capitolul 7 in sfarsit acasa

498 34 7
                                    

Jimin a părăsit camera înainte ca soarele să apară, lăsând-o pe Nayeon sub cearşafuri singura, locul de langa ea find acum gol, pentru că el plecase.

Plimbandu-gi o mana prin parul lui ciufulit, Jimin a tras puternic aer în piept. Era foarte calm - deocamdată.

Deschizând uşa de la camera lui, a văzut-o pe Geanina dormind pe podea, ceea ce l-a adus pe el înapoi la realitate.

Oricât de mult l-a enervat, acum se simtea ca un idiot, pentru că ea ascultase ce i-a zis şi s-a culcat pe podea.

Cred că nu a fost deloc confortabil, s-a gândit el în timp ce a oftat profund, îndreptându-se spre ea. Uitându-se la ea, el şi-a muşcat interiorul obrazului.

Era frumoasă, nu avea nici măcar o îndoială în această privintă, dar avea ceva care îl făcea pe Jimin să-şi iasă din minti.

Lăsându-se în jos, Jimin i-a luat uşor corpul, pozitionându-l apoi în bratele lui, legănând-o ca şi cum ar fi fost un bebeluş, înainte de a o lăsa pe patul neatins. Luând o pătură din apropiere, a aşezat-o peste corpul ei, acoperind-o astfel de la picioare până la gâtul ei.

Privind-o încă o singură dată, Jimin s-a întors şi a ieşit din cameră, coborând scările.

Namjoon stătea pe un scaun, mâncând. Jimin a apărut parcă imediat în fata lui.

"Hei, Namjoon." A urlat Jimin, uimindu-l pe Namjoon, înainte să-şi dea seama că era doar el, aşezându-se din nou pe scaun.

"Ce?" A spus Namjoon. Nu era o persoană foarte matinală.

Ceea ce îi dădea lui Jimin mai multe motive sa se enerveze.

Fără un cuvânt în plus, Jimin s-a dus la Namjoon, apucându-l de gulerul de la tricou, fortându-l să se ridice de pe scaun, înainte de a-l împinge puternic în perete.

Jimin nu a ezitat să-l împingă din nou în perete, dându-i apoi un pumn în fată lui Namjoon, primind o privire plina de durere din partea lui. Dându-i un alt pumn în stomac, Namjoon a gemut de durere. "Data viitoare când mai îndrăzneşti să mai pui mâna pe mine," S-a apropiat mai mult de el, nasurile lor fiind la câtiva centimetri distantă. "Nu vei avea nici măcar şansa să spui vreun cuvânt înainte să îti fac rău."
Şi-a lăsat vocea mai jos, sunând ca un şoptit, parcă scuipând venin prin intermediul cuvintelor pe care le rostea.

Impingându-l încă o dată în perete cu fortă, Jimin s-a întors şi a plecat, lăsându-l pe Namjoon acolo.

Dacă era un singur lucru pe care Jimin il ura, era atunci când oamenii încercau să fie mai buni decât el, aşa cum a încercat Namjoon cu o zi în urmă.

Aranjându-şi tricoul, Jimin a urcat scările, intrând în camera lui, unde s-a dezbrăcat - Geanina încă dormind - şi a intrat în baie. Dând drumul apei, a lăsat picăturile fierbinti să-i atingă pielea.

Apa caldă care îi atingea corpul îl liniştea complet pe Jimin. El iubea să facă duş dimineata, deoarece simtea că aşa se putea elibera şi putea să uite pentru câteva minute realitatea. Timpul a trecut foarte repede, astfel încât Jimin a terminat să-şi şamponeze părul, oprind apa.

Uscându-şi părul perfect, Jimin şi-a înfăşurat un prosop in jurul taliel, dupa care a ieşit din baie, găsind-o pe Geanina trează. 

Jimin a zâmbit. "Bună dimineata, drăguto." A tachinat-o, vocea lui răguşită făcându-i firele de păr de pe mână să se ridice.

Din punctul de vedere al lui Kelsey:

Hei, hei." Am înghitit în sec, încercând din greu să nu mă uit la abdomenul lui unde străluceau câteva picături de apă, care alunecau perfect pe pielea lui.

DANGER [REINTERPRETARE]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum