Din punctul de vedere al lui Geanina:
Mi s-au mărit ochii, atunci când l-am văzut cum îşi apăsa pe coastă. "Ce, în numele lui Dumnezeu, ti s-a întâmplat?" Am spus, destul de tare pentru el ca sa auda, dar destul de încet ca mama mea să nu audă .
A dat din umeri ca şi cum nu ar fi fost mare lucru. Idiotul ăsta.
Mi-am încruntat fruntea. "Cât de proastă crezi că sunt?" Mi-am pus o mână pe sold.
A rânjit. "Chiar vrei să-ti râspund la întrebarea asta?"
Mi-am dat ochii peste cap. "Eşti un idiot."
A râs înainte să se mişte şi să se tină din nou de coastă.
M-am îndreptat spre el, uitându-mă la rana pe care o avea, apăsând uşor pe ea. "Serios, Jimin, ce s-a întâmplat?" M-am uitat la el.
" Nimic." A repetat.
L-am apăsat încă o dată, de data aceasta putin mai tare. A tresărit. "La dracu, asta doare, Geanina. Ai grija!!!"
A spus printre dintii lui încleştati.
"Ştiu." L-am privit. "Acum, spune-mi ce s-a întâmplat sau voi apăsa din nou, de data asta si mai tare." Am clipit.
"Doar gura e de tine." A murmurat.
I-am oferit o privire care putea fi citită ca un 'Oh, da?', în timp ce am apăsat încă o dată pe coasta lui.
Mi-a dat mâna la o parte, dându-se înapoi. "La dracu, Geanina." A murmurat.
Am dat din umeri. "Ti-am spus ce o să-ti fac şi nu voi ezita să o fac din nou." M-am indreptat spre el, dandu-se inapoi, atat de mult cât corpul lui i-a permis.
"In regulă, în regulă." A oftat. "O să-ti spun, doar dă-te de aici" Si-a mutat mâinile, făcându-mi semn să mă dau înapoi. Asa am si făcut.
"Ok." Mi-am pus măinile la piept. Acum, spune."
S-a lăsat pe perete, încă tinându-se de coastă. il stii pe idiotul ăla de care am dat când am mers la localul ăla?
M-am gândit, aducându-mi aminte de tipul cu părul saten, înalt şi cu ochii caprui. Am dat din cap, ca răspuns la întrebarea lui.
"Ei bine, după ce te-am lăsat aici, m-am dus înapoi la mine acasă şi ştii tu, băietii erau acolo. Am vorbit şi chestii pana cand Namjoon a spus că avem câteva afaceri nerezolvate despre teritorii."
Mi-am încruntat sprâncenele, confuză.
A oftat. "Sunt locuri care apartin diferitelor găşti, dar sunt separate. Este locul în care aproape toate afacerile au loc şi chestii."
Am dat inca o data din cap, de data aceasta, întelegând.
"Am mers în apropierea teritoriului care apartinea nouă şi bineînteles că Minho era acolo, şi de asemenea idiotul ăla crede că poate să înceapă o ceartă cu oricine si să scape pur şi simplu." A mormăit furios. "ldiotul a inceput sa vorbeasca aiurea, apoi a început să dea în toată lumea. Prima lovitură am evitat-o, reuşind să-l lovesc în fată. El s-a revanşat si m-a lovit în stomac, m-am întors şi m-a lovit în spate. I-am dat şi eu un pumn în stomac, iar apoi l-am împins. Când avusesem sansa sa-l lovesc din nou, a scos un cutit şi m-a înjunghiat in coastă-"
Rămăsesem cu gura căscată.
"Atunci băietii lui au venit şi i-au spus că au alte treburi de rezolvat." Ochii lui şi-au schimbat culoarea, tensiunea simtindu-se.
CITEȘTI
DANGER [REINTERPRETARE]
ФанфикO noapte . O petrecere. O greseala . Ceea ce credea ca ii va distruge viata Parea sa fie chiar opusul . cand toata viata ta ai fost obijnuit cu persoane care te mint si te pacalesc . PS:OAMENI BUNI ACEASTA CARTE ESTE (REINTERPRETATA) SI ADAPTATA L...