CAPITOL NE EDITAT.
Din perspectiva lui Geanina:
Din mulțimea lucrurilor ciudate care mi s-au întâmplat în viață, cred că acesta se numără printre cele mai ciudate și crede-mă, chiar sunt multe.
Mi-am lins buzele înghițind în sec. Palmele au începutul să-mi transpire si puteam sa simnt cum inima a inceput sa bata din ce in ce mai tare.
Am simțit o mângâiere pe mâna si m-am intors pentru al vedea pe Jimin care se uita la mine, zâmbind usor inainte de a se uita la Daiana.
Am respirat adanc. Stiind ca il am pe Jimin de partea mea ma facea sa ma simnt mult mai bine. Erea mult mai usor sa stiu ca nu eream singura in asta. "Daiana, hei...."
Fata ei a luat o expresie ciudata si confuza, sprancenele ei fiind incruntate si buzele ei find unite intr-o linie. "Hei."
L-am strans mai tare de mana pe Jimin ne stiind ce sa fac. Ar trebui sa ii spun adevărul sau sa o mint in fata?
Am decis ca destul este destul. A minti a devenit o parte din mine si am inceput sa ma plictisesc de asta. "Uite nu pare sa fie ceea ce crezi tu-"
"Eu cred ca da." A spus.
Am oftat. "Daiana..."
Si-a ridicat mâna opindu-ma din a mai vorbi. "Nu Geanina." A dat din cap. "M-ai mintit."
"Nu, eu-"
"Te-am întrebat dacă voi doi vobiti si tu mi-ai spus ca nu. Pur si simplu mi-ai spus o minciuna. M-ai facut sa ma simt ca o idioata."
Am simțit cum tristețea ma cuprinde si lacrimile mi-au navalit in ochii. "Stiu ca asta am facut si imi pare rau. E doar ca.... la început nu erea problema mea sa-ti spun."
"Nu erea problema ta?" A oftat in bataie de joc. "Ce vrea sa însemne si asta?"
"Vreau sa spun ca nici macar nu stiam ce se petrecea intre noi la început! Nu aveam cum sa-ti spun."
"Sunt prietena ta ce-a mai buna!" Si-a aruncat mâine in aer. "Asta nu înseamnă nimic pentru tine?"
Am înghițit. "Normal ca înseamnă ceva pentru mine!" Am tipat. "Asta inseamna totul pentru mine! Stiu ca esti prietena mea cea mai buna si imi pare rau. Nu voiam sa te mint dar am facut o promisiune! Cum te-ai simțiti daca mi-ai fi spus ceva ce a nu trebui sa spun nimanui si eu i-as fi spus lui Jimin tot ce mi-ai spus?"
A ramas tacuta.
"Ti-ar placea?"
Si-a unit buzele.
"Huh?" Am insistat.
S-a uitat in alta parte. "Nu, nu mi-ar placea."
"Exact" am respirat puternic.
CITEȘTI
DANGER [REINTERPRETARE]
FanficO noapte . O petrecere. O greseala . Ceea ce credea ca ii va distruge viata Parea sa fie chiar opusul . cand toata viata ta ai fost obijnuit cu persoane care te mint si te pacalesc . PS:OAMENI BUNI ACEASTA CARTE ESTE (REINTERPRETATA) SI ADAPTATA L...