30 curva!

503 30 4
                                    

Din punctul de vedere al lui Jimin:

După ce am făcut un duş, m-am simțit mult mai uşurat decât înainte.

Desigur, sesiunea de săruturi a mea şi a lui Geanina mi-a calmat nervii, dar emoția de a simiti apa calda pe pielea mea mi-a relaxat muşchii, făcându-mă să mă simt mult mai bine.

Infăşurându-mi un prosop în jurul taliei, am deschis uşa de la baie, păşind în camera mea unde m-am dus uşor catre dulapul meu, asigurându-mă că nu o trezesc pe Geanina.

Odată ce am ajuns la dulap în linişte, am deschis sertarul cu pijamalele mele, luând o pereche de pantaloni şi un tricou, asemănătoare cu cele pe care ile-am dat mai devreme lui Geanina. Mi-am lăsat prosopul jos, punandu-le pe mine.

Plimbându-mi degetele prin păr, m-am mai uitat încă o singură dată la Geanina înainte de a ieşi din cameră, închizând încet usa in urma mea .

Coborând, i-am zărit pe toti băietii care stăteau pe canapea, Namjoon fiind unul din ei. Am oftat în bătaie de joc. Asta va trebui să fie foarte interesant..

Mi-am lins buzele. "Hei." Mi-am muşcat buza, întrebându-mă cum aveau de gând să reactioneze, dar toti au rămas tăcuti, până când, Namjoon a vorbit.

"Cum te mai simti?" Sa uitat la mine iar eu la el, iar tot ce am văzut a fost sinceritate.

Am dat din umeri. "Bine, cred." Am luat un loc pe scaun, uitandu-ma atent la toti.

"Cum sesimte ea?" Namjoon a întrebat câteva secunde mai târziu. Mi-am mişcat capul într-un mod alert.

"Jin ne-a spus ce s-a întâmplat." A înghitit în sec, mişcându-se pe scaun.

Am dat din cap, uitându-mă la Jin pentru confirmare. Cand pur şi simplu mi-a oferit privirea care îmi confirma cele spuse de Namjoon, m-am uitat iar la el. "E putin speriată, dar este în regulă în mare parte." M-am oprit, gândindu-mă la cum a plâns în baie."Putea să fie şi mai bine." M-am lăsat pe spate pe scaun.

A dat din cap."Chiar imi pare rau" Mi-am încruntat sprâncenele confuz.

"Pentru ce? Nu ai făcut nimic -'"

"Ba da, am făcut." Namjoon a dat din cap.

"Am fost putin rău cu tine şi în special cu fata aia de sus care cred că este în camera ta. Niciodată nu am stiut cât de mult înseamnă pentru tine, dar în seara asta, mi-ai deschis ochii."

M-am foit pe scaun. Nu prea simte-am nimic, in special cand venea vorba de judecat aşa ca am dat pur şi simplu din cap.

"Am auzit ce ia făcut." Namjoon a dat din cap
"Trebuia să ne chemi. Am fi fost acolo într-o secundă şi ne-am fi asigurat că ar fi plătit pentru tot ce ia făcut.'"

Nu m-amputut abtine, aşa că am zâmbit. Când vine vorba de mine si de persoanele la care tin, băietii erau mai mult decât interesati, de fapt, chiar le păsa. "Multumesc, omule, ştiam deja asta, dar credeam că am totul sub control aveam totul sub control până când Geanina m-a oprit din a-l ucide pe idiot." Nu m-am putut abtine, simtind cum furia işi face prezenta in corpul meu.

Trebuia să il omor în ciuda faptului că, Geanina mi-a cerut să nu o fac, dar nu puteam să o rănesc mai mult decât o făcuse el deja .

"De ce nu te-a lăsat?" Namjoon sa holbat la mine uimit. "Când Jin mi-a spus că l-ai lăsat în viată, nu puteam sa cred ce auzeam. De cand iti lasi tu victimele in viata ?"

De când Geanina a parut in viata mea..." Si acesta era purul adevăr.

Bruce nu a mai zis nimic după asta, pozitionându-şi buzele într-o singură linie "Este încă trează? As vrea să o cunosc."

DANGER [REINTERPRETARE]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum