Idalje zbunjena porukom koju sam dobila od prije neki dan pokušavam smiriti dozu znatiželje u mojoj glavi. Neke stvari sam uspjela smiriti , kao buru koju je Nora očekivala mojim prilaskom Louisu na fakultetu, srećom ,nije došao. No izgleda da ću to morati učiniti prvom prilikom . I jebeno ne znam ni šta bih rekla , niti otkad je ovo glupo istraživanje obuzelo moj život koji je do sada bio bezličan. Pomičem se još malo u stranu nervozno otpuhujući te prolazim prstima kroz razbrušenu prirodno uvijenu kosu koja mi se neki čudom danas izričito dopala. Stojim sa Rachel i Garyem , inače mojim roditeljima koje sam počela zvati imenom. Jednostavno mi se jebe za to , svakako ih ne dotiče kako ih zovem. Dobro, to su ionako moje unutrašnje misli.
Vjetar još više puše kako avioni polijetaju i iznenađujem se kako se sve brzo odvija. Inače , nisam nikada putovala avionom,a ta želja me obuzela od djetinjstva , i nikada neće biti dovoljno. No , ovaj put nigdje ne putujem . Ovdje smo kako bismo dočekali Erin, Harryevu curu. Čudno mi je što Anne nije s nama,ali naravno,kako je to cura Gospodina Stylesa treba joj pripremiti svečani doček. Da sam ja upitanju vjerovatno bi namazali sapuna po podu tako da se posklikznem pri ulasku u trpezariju i padnem ravno na servirani stol kako bi bila kriva za upropaštenu večeru.
"Pa gdje je ta djevojka pobogu!" mama nervozno izviruje dok ja sliježem ramenima. Kao da me briga . Mada, jedini razlog zbog kojeg me jeste briga je taj što mi treba pojasniti neke stvari,stvari koje samo ona zna.Dižem pogled i sudaram se sa Harrye blistavim zelenim , ali primijetim i nervozu , očito misli da neće stići. E pa ne želim ga tješiti, zainatila sam kao i on time što mi ne želi ništa pojasniti
Kroz pet minuta , njen avion je uspio sletjeti. Ali svejedno ne znam ni kako djevojka izgleda tako da nema teoretske šanse da je prepoznam . No uspaničeni papak od Harrya trči prema putnicima i ubrzo ga vidim u zagrljaju smeđokose djevojke . Nasmiješeni su i on je grli i ljubi kao da čuva najveće blago na svijetu. Prevrćem očima i trudim se da ostanem ljubazna kada im prilazimo svi zajedno. Ona se odmiče od njega i razdvajaju ruke kako bi se upoznali. Pozdravlja se sa mojim roditeljima i kada meni isrpuža ruku , primjećujem da ima gušću smeđu kosu do polovine leđa. Ima prelijepe oči ukrašene savršeno iscrtanim obrvama. Rumene obraze i punačke usne. Djevojka srednje visine i ležernog stila. Lagala bih sebe kada bih rekla da e izgledaju lijepo zajedno, no svejedno to neću priznati. Kada uhvatam samu sebe kako previše odmjeravam ovu nepoznatu djevojku ispred sebe ,konačno se udostojim ispružiti ruku sa ciničnim osmijehom.
"Darphy , ne znam da li mi je drago!"
"Erin" govori ljubaznim glasom.Starija je od mene,ali po glasu ponaša se kao dvanaestogodišnjakinja."Idemo onda cure" Harry nas obje grli preko ramena i ona se smije dok se ja lagano izmičem , viška sam i osjećam se hmm..čudno.
Kada smo došli da auta ja sam bila natjerana sa majčine strane da idem sa ovo dvoje kako bih se navodno bolje upoznala sa Erin jer je pristojna djevojka koja je diplomirala na ne znam ni kojem jebenom fakuletu dok sam ja vrag kao i uvijek. Kiselo sam se nasmijala Rachel i namršteno ušla u Harryevo auto. Sjela sam pozadi dok su njih dvoje sjedili naprijed držeći se za ruke. Nisam znala odakle mu auto,ali nisam imala volje da pitam . Od dosade sam počela posmatrati visoke Portlandske zgrade koje sam znala napamet. "Rođena si ovdje?" sa malo uvrnutim južnjačkim akcentom upitala me Erin . Klimnula sam glavom. "Lijepo je , veliko, wow" komentarisala je i ja sam se samo nasmijala.
"Šta mislite da večeras izađemo?" Harry je sada odjednom voljan da hodamo po klubovima,ipak mu je djevojka tu. "Meni odgovara" i slaže se s tim.
"Mislim da sam imala planove s Norom" lažem pokušavajući se izvući , sve i da nisam imala planove s Norom odvući ću je sa sobom večeras jer će me mama natjerati da idem preko moje volje. A i ne želim im držati svijeću dok plaze jedno po drugome.
YOU ARE READING
Marked /Obilježena/
FanfictionI da smo nastavili da tjeramo inat,sada bi nas drugi maksimalno krali jedno od drugog,ali taj inat smo prevazišli ne znajući šta nas je snašlo.Sada znamo,i niko nije mogao oduzeti ono što imamo i ono kroz šta smo prošli da bi došli do toga. ...