capitolul 17 o plac ?

466 33 8
                                    

Din punctul de vedere al lui Jimin:

"Cum adică ea ştie?!" Namjoon a zberiat înainte sa se ridice de pe canapeaua din sufragerie.

Mi-am dat ochii peste cap, dând din umeri. Sincer, imi pare rau ca l-am zis idiotuluil asta Nu trebuia să îi vorbesc despre Geanina sau despre cum m-a bandajat.

flashback

Ducându-mă spre uşă, am ciocănit de câteva ori, ştiind că băietii erau înăuntru deoarece aveau maşinile parcate afară. Tinându-mă de coastă, am respirat adânc, numărând pana la 10, calmanau-ma, aşteptand ca el sä-mi deschidă uşa.

In final, când uşa s-a deschis, Namjoon a apărut.

Aw, la dracu. Aici vine interogatoriul.

"Ce dracu ti s-a întâmplat?" A spus, uitându-se la mine curios. Nu era atât de surprins. Eram obisnuiti cu asta.

"Minho." Am murmurat, împingându-l pe Namjoon în casă, unde i-am văzut pe băieti, care se uitau la televizor.

Toti şi-au întors capul spre mine atunci când am intrat.

"Cum adică Minho ?" Namjoon a închis uşa, urmându-mă .

M-am aşezat pe un scaun, plimbându-mi o mână pe fată. Oamenii chiar ştiu cum să mă enerveze. "Stii când m-ai trimis să rezolv câteva afaceri?"

A dat din cap.

Da, el bine, am mers pe teritoriul nostru, dar s-a întâmplat ca Minho să fie acolo. A venit la mine si a inceput sa vorbeasca idioteni, apoi câtiva pumni, am oprit lovitura şi l-am lovit înapoi şi apoi, ca o pizdă ce e, a scos un cutit si m-a înjunghiat. Băietii lui au venit şi l-au luat de pe mine, spunanau-l ca ai nişte afaceri de care trebuie să aibă grijă, aşa că au plecat." Mă enervam din ce în ce mai rău reamintindu-mi, durerea din coastda mea marinau-se.

"Vrei să spui că a venit la tine si te-a înjunghiat fără niciun motiv?" Namjoon, care stătea pe canapea lângă ceilalti băieti, s-a holbat la mine.

"Da."

"Asta nu are niciun sens. Trebuie să fie un motiv pentru care a făcut asta."

"Ei bine, m-am împiedicat de el în restaurant."

"La restaurant?" Namjoon şi-a încruntat sprâncenele, aşteptând să-i explic.

Am oftat. "Eu şi Geanina am mers să mâncăm ceva."

"Tu şi Geanina? Cine mai e şi asta?"

"Cea pe care am tinut-o la noi în casă acum o noapte." Am murmurat, uitându-miă în ochii lui.

"Esti retardat, Park? Namjoon a zbierat. "Ai fost să mănânci cu ea?"

"Nu asta e ideea, la dracu. Ideea este că Minho a venit la mine si s-a agitat. încă din seara aia, acum câteva seri unde am fost toti, e supărat." Am spus, muşcându-mi interiorul obrazului.

Namjoon părea a se gândi la ce s-a întâmplat. Dând din cap, şi-a dat seama de ce am zis.

Idiotul pe care l-am omorât la petrecere nu era singurul de care trebuia să mă ocup. Şi Minho era o problema.

"Cum de eşti bandajat?" A întrebat în momentul în care a văzut bandajul.

"Geanina m-a bandajat."

DANGER [REINTERPRETARE]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum