Mai este o săptămână și începe școala. Abia aștept să treacă și ultimul an. Eu și Becca vrem să mergem împreună la aceiași universitate. Va fi super!- Mia, trebuie să mergem , mama ta ne așteaptă.
Am oftat și m-am ridicat de pe pat, mi-am luat plictisită geanta de lângă mine și am coborât amândouă jos.
- Totul va fi bine, nu iți face griji.
M-a îmbrățișat, eram îngrozită. Astăzi este procesul de divorț al părinților mei. Mereu i-am văzut pe mama și tata împreună, va fi ciudat să nu mai fie așa.
- Știu! Mulțumesc că îmi ești alături.
Viața mea se va schimba de acum în colo. Mai greu va fi până găsim un loc în care să locuim.
În fața casei sunt mamele nostre, am intrat în mașină și am plecat spre tribunal. Înainte să intrăm am oprit-o pe mama. Vreau să vorbim puțin.
- Mamă, poți să faci asta! Merți mai mult de atât, și orice s-ar întâmpla voi fi aici lângă tine!
Am îmbrățișat-o și după i-am privit ochii în lacrimi.
- Mia, sunt mândră că am o fată ca tine! Haide, să mergem!
Am zâmbit și am intrat în clădirea uriașă din fața noastră.
*
Totul a mers bine, tatăl meu a apărut la tribunal, și a acceptat divorțul până la urmă. Se vedea că era distrus, regreta, dar ne-a spus și el că așa era cel mai bine. Iar mama, pare bine. Va fi fericită, își va găsi pe altcineva, sunt sigură.
Am ieșit din clădirea uriașa și am urcat în mașină. Mi-am verificat telefonul. Am un mesaj de la Jake. În sfârșit, nu a dat nici un semn de 4 zile.
"Dylan va fi in seara asta la adresa asta. E o petrecere acolo."Am deschis locația pe gps, nu e foarte departe. E o casă mare pe malul mării. În seara asta vom petrece!
Am ghiontit-o pe Becca și i-am arătat mesajul. Mi-a zâmbit și s-a uitat cu subânțeles la mine.
Am urcat împreună în cameră și ne-am pus împreună în fața dulapului.
-Petrecem în seara asta fato! Nu am mai fost de mult la o petrecere. Tu, trebuie să porți ceva super sexy, să îi atragi atenția lui Dylan.
- Hei, mergem să îi mulțumesc, nu să îl cuceresc. Și oricum e prea arogant, nu îmi place. Și nici nu sunt genul lui.
- Da da... la fel ai zis și de fratemiu, și tot eu am avut dreptate. Mia, se pare că te cunosc mai bine decât te cunoști tu.
- Păi doar suntem prietene de o veșnicie. Dar totuși nu îmi place de el. E prea plin de sine, e super enervant și impunător.
- Sună perfect. M-am uitat încruntată la ea și a început să râdă.E abia ora 16, la 22 incepe petrecerea, mai avem timp. Până atunci vreau să dorm puțin.
*
Mă privesc în oglindă și recunosc că îmi place ceea ce văd. Port o rochiță albă, părul e desprins, am o pereche de sandale joase cu un șnur legat de picior și puțin machiaj pe față.
Rochița e destul de scurtă, dar nu exagerat, și fără vreun decolteu. Perfect, parcă sunt un înger. Total opusul ceea ce îi place lui Dylan. Asta e și ideea, să fiu eu și să trec neobservată.
Becca a luat mașina mamei ei, deja și-a obținut permisul de conducere. Eu mai am de lucrat la asta. Nu prea mă pricep.
Am ajuns în fața casei, am sunat la ușa și imediat ce a fost deschisă am văzut o mulțime de adolescenți ce se distrau. Niște fete aproape dezbrăcate dansează pe masă, iar baieții stau și le privesc. Am intrat împreună cu prietena mea și l-am căutat mai întâi pe Jake. Casa este super mare, și decorată cu bun gust. Dar după petrecere va arăta groaznic. Ne va fi greu să îl găsim pe Jake, sau nu... l-am ochit imediat lângă niște fete. Avea un pahar în mână și râdea cu ele.
CITEȘTI
Waiting for the sunrise
RomanceMia este acea fată obișnuită, timidă și naivă. Poate vă regăsiți sau nu în personajul principal. Dar apare el, care o face să-și iasă din zona de confort, care îi pune la încercare nervii și răbdarea. Acea fetiță timidă este pe cale să devină femei...