Louis P.O.V's
Grozan je osjećaj kada ti vlastita porodica sjebe odrastanje.Valjda ja to najbolje znam.Dok moji prsti nježno miluju Darphyinu nestašnu kosu,slušam o Jamesu, njenom starijem bratu koji je umro od prekomjerne tjelesne temperature.Njegovo tijelo nije bilo dovoljno otporno na virus u organizmu,a njeni roditelji još uvijek nisu otporni na njegovu smrt.
"James je sada na nebu,samo se nadam da se ponekad smilovao mojoj sudbini.."
"Dobivala si udarce zbog njega?" cijelo tijelo mi se ukoči kada mi ovo pitanje dođe u glavu I kada joj ga naglas postavim.
"Udarce riječima,gadnim riječima,onima koje govore kako sam vrag kojeg je gospođa Susan donijela na svijet,kako nisam trebala biti ovdje I kako me ne zaslužuju poslije Jamesa,kako nikada neću biti poput njega. Šta sam ja,dovraga,u svemu tome skrivila?"otpuhne I sklupča se uz mene. Po prvi put vidim njenu ovakvu stranu i istinski se sažalim. Ne zbog njenog trenutnog osjećaja nego na pomisao kako se osjećala cijelo svoje djetinjstvo."Tomlinsone?"
"Hmm." Kratko progovorim nakon minute šutnje.Mislim da već pola sata priča o svemu što se izdešavala sa njenim bratom I antipatičnosti njenih roditelja,pogotovo te kučke od njene mame prema njoj.Pitam se da li je Harry znao za ovo I zašto mi jebeno nije rekao?Nisam bio najbolji prijatelj zadnjih par godina, bio sam debil koji je bio ljubomoran na njega I sada sam još gori prijatelj jer kada imam nekoga kao što on ima Erin, zadovoljan sam svime I mogu pričati s njim bez knedle u grlu.
"Razumiješ li sada?"
"Razumijem li šta?" u glavi posložim klikere i shvatim na šta misli,ali ponašajući se kao psiholog I zamišljajući da sam promašio profesiju,nastavim je gledati sa nejasnoćom na svome licu.
"Ne mogu biti sa muškarcem jer mislim da će otići od mene, da će pobjeći od ledenog čudoviša koje su kreirali moji roditelji I da ću zauvijek biti ona od koje muškarci odlaze.." kako tipično,ali istinito.
"Zašto si onda sa mnom?"
"Jer nisi otišao..Jer si me smarao I jer,pa sa mnom si za Božić I po prvi put nakon dugo vremena, ne moram slušati kako bi bilo da je James sa nama iako je prošlo jebenih dvadeset godina otkad on NIJE sa nama."
"Neću ni otići."to je sve što kažem prije nego je privučem u zagrljaj. Darphy je mirna,I iako na prsima osjećam kako prstima nervozno gužva moju duksericu ,znam da će za par minuta postati stara Darphy sa kojom neću moći pričati.
Želim da ta maska spadne, želim se otarasiti bordela I otići s njom negdje gdje se ja neću sjećati te žene i negdje gdje će ona izbrisati svoje djetinjstvo iz glave.I možda mislite da sam lud,zapravo jesam lud,ali samo za ovom djevojkom ovdje. Čekam pravi trenutak kada ću joj to reći,ali postoji li pravi trenutak za takvo nešto?I da li će me odbiti,odjebati,ismijati?Strah od nesigurnosti je maksimalno prisutan. Strah od odbijanja,ali i strah od toga da je Liam učinio toliko toga tako da sada svaku našu situaciju poredi sa njihovom, svaki naš poljubac sa njihovim. DOSTA.Čvrsto sklopim oči trudeći se da izbrišem sliku iz glave.Sliku Darphy i drugog muškarca sa njom.
Kada joj zavibrira mobitel i ekran biva osvijetljen,kao da dobijem neki znak i sliku iz moje glave zamijeni pozadina na njenom telefonu. Mislim da sam upravo dobio zeleno svjetlo. Naše kape, nas dvoje,zagrljeni, sa našim kapama,na njenom telefonu i što ja najironičnije, nisam ja taj koji je zaslužan za pozadinu nego ona sama.Nasmijem se i drmnem je kako bi vidjela poruku iako me mrvicu interesuje ko je poslao poruku navečer.Nije kasno,ali nije ni rano.
Ona primijeti moju znatiželju pa se rugne i odmakne telefon od mene.Ubrzo se digne sa kauča i krene prema stepenicama."Kuda ideš ?"
"Nora želi razgovarati sa mnom.." potvrdno klimnem glavom i uzmem onu njenu glupu knjižurinu u ruke.Da vidimo o čemu je ovdje riječ..
Nora P.O.V's
Nervozno grickam nokte jer,osim što ne mogu izbaciti kretena od bivšeg dečka iz glave, tu je i ova prokleta slika koja mi govori da je Darphy zapravo u vezi?Nisam znala kako da reagujem,a i ona je totalno bezobrazna jer mi je poslala sliku bez ikakvog objašnjenja.Hodam po sobi tamo-ovamo i nogom zatvorim vrata kako bih smanjila buku koja je dolazila iz susjedne sobe u kojoj je boravila moja naporna rodbina sa još napornijim pitanjima. Inače su uvijek bili previše znatiželjni oko mog ljubavnog života,a sada kada taj život ne postoji i kada sam im drsko odbrusila da nemam partnera i da se ne udajem , odustali su.Misle da mi ispiti na fakultetu idu od ruke,a i tu se varaju. Neka misle šta god hoće,ionako nije istina.
Darphy je rekla da će me nazvati,zašto još uvijek čekam?Taman u trenutku kada htjednem da je ponovo nazovem, moj telefon zazvoni i brzo pritisnem zelenu slušalicu. "Zajedno ste?Aleluja i ti imaš dečka,pa makar i onog ljigavog Tomlinsona.Od kada?Kako ja to nisam prije saznala i zašto si mi poslala glupu sliku bez objašnjenja?!" napadnem je sa bezbroj pitanja,a ona ima odgovor sa dvije riječi.
"Nismo zajedno." osim što je mrtva ozbiljna ,kao da čujem vragolasti smijeh u njenom glasu,ali ništa ne kažem. I ja ću se praviti luda.Kajem se što je nisam nazvala na skype,ali kad skontam da pričamo besplatno i ovako i onako,odlučim je zamoliti da uključi laptop makar na tren što i učini.
---
50.dio
YOU ARE READING
Marked /Obilježena/
FanfictionI da smo nastavili da tjeramo inat,sada bi nas drugi maksimalno krali jedno od drugog,ali taj inat smo prevazišli ne znajući šta nas je snašlo.Sada znamo,i niko nije mogao oduzeti ono što imamo i ono kroz šta smo prošli da bi došli do toga. ...