Din punctul de vedere al lui Jimin:
Inchizând uşa lui Nayeon în spatele meu, am chicotit în timp ce încă o auzeam pe Nayeon tipând după ce i-am făcut.
Nu a fost vina mea. Curva o merita.
'Vei plăti pentru asta, PARK!" A tipat. "Iti jur că vei plăti!"
Am ignorat-o, dând din cap în timp ce am coborat scarile indreptandu-ma spre băieti, care imediat si-au îndreptat privirilecătre mine.
"Deci?" Namjoon a început. "Ai făcut ce ti-am spus? Ai luat pachetul?"
Am dat din cap, Iuând pachetul de la spatele meu înainte de a il da lui Namjoom.
"Bună treabă, Park." A dat din cap aprobator. "Cum ai făcut asta?"
Am rânjit, amintindu-mide evenimentele petrecute noaptea trecută ......
Flashback:....
"Cum as putea să-i rezist unei fete care arată aşa de bine ca şi tine?" Am gemut uşor, degetele mele apucând-o de şolduri în timp ce am adus-o mai aproape de mine, fața mea pozitionând-se inspre părul ei în timp ce am
început să o împing către pat.Şi-a muşcat buza, apucând de bluza mea odată ce mi-a lăsat un mic sărut pe obraz. "Nu ştiu, dar dacă faci ca asta să merite, îti promit că îti voi da pachetul." S-a apropiat uşor de buzele mele, dar am respins-o, presandu-mi buzele pe gâtul ei.
Băieti îmi datorează multe pentru chestia asta .
în momentul in care spatele genunchilor ei au atins patul, a căzut pe spate, trăgându-mă deasupra ei. M-am pozitionat destul de bine, pentru a nu-mi lăsa greutatea peste ea. Lăsându-mă în jos, i-am lăsait săruturi puternice pe gătul ei, mutându-mă spre pieptul ei .
A gemut, plimbându-şi degetele prin părul meu, trăgându-mă cât mai aproape de ea.
Am gemut pentru a- satisface nevoile.Trebuia s-o fac să creadă că eu chiar vreau să fac asta. Curva nu trebuia să suspecteze nimic.
"Jimini..." A gemut din momentul în care a simtit dintii mei înfigându-se în pielea ei. "Oh, Doamne..." A gemut tare.
Mă rugam la Dumnezeu ca, Geanina să nu o auda. Ultimul lucru de care aveam nevoie era ca prietena mea sa se trezească din cauza zgomotelor care veneau din fundul holului.
M-am depărtat de ea, mutandu-mă astfel încat fata mea a acoperit-o pe a ei. "Mi-a lipsit asta." Mi-am muşcat buza, uitându-mă la ea.
A respirat adânc. "Şi mie." Frecându-mi spatele gâtului, m-a împins în jos astefel încât sa-şi lipească buzele de ale mele, dar cum am făcut mai înainte, am ezitait.
Nu era niciun mod prin care aveam de gând să o sărut.
Nu mai aveam de gând să mă mai joc jocuri de genul ăsta cu ea şi asta era ultima dată când voi lăsa ceva ca asta să se întample.
Geanina însemna totul pentru mine şi nu eram tipul de băiat care să înşele.In special când am o fată la fel ca Geanina alături de mine.(STIU ASTA E CRINGE )
Puteam să simt în inima mea că datorită ei mă simteam mai sensibil şi asta era ceva ce nu credeam că se va intampla vreodată. ( SI ASTA E CRINGE! )
Incă din ziua în care Sana ma înşelat, nu am mai avut încredere în absolut nicio persoană de genul feminin şi apoi ea a apărut în viata mea şi mi-a arătat că, dacă privesc mai atent, acolo erau câteva persoane pentru care merită să luptii ,chiar dacă am întâlnit-o în nişte circumstante nu foarte normale, sunt fericit că a intrat în pădure şi m-a văzut omorându-l pe Choi Seung Ho.
CITEȘTI
DANGER [REINTERPRETARE]
FanfictionO noapte . O petrecere. O greseala . Ceea ce credea ca ii va distruge viata Parea sa fie chiar opusul . cand toata viata ta ai fost obijnuit cu persoane care te mint si te pacalesc . PS:OAMENI BUNI ACEASTA CARTE ESTE (REINTERPRETATA) SI ADAPTATA L...