"Ο χρόνος λίγος και η δουλειά αρκετή. Πώς να πείσεις την απαξίωση να μεταμορφωθεί σε κατανόηση;"
"Έξω... " Είπε σιγάνα
"Τι πράγμα;"Ρώτησε ο Μαξ και ο Γκαελ τον αγριοκοιταξε
"ΕΊΠΑ ΈΞΩ!!! ΚΑΙ ΟΙ ΔΎΟ ΕΞΩ!! ΜΗΝ ΜΠΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΑΠΟΨΕ ΣΤΟ ΡΕΤΙΡΕ!!!"Ούρλιαξε ο Λιαμ και οι δυο άντρες αγριεψαν
"Είσαι με τα καλά σου; Αποκρίθηκε ο Γκαελ "Πρέπει να σκεφτούμε ένα σχέδιο κι εσύ μας διώχνεις; Το πρωί σου λέω έρχεται!!!"
"Πρέπει να επαναληφθω;" Είπε πιο ήρεμος αλλά τα χέρια του είχαν ήδη σφίξει σε γροθιές. Μια λάθος κίνηση και το σχέδιο που προετοίμασε μήνες τώρα θα έπεφτε στο κενό.Το ήξερε. Δεν ήταν χαζός. Όπως ήξερε πως η ώρα για να αναμετρηθεί με την Καρινα έφτασε μια ώρα αρχύτερα.
"Εσύ ξέρεις... Μην ξεχνάς πως διακυβεύονται εκατομμύρια Λιαμ . Αν κάτι πάει στραβά... Ούτε να το σκέφτομαι θέλω... Εκτός ότι ο Ραμιρεζ είναι ικανός να ανοίξει πόλεμο μαζί μας θα εμποδίσει κάθε αγοραπωλησία μας στην Ευρώπη και αυτό θα είναι καταστροφικό" Είπε ο Μαξ και πήγε προς την πόρτα.
"Περίμενε... Έρχομαι κι Εγώ, Ελπίζω να ξέρεις τι κάνεις Λιαμ ..." Μουρμουρησε Ο Γκαελ και έφυγε μαζί με τον Μαξ. Από την πλευρά του δεν ήθελε καν να σκεφτεί τι θα γινόταν ανάμεσα σε εκείνον και την Καρινα. Οι Λιαμ δεν έμαθε να χάνει. Έβλεπε τις ζωές των ανθρώπων σαν τραπουλόχαρτα. Εκείνος ήταν πάντα ο Ντίλερ.. Ένας ντίλερ που δεν δίσταζε να πειράξει την τράπουλα και να τα σαρώσει όλα.
Μένοντας πλέον μόνος , έκατσε κάτω και προσπάθησε να καθαρίσει το μυαλό του με το μόνο πράγμα που τον βοηθούσε. Το αλκοόλ... Σχεδόν ποτέ δεν τον πείραζε. Έπινε τόσο από πιτσιρικάς που πλέον είχε ανοσία στην μέθη. Η ζάλη όμως καθάριζε τις σκέψεις του. Έβαλε σε ένα ποτήρι λίγο σκέτο κονιάκ και το κατέβασε μονορούφι .
"Να είσαι δυνατός γιε μου! Μπορεί να μην έχουμε τώρα να φάμε αλλά εγώ πιστεύω σε σένα... Πάντα θα πιστεύω..."
Έσμιξε τα φρύδια του στις αναμνήσεις...
Φώτα, μπλε κόκκινα... Ένα περιπολικό, βροχή... Τέσσερις μαυροντυμενοι αστυνομικοί... Ένα σπίτι ερείπιο, σπασμένα τζάμια, κρύο... Πυρετός.. Μια και μόνο κουβέρτα, ξεσκισμενη και βρώμικη... Ένα μικρό παιδί να πιάνει την κοιλιά του από την πείνα..
YOU ARE READING
Dark Secrets: The Game Of Blood
AdventureΣκοτάδι ... Σε τυλίγει γλυκά και σε παρασέρνει στην μαυρίλα του. Πόνος...Στέκεται βουβός και σου υπενθυμίζει όλα όσα δεν είσαι και δεν θα γίνεις ποτέ... "Αυτό που μου ζητάς είναι αδιανόητο διάολε!" Φώναξε αλλά εκείνος δίχως οίκτο την χαστουκισε.Τα...