Να φοβηθείς τη σιωπή της

2.8K 323 22
                                    

«Πριν ακουστεί η φωνή , καλά θα κάνεις να προσεχείς...»

«Δίκοπο μαχαίρι λοιπόν. Η αλήθεια είναι πως το μόνο που θέλω είναι να φύγω από δω μέσα. Δεν είσαι ικανός να με σκοτώσεις Κόλινς. Το ξέρεις και το ξέρω. Με χρειάζεσαι όσο και να το αρνείσαι. Όσο και να το παίζεις σκληρός. Θα παίξω το μικρο σου παιχνιδάκι και θα φύγω από δω μέσα. Από εκεί και πέρα αν δεν θέλεις να καταλήξεις στην φυλακή καλά θα κάνεις να μην με πλησιάσεις ξανά. Ούτε έμενα ούτε την οικογένεια μου» Η Καρίνα έκανε την δήλωση της αποφεύγοντας να δείξει την ανησυχία της. Έκρυψε τον φόβο πίσω από την μάσκα και τον έκανε θάρρος. Ένα θάρρος. που χρειαζόταν για να μην δείξει αδύναμη. Να μην γίνει τροφή για το λιοντάρι. Να γίνει εκείνη ο θηρευτής.

«Κανε εσύ όλα όσα σου πω και μετά δεν θα θέλω να σε δω εγώ ξανά μπροστά μου. Αυτό είναι εύκολο μην φοβάσαι»

«Δεν σε φοβάμαι Κόλινς και νομίζω στο έκανα ξεκάθαρο αυτό»

«Η πολύ σιγουριά δεν κάνει καλό δεσποινίς Χαρτ. Όπως κατάλαβες σήμερα παραβλέπω τους κανόνες»

«Δεν υπήρχε περίπτωση να υπακούσω πότε ... Έκτος αυτού δεν θα χρειαστούν από αύριο. Θα βρεις μια καινούρια μαριονέτα να παίζεις. Και τώρα μπορείς να φύγεις; Και για το θεό... Θέλω ένα αξιοπρεπές ρούχο να φορέσω»

Η Καρίνα πίεζε τα νεύρα του άλλα ο Λίαμ κατάφερε να κρατήσει τον εαυτό του ανεπηρέαστο . Μια λάθος κίνηση και θα την έπνιγε αυτό ήταν το μόνο σίγουρο.

«Σαν πολλά δεν ζητάς; Τέλος πάντων. Πρέπει να σου πω όσα χρειάζεται να ξέρεις για την αυριανή συμπεριφορά σου»

«Δεν χρειάζεται να ξέρω τίποτα παραπάνω. Θα κάνω με τον δικό μου τρόπο την τσούλα Λίαμ. Για το μόνο που πραγματικά λυπάμαι , είναι πως βρήκες τον τρόπο να πείσεις την αδερφή μου να το κάνει όλο αυτό με την θέληση της. Το πολύ μέχρι αύριο βράδυ θέλω να φύγω από δω μέσα» Άφησε τα τελευταία της λόγια πιο δυνατά κι εκείνος αγρίεψε.

«Κατέβασε τον τόνο σου γιατί πραγματικά δεν θα μπορείς να μιλάς αύριο! »

«Και τι θα κάνεις θα μου κόψεις την γλωσσά μήπως;»

«Συνέχισε να με προκαλείς και αυτό μπορώ να το κανονίσω» Της είπε κι εκείνη άρχισε να γελάει.

«Άκουσε με καλά αγοράκι μου. Χάρη σου κάνω. Νομίζεις φοβάμαι να πεθάνω; Νομίζεις πως έχω την ανάγκη σου; Νομίζεις πως όλα γυρνάνε γύρω από σένα και τους ηλίθιους τους κανόνες σου; ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ Η ΚΛΑΡΑ ΛΙΑΜ! ΔΕΝ ΘΑ ΥΠΑΚΟΥΣΩ ΚΑΙ ΘΑ ΣΕ ΧΩΣΩ ΟΣΟ ΠΙΟ ΒΑΘΕΙΑ ΜΠΟΡΩ ΑΝ ΔΕΝ ΜΕ ΑΦΗΣΕΙΣ ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΑΥΡΙΟ ! ΕΓΙΝΑ ΚΑΤΑΝΟΗΤΗ;»

Dark Secrets: The Game Of BloodWhere stories live. Discover now