Chapter 49

3.3K 224 54
                                    

Darphy P.O.V's

"Stani!" hladnom rukom zaustavljam Louisa iako je moje tijelo u užarenom stanju.Ne mogu mu ovo dopustiti,on je Louis,on je muškarac,a ja sam Darphy Ward,ja to ne dozvoljavam svakome.Bože,zašto sam se u ovome trenutku sjetila Liama?Pravo pitanje je zašto sam to njemu dozvoljavala?I šta bi bilo kada bi Louis ,koji me upravo pogledao svojim sivo-plavim očima,znao za moja razmišljanja o Liamu.Dvije riječi-pobjesnio bi.

"Zašto?"tiho je upitao.
"Jer ne mogu,ti..otići ćeš poslije svega i postat ću ponovo hladna kučka kojoj nikada više niko neće prići,koja to nikome neće dozvoliti.Sam si me tako nazvao,želiš li da stvarno budem takva?"

"Zar stvarno misliš da bih otišao?"vraća treger mog brushaltera tamo gdje mu je i mjesto i gleda u mene kada ga zakopčam.Uzme mi bradu u svoje krupne ruke i natjera me da ga pogledam. Ovdje, u poluosvijetljenom kupatilu, gledamo se u oči i pogledima stapamo nijanse njihovih okeanskih boja. Smeta nam svjetlost, smeta nam udaljenost..smeta mi vražija drhatavica koja me obuzme kada me Louis iznenada poljubi. Zašto klonem?Zašto mi se stopala tresu,a ruke traže put ka njegovom vratu?Zašto mu uzvraćam poljubac i time osjećanja. Živjela sam s time da muškarcu nikada ne treba dati doznanja da si upotpunosti njegova, zašto taj moto više ne vrijedi?

"Rekla sam ti da staneš.."pravi krugove na mojim leđima dok me drži za struk.

"Nisam ništa učinio,samo poljupci?" odmahnula sam glavom, nevjerovatan je. I u svoj zbunjenosti koja me trenutno okupirala,uspio je izmamiti osmijeh na moje lice napučivši usnice i čekajući poljubac. Zaista je istina da nam osoba još više priraste srcu ako nas uspije iskreno nasmijati.On je to uspio, ne znam zašto,dobio je poljubac.

"Znaš šta je čudno?"upitam ga grickajući svoju usnicu provokativno.

"Moj vrat nije bio izložen ničemu i neću imati ožiljak od ljubavnog ugriza."pokažem na vrat i pogledam u njegove usne.

"A znaš li da već imaš ožiljak?Da si već obilježena?Zar ne shvataš da sam to učinio od prvog trenutka..obilježio te. Zar misliš da bih ja provodio ovoliko vremena sa nekim?Natezajući se sa nekim?Ljubeći se sa nekim?Zar stvarno misliš da bih tri mjeseca proveo bez seksa da mi nije stalo?"šokirano otvorim usta.Tri mjeseca?On je zapravo izdržao tri mjeseca?Iako bi mi trebalo biti ozbiljno ono iz prethodnog dijela njegovog obraćanja, mislim samo na zadnji dio i ne znajući šta da učinim, nasmijala sam se. Glasno sam se nasmijala uperivši kažiprst u njega. Zbunjeno me posmatrao prekriženih ruku na prsima. Naslonio se na štok vrata i čekao je da progovorim.

"Ti ?Tri mjeseca bez seksa?Tvoj penis .." ponovo sam se počela smijati.

"Stvarno se zbog toga ovoliko cerekaš?" namrštio se pogledavši prema dole..

"Oprosti,ali presmiješno je."mislim da sam čak obrisala jednu suzu u uglu oka.

"Zar se ne bi trebala smijati od sreće?Zar ne znaš da sam imao milijun jebenih prilika da to učinim,ali nisam jer čekam onu jednu s tobom?!" naša prepucavanja koja ne vode nikamo sve su češća i sve se više vrtimo u krug,ali da,pogodile su me njegove riječi. Samo pomisao na to da liježe sa drugom ženom u postelju stvara mi mučninu u želudcu.One plathe od lažne svile u bordelu, sva ona pomagala i ružno perje kojem se krase one prostituke ,zamisliti sve to i Louisa?Još jedna mučnina u želucu.Najljepši osjećaj u stomaku stvori se kada konačno shvatim da on to nije učinio,nije jer je čekao mene.

***

Nekako sam ga uspjela istjerati iz kupaone kako bih se do kraja presvukla,a onda je i on dobio nešto za obući.Sjetila sam se da imam njegove bokserice i teška srca sam mu ih vratila. Što se tiče ostalog dijela garderobe, potražila sam u tatinim stvarima i našla lijep džemper sa rajfešlusom ,ali kako se Louis već udomaćio u tatinoj širokoj trenerci, morala sam mu pronaći odgovarajući duks.Na kraju je dobio običnu crnu adidasovu duksericu za koje kaže da ih stalno nosi. Ne znam, ,meni je izgledao simpatično sa raskopčanom duksericom i crnom potkošuljom ispod. Kad bolje promislim, Louis nije izgledao simpatično,izgledao je jako dobro,izgledao je kao muškarac kojeg sam željela pored sebe.

Marked /Obilježena/Donde viven las historias. Descúbrelo ahora