel si a-si usca mainile.
"Ok, nu mă cunoşti," Mi-am dus o suvită de păr după ureche."Dar ştiu că îl cunoşti pe Jimin şi voiam doar să te întreb-"
"Imi pare rău."A dat din cap."Stiu unde vrei să ajungi cu asta şi oricât de mult aş vrea să te ajut, nu pot."
CITEȘTI
DANGER [REINTERPRETARE]
FanfictionO noapte . O petrecere. O greseala . Ceea ce credea ca ii va distruge viata Parea sa fie chiar opusul . cand toata viata ta ai fost obijnuit cu persoane care te mint si te pacalesc . PS:OAMENI BUNI ACEASTA CARTE ESTE (REINTERPRETATA) SI ADAPTATA L...