"Το παρελθόν επισκιάζει το μέλλον... Είναι Νόμος!!.."
Ο Γκαελ βρισκόταν στον απόηχο της παράνοιας. Πότε δεν πίστευε πως η ομοιότητα θα ήταν τόσο τρομακτική. Αν και ήταν ένα από τους τρεις πιο ισχυρούς ανθρώπους στον κόσμο τους βούρκωσε. Η Καρίνα τον κοιτούσε μέσα στα μάτια προσπαθώντας να καταλάβει τον λόγο που αυτός ο άγνωστος, ο οποίος ήταν ξεκάθαρα μαζί με τον Λίαμ , ήταν παρόν στην κηδεία της.
Δίπλα του ακριβώς ο Λίαμ είχε μείνει άφωνος. Απαγόρευε στην Κλάρα να κυκλοφορεί με τις συγκεκριμένες πυτζάμες μέσα στο ρετιρέ. Όχι φυσικά γιατί τον ενδιέφερε... Γιατί δεν ήθελε να την δει κανείς και να νομίζει πως είχαν στην πραγματικότητα δεσμό. Η όλη κατάσταση μεταξύ τους ήταν πάντοτε στα χαμένα για εκείνη. Οπότε την χρειαζόταν την καλούσε στο ρετιρέ . Κοιμόταν εκεί αν έπρεπε και έφευγε μετά. Συνήθως αυτό γινόταν αν υπήρχε κάποια επίσκεψη στα προσεχώς. Εκτός από εκείνες τις φορές την είχε μόνιμα στο προσωπικό του σπίτι. Ένα σπίτι που δεν πατούσε σχεδόν ποτέ αλλά ήταν το κατάλληλο μέρος για να ζει εκείνη. Μακριά από τους δικούς της τόσο όσο χρειαζόταν για να δεθεί μαζί του και να γίνει το σκυλάκι του.
"Τι διάολο φοράς;;" Αποκρίθηκε μέσα σε νεύρα και τράβηξε το βλέμμα της για πρώτη φορά
"Σαν τι σου μοιάζει εσένα; Πιστεύεις πως θα κάνω την μουγκή με καμία τουαλέτα; Ευτυχώς κάποιος έχει μυαλό εδώ μέσα και σκέφτηκα πως αν κάνω την άρρωστη θα δικαιολογήσω την φωνή μου. Δεν είχα ούτως ή άλλος όρεξη να πιάσω την κουβέντα ! "Με το που άνοιξε το στόμα της και μίλησε ο Μαξ άρχισε να γελάει σαν υστερικός , ο Γκαελ έκανε ένα βήμα πίσω αναστατωμένος και ο Λίαμ έσφιξε τις γροθιές του.
"Είσαι τυχερή που από στιγμή σε στιγμή φτάνει ο Ραμιρεζ...." είπε και έριξε μια άγρια μάτια στον Μαξ .
"Μ'αρεσει όταν δαμάζεις τα άγρια θηρία..." Είπε πονηρά Ο Μαξ και τον σκούντηξε .
"Έπρεπε να τον έβλεπες χθες το βράδυ...." Σιγοψιθύρισε η Καρίνα και ο Λίαμ έφτασε για πρώτη φορά στα άκρα. Τράβηξε το όπλο του . Όπλισε και της το κόλλησε στον κρόταφο.
"Άνοιξε ακόμα μια φορά το στόμα σου ... Σε προκαλώ..." Μίλησε ήρεμα πράγμα που προκάλεσε ανησυχία στον Γκαελ
"Λίαμ σταμάτα..."
"Κάνε δουλειά σου εσύ! Λοιπόν; σε προκαλώ... Άνοιξε το στόμα σου ..."Απευθύνθηκε αμέσως προς την Καρίνα η οποία στη θέα του όπλου προς έκπληξη του έδειχνε απάθεια.
YOU ARE READING
Dark Secrets: The Game Of Blood
AdventureΣκοτάδι ... Σε τυλίγει γλυκά και σε παρασέρνει στην μαυρίλα του. Πόνος...Στέκεται βουβός και σου υπενθυμίζει όλα όσα δεν είσαι και δεν θα γίνεις ποτέ... "Αυτό που μου ζητάς είναι αδιανόητο διάολε!" Φώναξε αλλά εκείνος δίχως οίκτο την χαστουκισε.Τα...