"Καμία φορά σου δίνουν την ελευθερία αλλά φτάνεις σε σημείο που δεν ξέρεις κατά πόσο την θέλεις..."
Τα κρύα πλακάκια του μπάνιου δεν άργησαν να πάρουν φωτιά καθώς η θερμοκρασία του κορμιού της που ακουμπούσε πάνω μεγάλωνε συνεχώς. Μπήκε μεσα της και έμεινε... Έμεινε για να της δώσει την αίσθηση πως δεν θα φύγει... Πώς θα μείνει και του ανήκει. Χωρίς να κουνιέται την πιεζε πάνω του, είχε τα χέρια του σταθερά στην μέση της απαγορεύοντας της να κουνηθεί...
"Λιαμ ...." Η αλλαγμένη της φωνή κρίθηκε ορόσημο για την απόφαση που πήρε...
"Αγκάλιασε με ..."Της είπε και την έσφιξε. Η Καρινα συμφώνησε σιωπηλά και τύλιξε τα χέρια της γύρω από τον λαιμό του. Χωρίς να βγει από μέσα της , με βήματα αργά και χαρίζοντας της συνεχώς φιλιά , μετέφερε την φλόγα τους στο κρεβάτι.
Λιαμ POV
Θεέ, είναι τόσο διαφορετική... Αυτή η γυναίκα θα με στείλει στο θάνατο. Είμαι σίγουρος... Κάθε εκατοστό πάνω σε αυτό το κορμί φτιάχτηκε για μένα. Φτιάχτηκε για να μπορώ να το αγγίζω. Ακούγομαι σαν μαλακας, το ξέρω...
Δεν ξέρω τι είναι αυτό το πράγμα ανάμεσα μας . Ήταν όμως ικανό να ανατρέψει όλα μας τα σχέδια.. Είμαι σίγουρος πως αλλιώς είχε φανταστεί την κατάληξη και να που τώρα τρέμει για πάρτη μου ... Δεν θέλω να βγω από μέσα της . Αναρωτιέμαι πως γίνεται να σιχαινομουν την Κλάρα και να δενομαι τόσο γαμημένα με την Καρινα ... Ακόμα κι αν μοιάζουν στα δύο σταγόνες νερό θα της ξεχωριζα ξανά και ξανά αν έπρεπε να διαλέξω...
Την ακούω να αναστενάζει στο αυτί μου , με δαγκώνει και την αφήνω. Πώς διάολο τα έκανα έτσι; Εγώ ο μάγκας... Αυτός που θα επέβαλε κανόνες , βρίσκομαι έρμαιος στο άγγιγμα της . Καλά να πάθω... Το ήξερα γαμωτο ! Στην σκέψη πως λίγη ώρα πριν είχα στημένη την Αμαντα στα τέσσερα και την πηδούσα χάνω την αυτοεκτίμηση μου ... Μαλακά Λιαμ ... Εσύ και οι γαμημένες οι αντιδράσεις σου ! Ο φόβος όμως είναι άσχημο πράγμα...
Μπαινοβγαινω μέσα της και κάθε φορά νιώθω πως αλλάζει όλη η μορφολογία του κορμιού της. Κάθε φορά με υποδέχεται διαφορετικά. Τα καυτά της υγρά νε τυλίγουν και με καίνε. Είναι διαφορετικά... Αυτή είναι διαφορετική... Πότε δεν έκανα σεξ χωρίς προφυλακτικό. Φυσικά και δεν είχα μαζί μου όταν ήρθα αλλά δεν σταμάτησα όπως κάνω αλλά φορές. Ίσα ίσα το επιδίωξα κι όλας ... Αν με ρωτούσε κάποιος ομολογώ πως θα το έκανα ξανά και ξανά...
YOU ARE READING
Dark Secrets: The Game Of Blood
AdventureΣκοτάδι ... Σε τυλίγει γλυκά και σε παρασέρνει στην μαυρίλα του. Πόνος...Στέκεται βουβός και σου υπενθυμίζει όλα όσα δεν είσαι και δεν θα γίνεις ποτέ... "Αυτό που μου ζητάς είναι αδιανόητο διάολε!" Φώναξε αλλά εκείνος δίχως οίκτο την χαστουκισε.Τα...