Cap 21 ce vreau ?

480 37 6
                                    

Din punctul de vedere al lui Geanina:

Aproape am făcut sex cu Park Jimin?

Cred că tocmai asta am făcut si nu stiu ce să fac în privinta asta.

Poate ar trebui să fac ce Blair Waldorf a făcut în Gossip Girl când şi-a pierdut virginitatea să vizitez un preot şi să-mi mărturisesc păcatele.

Gândindu-mă mai mult la asta, nu va functiona pentru că părintii mei cunosc toate persoanele de la Biserică si dacă ar afla ce s-a întâmplat între mine şi Jimin, voi fi pedepsită mult timp. Uitati de pedeapsă aş fi blocată în camera mea ca un animal daca ar afla.

Poate aş putea să-i zic lui Daiana.

Ha, da... Desigur. Probabil ar încremeni şi ar avea un atac de panica şi ultimul lucru de care am nevoie este să o conduc pe ea la spital şi să explic de ce s-a întâmplat asta.

Cred ca cel mai sigur lucru ar fii sa imi tin  gura închisă şi să încerc să tratez chestia asta cu mult calm.

Atât de departe, nu prea functiona.

....M-am uitat prea mult la televizor.

Loviturile rocilor tari de pe şosea, m-au făcut să revin la realitate. Stăteam în maşina lui Jimin, cu picioarele încolăcite şi cu mainile pe coapse.

Jimin îşi tinea ochii pe şosea, concentrat, în timp ce fredona.

Cum dracu putea să fie atât de calm?

Aici eram eu, practic cedând psihic, în timp ce el se comporta de parcă nimic nu s-a întâmplat între noi.

Bărbatii. Am oftat. Niciodată nu îi voi putea întelege. Nici dacă aş vrea.

"Ce e în neregulă cu tine?" Vocea lui Jimin m-a readus la realitate, întorcându-mi capul pentru a-l privi.

Chiar ma intreaba asta acum Cat de idiot poate să fie? "Nimic." Am murmurat.

Jimin a chicotit. "Cu sigurantă este ceva, aşa că de ce nu trecem peste toate idioteniile astea si îmi spui direct?" Si-a luat ochii de pe stradă pentru a se uita la mine, privirea lui făcându-mă să mă simt neconfortabil în scaunul meu, aducându-mi aminte de prima dată când am stat pe el.

"Doar mă gândeam la nişte lucruri.. Cred." Am dat din umeri, uitându-mă pe fereastră. Ştiu că deveneam ciudată, dar chiar nu simteam nevoia să aduc în discutie subiectul care mă omora pe dinăuntrul meu. Simteam că dacă aş face-o, lucrurile o vor lua razna şi ăsta era ultimul lucru de care aveam nevoie.

Din nou, gândindu-mă la asta, nu pare a fi atât de rău .

"Lucruri cum ar fi?" S-a uitat din nou la sosea. Pozitionându-si genunchiul stâng sub volan, şi-a băgat mâinile în buzunarele de la geaca lui din piele, scotând afară o tigară şi o brichetă. Aprinzând tigara,a lasat-o intre buzele lui, inainte de a-şi lua genunchiul de sub volan, controlând din nou maşina cu mana.

Trăgând din tigara lui, a lăsat fereastra putin mai jos, scotând afară un perfect inel de fum

"Nu ştiu.." Am murmurat. "Doar la lucruri.. Cred." Am dat din umeri.

Jimin şi-a incruntat fruntea, uitându-se la mine doar pentru câteva secunde. "Crezi?" A dat din cap. "Ar trebui să ştii la ce te gândeşti."

A tras din nou din tigara lui. Mi-am muşcat buza de jos şi imediat după ce am făcut asta, am ofat frustrată, amintindu-mi că din cauza asta am făcut ce am făcut la depozit.

"Serios, Geanina?" Jimin a oprit maşina. "Ce e în neregulă cu tine?" S-a întors spre mine.

Din punctul de vedere al lui Jimin:

DANGER [REINTERPRETARE]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum