Am deschis ochii când am auzit țipete de copii care trec pe lângă mașina mea. Locul de lângă mine acum este liber. Am luat telefonul de pe bord, e deja ora 12. Am dormit așa de mult? Ce dracu?Am pornit mașina grăbit și am oprit imediat în fața casei mele. Am intrat grăbit înăutru și l-am văzut pe tata cu o femeie pe canapea. Erau mult prea apropiați. M-am uitat cu scârbă la ei și am urcat imediat în camera mea, și apoi în duș.
După 30 de minute sunt în mașină. Trebuie să mă întâlnesc cu Mike, avem ceva important de făcut. Asta e tot ce știu.
Am pornit motorul mașinii și am trecut în viteză pe lângă casa puștoaicei care tocmai ieșea pe ușă. Am rămas cu un zâmbet pe față mult timp după ce am trecut. Mă bucur că e atât de aproape de mine acum. Nu știu de ce... dar când o văd parcă ziua mea e mai bună.Am intrat cu mașina pe terenul de curse și am coborât imediat în fierbințeala soarelui. Erau o mulțime de oameni care așteptatu ceva. Se pare că azi voi avea treabă!
Am văzut-o pe roșcata mea într-o fustița de blugi foarte scurtă, și cu o cămașă roșie în pătrățele până deasupra buricului, cu prea mulți nasturi descheiați, lăsându-i la vedere sutienul negru.
S-a uitat spre mine, și-a ridicat fundul de pe mașina lui Mike și după ce și-a dat ochelarii de soare jos și a pășit ca o leoaică spre mine. M-a sărutat sălbatic și mi-a băgat mâna pe sub tricoul larg atingându-mi pieptul.
- Unde ai dispărut aseară dragule? Mă întreabă cu o voce jucăușă făcând cerculețe pe pieptul meu.
- Ruxandra, nu e treaba ta! I-am răspuns privid-o în ochi nervos.Nu îmi place să fiu controlat. Ce am eu cu Ruxandra e doar o aventură. Îmi este la dispoziție oricând am nevoie. Deși ea crede că suntem într-o relație, și mă enervează la culme când vrea să arate lumii că îi aparțin.
- Hmm, e mai bună blonda la pat ca mine? I-am prins mâna violent și am împins-o de pe mine.
- Ți-am spus că nu e treaba ta! M-am răstit la ea, și am plecat lăsând-o în urma mea.
- Dylan, așteaptă! Iubitule iartă-mă! M-a prins de mână și mi-a mângâiat obrazul.Mi-am tras brațul din mâna ei, și am tras-o mai aproape de mine lipindu-mi corpul de al ei. Am strâns-o de fesă pe sub fustița ei aproape inexistentă, și m-am apropiat de urechea ei mușcând-o.
- După cursă mă aștepți în locul nostru! I-am șoptit la ureche după m-am întors și am mers spre Mike, care o ținea pe Raisa în brațe.
- Frate, ai cam întârziat, trebuia să ne vedem acum 30 de minute. s-a apropiat de mine și am bătut palma.
- Știu, dar a intervenit ceva! Ia spune-mi, despre ce e vorba?- Ai o cursă, în 20 de minute. E vorba despre Hugo. Te descurci? mi-am privit prietenul de o viață și am început să râd.
- Dacă mă descurc? Am așteptat asta toată viața mea! Cine să îl învingă pe Hugo la curse dacă nu eu? am spus încrezător și l-am lovit peste umăr pe prietenul meu.
Hugo este un idiot! Am mai concurat odată, dar nu s-a terminat cu bine.
Flash back
Sunt în fața lui Hugo aproape de linia de sosire.Îl văd în oglinda retrovizoare cum încercă să mă depășească dar nu îl las.
Mai urmează o curbă, dacă trec fără să mă poată depăși victoria este a mea. M-am pregătit să intru în curbă, dar imediat am simțit un impact puternic în spatele mașinii care m-a făcut să îmi pierd controlul, apoi imediat a trecut în lateralul meu și s-a împins cu mașina lui în mine apoi a intrat cu succes în curbă, iar mașina mea a sărit forțat de pe teren. Mașina s-a rostogolit de două ori, am văzut negru în fața ochilor și mi-am lăsat ochii să se închidă"
CITEȘTI
Waiting for the sunrise
RomanceMia este acea fată obișnuită, timidă și naivă. Poate vă regăsiți sau nu în personajul principal. Dar apare el, care o face să-și iasă din zona de confort, care îi pune la încercare nervii și răbdarea. Acea fetiță timidă este pe cale să devină femei...