11

513 49 0
                                    



- Hmmm, atunci să vedem cum te descurci.

     Am întors capul și i-am făcut semn spre fata de după ușa glisantă, pe care am văzut-o de când am ajuns. Are părul prins într-un coc la spate, o pereche de ochelari tip Harry Poter, o cămașă albastră cu buline verzi, și o fustă cloș până la genunchi. Bună alegere Mia! Pare genul de fată care nu se lasă așa ușor.

   Brunetul a râs când a văzut cu ce avea de a face.

- Să știi că nu totul e ceea ce pare a fi. Dar accept provocarea. Dacă reușesc să ajung cu ea în pat, eu ce primesc?

    Întrebarea lui m-a luat prin surprindere. Oare ce să fie? Am tăcut câteva momente în care m-am gândit.

- Nu știu! Tu ce vrei?

     M-a privit pervers, și s-a ridicat de pe scaun stingând cea de a doua țigară. S-a apropiat de mine, și și-a pus mâinile pe balustradă în fața mea, încolțindu-mă din nou. S-a apropiat prea periculos de mine. S-a aplecat spre urechea mea și mi-a mușcat lobul urechii.

- Să te lași îmblânzită!

    Imi șoptește la ureche, iar eu îi pun o mână în piept și îl împing, poziționându-mă în fața lui, cu o mână încă pe pieptul lui, cu un picior între picioarele lui, și cu celălalt în exterior, m-am apropiat și eu de urechea lui și i-am șoptit:

- Cred că mai bine începi cu ceva mai ușor!

     M-am retras imediat și m-am dus spre ușa glisantă, am deschis-o și am intrat înapoi în agitație, făcându-mi loc printre mulțime. M-am pus pe o canapea goală, și m-am uitat spre brunetul care acum era la bar. A luat două băuturi și a mers spre fata de care i-am spus. Nu are nici o șansă, când am ajuns am văzut un băiat atingându-i fundul iar ea s-a enervat și i-a aruncat băutura în față. În cel mai bun caz asta se va întâmpla și cu Dylan.
    Am văzut cum fata a prins paharul întins de el și i-a zâmbit brunetului. El s-a apropiat de urechea ei șoptindu-i ceva, atingându-i în acelși timp spatele. Am văzut cum și-a ondulat coloana la atingerea lui, și i-a pus o mână pe piept. Cine ar fi crezut că are atâta tupeu!

După 10 minute în care au vorbit, au râs împreună și chiar au dansat, l-am văzut pe Dylan prinzând-o de șold mergând spre scări. A trecut pe lângă mine și m-a privit mândru urmând să urce scările.

     După ce au dispărut pe coridorul de la etaj, m-am ridicat de pe canapea și am mers după ei. Nu știu ce este în capul meu de fac asta, dar vreau să văd dacă mai am o șansă. Dacă am avut drepate în legătură cu fata.

    În fața mea a apărut un coridor cu 3 camere. Oare unde au mers. M-am rezemat de perete și am așteptat acel moment, care se pare că întârzie să apară.

    Poate că a câștigat, dar până la urmă a fost doar un joc.

- Ești un porc!

    Am auzit o ușa de la cameră cum s-a deschis, iar fata a iești acum cu părul desprins și câțiva nasturi descheiați la cămașa ei. Pare nervoasă! Deci am avut dreptate!

Imediat ce am văzut cum a coborât scările, am intrat în camera din care tocmai a ieșit. Este întuneric și nu pot vedea nimic. Am pus mâna pe perete căutând un întrerupător, dar nici urmă de el. Am auzit pași în cameră care veneau spre mine.

- Hei, unde ești??

Ușa s-a închis și am tresărit la impactul puternic. Am privit în jur, dar nu vedeam nimic, până când o siluetă a apărut în fața mea, și s-a apropiat de mine.

Waiting for the sunriseUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum