Shh!-köpködte a fülembe.Most azt kívántam bár itt lenne Harry és kimentene innen.-Tudtam,hogy eljössz!Most pedig indulj,gyerünk állj fel!-felrángatott a földről.A csuklómat úgy szorította,hogy már zsibbadt.Továbbra sem kaptam levegőt,mert a kezét a számra tapaztotta.Jaj Harry,hol vagy?Félek,rettegek.Remélem észre vették,hogy nincs valami rendbe,mert ha nem akkor végleg búcsút mondhatok.
-Szedd a lábad!-lökött meg.A legjobban úgy nyerhettem időt,hogy elkezdtem kapálózni,rugdosni és megpróbáltam lefejel női,de nem sokra mentem vele,mivel inkább nekem fájt mint neki.Viszont azt egy percig sem bántam,hogy így döntöttem.Én kellettem neki,a barátaim csak csel voltak,tudtam!De ennek ellenére beleszaladtam a csapdába.Ő is ezt akarta elérni,és sikerült is.Továbbra sem tudtam a karjai közül kiszabadulni,mindent bevetettek már,de semmi nem használt.Feladtam.Nem küzdök,én akartam ezt,akkor vállalom a továbbiakat.
Már majdnem kiértünk a parkból,mikor a hátunk/háta mögött hangok hallatszódtak.Akkor rántott rajtam,hátra felé,hogy a bordám megroppant.Amint megfordultam,és a sötétben ki tudtam venni ki áll ott,kicsordultak a könnyeim.
-Engedd el!-szólalt meg rekedtes hangján.-Nem mondom mégegyszer!-mondta kicsit erőteljesebben.
-Miért tenném?!-kiabált vissza támadóm.
-Mit akarsz cserébe,bármitmegadok!-közelített Harry felém.
-Ne gyere közelebb!-rántott elő egy kést,amit a nyakamhoz szegezett,olyan erősen,hogy pár vércsepp a nyakamon landolt.A kezét erősen a nyakamhoz szorította,amitől fuldokoltam.Köhögtem,és próbáltam a kezét elszakítani a nyakamtól,de egyeltalán nem mentem semmire.-5 millió dollár,a hétvégére,és elengedem!-mégjobban oda szorította a kést.
-5 millió dollár,megegyeztünk!Most pedig engedje el!-lassan jött közelebb.A kést eleresztette,és ellökött magától egyenesen Harry karjaiba.Szorosan átöleltem,ahogy ő is tette.Nem néztem ott van-e még.De amint Harry eltolt magától,oda néztem,még ott volt!
-Menj Lissa-hoz.-oda futottam anyuhoz,aki karjaiba zárt,és egy puszit nyomott a fejem bubjára.-Vidd a kórházba!-kiabálta Harry anyának.Oda vezetett a kocsi hátsó ajtajához,kinyitotta és segített bemászni.Lissa beugrott a kormányhoz,és már el is indultunk a kórházba.Már nem tudtam pontosan mim is fáj jobban.Lassan a nyakamhoz emeltem a kezem,és amikor oda emeltem,hogy megnézzem véres volt a kezem.Túl sok vért veszítettem.Csukódtak le a szemeim,és éreztem,hogy lassan eldőlök.Anyu néha hátra pillantott,mint most is.
-Tarts ki!Mindjárt ott vagyunk!-mégjobban beletaposott a gázba.Teljesen elgyengültem,eldőltem,ezzel együtt a szemeim is lecsukódtak,erősen próbáltam kinyitni de semmi.Lecsukódtak a szemeim,a testem elgyengült,és semmire nem emlékeztem.Elájultam.
*Lissa szemszöge*
Amint elment Tara otthonról,azonnal tudtam nincs valami rendben.Felhivtam Harry-t,tennem kellett valamit.Harry két csörgés után felvette.Oda jött a házhoz,majd el is hajtottunk a park felé.Fogalmam sem volt,hol lehetett de ez volt a kedvenc helye,és ezt pontosan tudta Chad is.Csak ott lehetett a találkozó.Nagyon féltem,mikor láttam,hogy egy kést tart a torkához,sietnem kelett.Elájult.
Beálltam a parkolóba.Óvatosan a karjaimba fogtam,és futotta a kórház bejáratához.A bejáratnál három orvos rohant oda hozzám.Kivették a kezemből elernyedt testét,és követtem őket az emeletre.Egy orvos jött velünk szembe.Egy ágyat tolt,amire letették Tara-t.
-Jó napot hölgyem!Dr.Frederich Burns.-mutatkozott be.Kezet rázták vele.
-Jó napot!Mrs.Smith.-mutatkoztak be én is.
-A műtőbe kérem!-mondta Dr.Burns a segédeinek.
-Műtőbe?Ugye nem lesz semmi baja?-ültem le egy székre,az arcomat a kezembe temettem,amik egyből nedvesek lettek a csordogáló könnyeimtől.
-Nyugodjon meg Mrs.Smith mindent megteszünk,a lánya érdekében.-megfordult,és bement a műtőszobába.Hátra dőltem a széken,és a telefonomat nézegettem,mikor hív Harry.Mi lehet vele?Remélem nem csinál semmi hülyeséget.Most nem ez a legfontosabb dolog,hanem Tara!
*Fél órával később*
Harry jött a folyosón.Ahogy láttam az arcát aggodalom ült ki rá.Mikor meglátott gyorsabbította a lépteit.Én pedig felálltam.
-Hol van?-kérdezte türelmetlenül.Letöröltem a könnyeimet,egy kis szünet után válaszoltam a kérdésére.
-A műtőben!-sírtam tovább.
-De mit mondtak?Rendbe jön?-fel-alá járkált idegességében.-Rendbe jön!-nyugtattam le egy kicsit.A következő pillanatban egy ágyon tolták ki az én kicsikémet.Egyből oda futottam,ahogy Harry is.Elaltatták,ezért még nem ébredt fel,de vele együtt bementünk a szobába,ahová vitték.
-Hamarosan elmúlik az altató hatása.-közölte az orvos.
-Köszönöm doktor úr!-mondtam futtában.-Köszönjük!-mondta Harry is.
-Mit csináltál miután elmentünk?-fordultam Harry-hez,aki Tara-t nézte.
-Semmi,megállapodtunk!Ő meg kapja az 5 millióját,és eltűnik a városból,Tara-t pedig békén hagyja.Ennyi!-vont vállat miközben továbbra is Taran tartotta a szemét.
-Te komolyan azt hiszed feladja ennyivel?!-suttogva kiabáltam.Harry nagyon is téved ha azt hiszi Chad feladja ennyivel.Nem!Soha nem fogja feladni,lehet hogy egy időre eltűnik,de amint megint szórakozás kell neki,vissza jön!Ezt nem szabad megvárni.Lehet,hogy Harry mindent megtett volna Tara-ért,de most nagy hülyeséget csinált.Ideges lettem.
-Nem,de egy időre távol tarthatjuk őt tőle!Ez a lényeg!-mozgatta a lábát idegességében.-Ha felébred,azt mondjuk a tudakozóból szerezted a számom,nem tudhatja meg!Veszélyes!-nézett rám kérdőn.
-Rendben!-bólintottam rá.
Egy darabig csendben ültünk,mikor megrebegtek a szempillái.Mind a ketten oda ugrottunk mellé.Az ujjait is elkezdte mozgatni,amit el is kaptam.Megszorítottam a kezét.Harry az alkarját fogta meg,és mind azt vártuk mikor nyitja ki a szemét.
-Tara,kicsim!-könnyeimmel küzködve,borultam rá.Lassan emeltem fel a fejemet,de még így is láttam,hogy rámosolygott Harry-re.Harry kisimította a haját a szeméből,majd egy puszit adott a homlokára.
-Minden rendben.-suttogta Harry neki.A tekintetét most rám szegezte,oda mentem a másik oldalára.Megsimítottam az arcát,majd én is adtam egy puszit a homlokára.Rámosolyogtam,amit ő is szívesen viszonzott.Viszont egy kérdés bökte a bögyömet.
-Emlékszel mi történt?-kérdeztem.
-Igen nagyjából,de nem akarok róla beszélni.-rázta a fejét.-Csak pihenni szeretnék.-fészkelődött az ágyban.
-Rendben,akkor hozok valamit inni.Harry kérsz valamit?-húztam elő a táskámból a pénztárcám.
-Nem köszönöm.Tara-val maradok!-megfogta a kezét és egymásra mosolyogtak.Egyrészről örültem neki,másrészről nem!Nem szabadna még egy szerelemnek is kibontakozniai!