"Το συμβόλαιο θα αλλάξει μορφή. Θα πάρει τη γεύση του θανάτου και όλοι θα πληρώσουν στο τέλος..."
Η έπαυλη ήταν τρομακτική. Έξω είχε παντού αναρριχωμενα φυτά και η Καρινα ανατρίχιασε. Ο φωτισμός ήταν λιγοστός και θα ασφάλεια δεν ήταν τόσο μεγάλη όσο περίμενε.
"Ωραίο μέρος για πεθάνει κανείς..." μουρμουρησε ο Γκαελ και γέλασε
"Σκάσε Γκαελ...Εσύ Κοίτα να πάρουμε την υπογραφή και δεν μας ενδιαφέρει τίποτα άλλο..." απάντησε ο Λιαμ και εκείνος γύρισε τα μάτια του.
"Μια παρατήρηση έκανα μόνο... Τελικά η επιλογή να έρθουμε σε αυτό το σπίτι και όχι στο κεντρικό που είναι στην καρδιά της Ρώμης ήταν η καλύτερη... "
Ο Λιαμ δεν απάντησε. Το αυτοκίνητο σταμάτησε και οι άντρες του Ραμιρεζ πλησίασαν. Άνοιξαν τις πόρτες και έπιασαν αμέσως την Καρινα βγάζοντας την έξω.
"ΚΆΤΩ ΤΑ ΧΈΡΙΑ ΣΑΣ ! Η ΚΟΠΈΛΑ ΜΟΥ ΑΝΉΚΕΙ ΜΈΧΡΙ ΤΗΝ ΣΥΜΦΩΝΊΑ... !" Ο Λιαμ άρπαξε τον έναν και τον έσπρωξε. Ο άλλος την άφησε αμέσως
"Συγνωμη κύριε Κολινς . Είχαμε εντολές να την βάλουμε σε άλλο δωμάτιο..."
"Σκασμός! Θα ξεχάσω την συμπεριφορά σου. Και τώρα οδήγησε μας στο αφεντικό σου !"
"Μάλιστα κύριε...Από δω " απάντησε δειλά ο φρουρός.
Προχώρησαν μέχρι την είσοδο και μπήκαν μέσα. Η ατμόσφαιρα ήταν αποπνικτική
"Αγαπητέ μου παλιοφιλε! Ο Γκαελ δεν με ενημέρωσε πως θα έρθεις!" Αποκρίθηκε ο Τζουλιανο και κατέβηκε την μεγάλη σκάλα
"Αποφάσισα πως ένα ταξίδι θα ήταν καλό... Είμαστε έτοιμοι;"
"Πάντα! Ακολουθήστε με κύριοι...Και κύριες..." Είπε πονηρά και έγλυψε τα χείλη του ... Η Καρίνα αηδιασε .
Έφτασαν σε μια μεγάλη αίθουσα και ο Τζουλιανο άνοιξε την πόρτα. Μέσα υπήρχε ένα γραφείο στο οποίο ήταν καθισμένος ο Τζέικομπ. Μόλις τους είδε σηκώθηκε όρθιος. Εστίασε το βλέμμα του στην Καρινα και ανασηκωσε τα φρύδια του .
"Μάτια εδώ εραστή...Δεν υπογράψαμε ακόμα!" Πετάχτηκε ο Λιαμ και ο Τζέικομπ γέλασε.
"Πάντα καυστικός! Καθίστε παρακαλώ..."
Οι άντρες έκατσαν και για τα επόμενα δέκα λεπτά συζητούσαν για δουλειές. Η Καρίνα περίμενε ανέκφραστη κοιτάζοντας το τζάκι που έκαιγε... Περίμενε την καταδίκη της σιωπηλα. Έριχνε που και που ματιές προς τον Λιαμ αλλά εκείνος δεν την κοιτούσε καθόλου...
YOU ARE READING
Dark Secrets: The Game Of Blood
AdventureΣκοτάδι ... Σε τυλίγει γλυκά και σε παρασέρνει στην μαυρίλα του. Πόνος...Στέκεται βουβός και σου υπενθυμίζει όλα όσα δεν είσαι και δεν θα γίνεις ποτέ... "Αυτό που μου ζητάς είναι αδιανόητο διάολε!" Φώναξε αλλά εκείνος δίχως οίκτο την χαστουκισε.Τα...