capitolul 9 Atragator

469 36 4
                                    

Jimin avea buzele strânse într-o singură linie. "Sunt impresionat, drăguto. Nu ştiam că poti să faci asta." Jimin s-a dezlipit de maşina lui, venind spre mine, fiind fată în fată şi zâmbind.

Am început să râd. "Ei bine, acum ştii." I-am arătat un zâmbet fals.

M-am uitat în sus, privindu-l. In sfarşit realizasem ce purta şi nu am să mint, arăta chiar bine. Purta un pulover pe gat cu o geaca de piele peste, pantaloni negri si o pereche de
PRADA SHOES - SPAZZOLATO LEATHER NEGRI .

"Te uiti la mine, observ?" M-a întrebat cu un rânjet pe fată.

Mi-am dat ochii peste cap. "Nu." M-am uitat în altă parte, jenată că a observat că mă uitam la el.

Şi-a lins buzele, plimbându-şi ochii de sus în jos peste corpul meu. "Nici tu nu arăti foarte rău."

M-am uitat la mine, observând că purtam o pereche de blugi cu talie inalta albastri, cu o camasa alba inchisa pana in gat şi un pulover peste şi o pereche de tenesi in picioare .

Nu stiam dacă vorbise serios sau doar
glumise .

El a râs pur şi simplu. "Urcă-te în maşină." A dat din cap uitându-se la maşina lui. Era una diferită, tocmai acum realizasem. Işi schimbase masina si nu il mai văzusem doar de o orä.

Voiam să-l întreb de unde o are, dar ceva din interiorul meu m-a avertizat să n-o fac.

Nici măcar nu am realizat că el deja se urcase în maşină, până când să-i aud claxonul, readucându-mă la realitate.

Jimin şi-a scos capul pe geam, una dintre sprâncenele lui atingând marginea geamului. Ai de gând să intri?"

Mă uitam la el, la casa mea şi la maşină. Nu era o decizie greu de luat. Uitandu-ma din nou la el, m-am îndreptat către cealaltă parte a maşinii. Uitânu-mă în jos, în căutarea mânerului, am realizat că nu era niciunul .

De ce îti ia atât?" A spus Jimin.

Taci. Nu vorbi atât de tare, părintii mei te vor auzi si nu stiu cum să deschid chestia asta." Am şoptit.

A chicotit. "Doar apasă butonul ăla."

M-am uitat în jos, încercând să caut butonul despre care vorbea. Când l-am găsit, mi-am dat ochii peste cap, înainte să deschid usa si să intru.

"Este vorba despre timp." A spus el.

"Nu e vina mea că masina ta e asa dificilă" Am suierat în apărarea mea.

A rânjit, înainte de a băga cheile în contact, ieşind din locul de parcare şi ajungând într-un final pe sosea.

Câteva minute au trecut, în timp ce eu fredonam de una singură, mişcandu-mi degetele de la o mână pe ritm, pe cealaltă tinând-o pe fereastră. M-am uitat prin sticlă, întelegând unde eram. Atunci am realizat că nici măcar nu ştiu unde mergem .

"Unde mergem?" M-am întors spre el.

Jimin pur şi simplu a râs, dând din cap.

Mi-am apropiat sprâncenele. "Ce e atât de amuzant?"

M-a ignorat. în schimb, a râs în continuare După ce s-a oprit, s-a uitat la mine. "Ai retinut măcar ceva din ultima dată când m-ai întrebat?" Şi-a dus privirea din nou pe şosea.

Câteva momente recente mi-au apărut în minte şi mi-am reamintit că ori de câte ori l-am întrebat unde mă duce, el nu mi-a raspuns.

Am dat din umeri. "Nup, pentru că sunt curioasă." Am zâmbit mândră, făcându-l pe el să râdă din nou.

Aşezându-se mai bine pe scaunul din piele, şi-a pozitionat piciorul stâng sub volan pentru a conduce, iar cu celălalt picior a apăsat pe acceleratie. Folosindu-şi trei dintre degetele de la mâna stânga, a îndreptat volanul, asigurându-se că nu pierde controlul. A început să-şi caute prin buzunarele de la geaca lui cu mâna dreaptă. Scotând afară un pachet de tigări si o brichetă, a scos o tigară, punând-o între buzele lui, inainte de a o aprinde. Aprinzand- o de mai multe ori, fiind sigur că e în regulă, şi-a aruncat pachetul înapoi în buzunar.

Fumul îi aluneca uşor printre degete, pozitionându-şi cealaltă mână pe volan şi dându-şi piciorul la o parte. Luându-şi tigara de la buze, a tinut ceva vreme fumul în el, după care l-a scos afară într-un perfect inel, invadând masina.

Am dat din cap. Băiatul ăsta o să ne omoare la modul în care conduce, din cauza atentiei pe care o are pentru idioata aia de tigară.

Aş minti dacă as spune că nu mi se părea atrăgător, pentru că mi se părea. Urăsc să spun asta, dar absolut tot ce făcea era atât de atragator, fierbinte. Spre groaza mea. Atunci, mi-am amintit că eram în maşină cu un crimnal.

Chiar atunci, momente din noaptea aceea, din maşina lui, îmi umblau prin minte.

FLASHBACK:

( De unde să stiu? Sunt în masină cu un criminal." Mi-am dat ochii peste cap, punându-mi mâinile în dreptul pieptului.)

( Ai de gand să-mi spui asta de fiecare dată când vreau să vorbesc?" A murmurat, vocea lui find puternică, având ochii întunecati.)

FALSHBACK inchieat.

Mi-am simtit stomacul tresărind. Cred că l-am judecat mult prea repede. Ştiu, a omorât pe cineva si probabil că era unul dintre cele mai bipolare persoane pe care le cunosc, dar încă nu am dreptul să-l judec pentru că nu am aflat niciodată de ce a făcut ce a făcut.

Cred că poti spune că eram intrigată si impresionată că si-a tinut cuvântul, atunci
când a spus că mă va duce acasă.

M-am uitat la el, privindu-i defectele care nu existau pe fata lui.

" La ce te uiti?" Umerii lui s-au mişcat în timp ce râdea .

Am dat din cap. "La nimic." M-am uitat în altă parte.

Ştii tu, poti să faci o poză, babe. Va dura mai mult.

Pur şi simplu mi-am dat ochii peste cap.

A chicotit, uitându-se înapoi pe sosea, trăgând încă o singură dată din tigară.

Dacă m-ai fi întrebat de ce am fost de acord să urc cu el în maşină, nu aş fi ştiut ce să-ti răspund, şi să fiu sinceră, chiar nu ştiu de ce.

" Mergem să mâncăm." Jimin a vorbit încă o dată, referindu-se la întrebarea pe care i-o pusesem putin mai devreme. Am putut observa zambetul de pe fata lui. "E in regulă?" S-a uitat la mine.

Stomacul meu a tresărit de emotie. "Desigur." Am şoptit de parcă nu mi-ar fi păsat, dar de fapt, îmi pasa.

Alt gând mi-a invadat mintea şi ca de obicei, gura m-a luat pe dinainte, înainte de a avea şansa să mă opresc. "Este o întâlnire?" M-am blestemat in gand, in timp ce cuvintele-ml ieşeau pe gura .

El a rânjit. "Doar dacă vrei tu să fie, babe."

To be continued.....

XOXO GEANINA❤

DANGER [REINTERPRETARE]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum