32

311 9 11
                                    

    Port o rochie lungă de culoarea sângelui, cu o crapătură pe piciorul drept și un decolteu nu foarte adanc. Părul meu lung îmi acoperă spatele, iar machiajul e mult prea strident pentru mine, dar îmi place.

    De astăzi sunt majoră, o zi pe care multe fete o așteaptă. Dar nu și eu. Adică, este o aniversare ca oricare alta pentru mine, dar Becca a insistat să organizez o petrecere, și pentru că vreau să devin o versine nouă a mea am spus că trebuie sa fie un început. Mă uit în oglindă și deja nu mă mai recunosc.

Mi-am pus sandalele cu toc de aceiași culoare cu rochia, am accesorizat-o cu un lânțișor finuț și o pereche de cercei cu pietricele. Mult prea elegantă pentru o aniversare.

— Este gata majorata? Mă întrabă Mike strecurând capul pe ușă.
— Sunt gata, putem merge. Îi răspund prinzându-mă de brațul lui atunci când mă apropii de el.
— Wow! Arăți super. M-ai lăsat fără cuvinte. Mă privește cu o satisfacție din cap până în picioare.
— Nu exagera. Haide, probabil deja invitații așteaptă.
— Nu îți face griji, deja Becca este acolo, se ocupă ea de tot.

Douăzeci de minute mai târziu intru în restaurantul închiriat pentru această seara. Luminile sunt stinse, ceea ce mi se pare cam ciudat, pentru că Becca a spus că va fi aici.

— Ce se întâmplă? Am greșit locația?
— Nu cred.

Acesta îmi deschide ușa și îmi face semn să intru. Îmi fac curaj și înaintez, iar când ajung în încăpere, ușa se închide și rămân într-o beznă totală, dar nu pentru mult timp. Luminile se aprind odată cu strigătele prietenilor mei ce aruncă cu confeti.

— La mulți ani Mia! Se aude strigând în cor, încep să râd și merg să îi îmbrățișez pe fiecare în parte.
— Vă mulțumesc mult tuturor! Sunteți minunați.

Sala este decorată cu baloane și plină de confeti pe jos.

      Muzica a început să cânte iar Becca m-a tras de mână spre barul amenajat, a cerut două shoturi iar eu am început să râd.

      — Ești nebună? Încă este devreme. Avem timp toată noaptea. Îi țip în ureche pentru a mă auzi.
— În noapte asta vreau să te îmbăt.

Bea băutura imediat ce o primește apoi ridică paharul ce probabil este pentru mine și mă forțează să îl beau, dar nu ripostez, are dreptate. În seara asta vreau să mă distrez.

Am început să dansăm împreună dar după câteva minute Becca mi-a fost furată de către Jake. Dar nu am rămas singură pentru că Mike mi s-a alăturat. Am dansat împreună pe câteva melodii alerte, până când o melodie de dragoste lentă a început să cânte. Timizi ne-am apropiat unul de celălalt, și fiori am simțit în tot corpul când i-am simțit palma atingându-mi spatele. Momente din seara când ne-am cunoscut îmi trec prin minte, dar totul pare diferit acum.

Ne privim în ochi în timp ce ne balansăm ușor pe ritmul melodiei. Corpurile noastre sunt aproape lipite unul de celălalt, ceea ce îmi dă emoții. Puțin câte puțin acel spațiu dintre noi devine aproape inexistent. Inima îmi bate tot mai puternic atunci când îi simt răsuflarea pe pielea gâtului meu. Mi-am lăsat capul pe spate până am ajuns în dreptul buzelor sale.

L-am privit în ochii săi negri care îmi analizează buzele. Mă apropii ușor de buzele lui, îmi doresc să i le ating, nu știu de unde vine această dorință dar vreau să îl sărut. Ajunsă la câțiva milimetri de buzele sale, am tresărit când basul puternic a început să bubuie în boxe și mi-am întors privirea lăsându-mi capul pe umărul său. Am începtut să râd, la fel făcând și el.

Waiting for the sunriseUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum