Έμεινα μάτια μου ....

3.1K 299 24
                                    

"Δεν ξέρω τι είναι λάθος και τι σωστό...Δεν ξέρω ποιος είμαι και τι κάνω... Ξερω μονο πως Σ'αγαπάω"

Ο Λιαμ την κρατούσε σαν να ήταν κάτι εύθραυστο. Κάτι  που φοβόταν πως αν το πιέσει λίγο παραπάνω θα σπάσει από τα πολλά ραγισματα. Ραγισματα που προκάλεσε ο ίδιος... Ραγισματα που είχε στο κορμι της από παλιά αλλά ήξερε πως αποτελούσαν ακόμα αναπόσπαστο κομμάτι του εαυτού της. 

"Πες το ξανά..." Την άκουσε να λέει και πάγωσε ο χρόνος. Σταμάτησε κάθε κίνηση που εκανε και έπιασε το πρόσωπο της στα χέρια του ... Δεν άντεχε να την βλέπει ακόμα δακρυσμένη...

"Σ'αγαπάω...Ακόμα κι αν δεν έχω το δικαίωμα ,το κάνω... Δεν θελω να μου πεις τιποτα. Δεν θελω να ξερω τι νιωθεις κι αν μ'αγαπάς ... Μην με αφήσεις να σε πληγωσω ποτέ ξανά. Κοίτα με στα μάτια και ορκισου πως μετά από αυτή τη νύχτα αν σε πληγωσω δεν θα μου πεις ποτέ ξανά να μείνω... Κοίτα με και ορκισου πως θα με διώξεις από τη ζωή σου μια για πάντα... Ορκισου πως θα με σβήσεις και θα ζήσεις για σένα...ΟΡΚΙΣΟΥ ΜΟΥ ΚΑΡΙΝΑ!" Εκείνη δεν απάντησε αμέσως. Βυθίστηκε μέσα στα άγρια πράσινα μάτια του και πέρασε το χερι της ανάμεσα στα μαλλιά του . Για την Καρινα ήταν σαν ένας βουβός αποχαιρετισμός...Ξάφνου   ανασηκωσε το πρόσωπο της και τον φίλησε.

"Στο ορκίζομαι..." Αυτή ήταν και η τελευταία λέξη που ειπώθηκε ...

Ο Λιαμ έβγαλε την μπλούζα της και την πέταξε στο πάτωμα. Άρχισε να αφήνει υγρά φιλιά σε κάθε σπιθαμή του κορμιού της . Κάθε τόσο επέστρεφε στα χείλη της για να ρουφήξει όλο τον αέρα που την άφηνε να μαζέψει και χανόταν ξανά...

6 μήνες... 6 ολόκληροι μήνες είχαν περάσει σχεδόν από τότε που την ένιωσε για πρώτη και τελευταία φορά... Την λαχταρούσε... Εκείνη τη στιγμή έσβησε από το μυαλό του κάθε άσχημη λέξη που ειπώθηκε απο τον Γκαελ .Κάθε υπαινιγμό και κάθε κατηγορία...

Ζούσε την στιγμή ξέροντας πως ανά πάσα ώρα και στιγμή ήταν ικανός να κάνει μαλακια... Γιατί αυτός ήταν και δεν ήξερε αν θα άλλαζε. Ήταν όμως ήρεμος...Του ορκίστηκε... Για τον Λιαμ ο όρκος ήταν ισχυρός...Είχε υπόσταση και ήθος.

Λίγο πριν μπει μέσα της,  την κοίταξε για ακόμα μια φορά. Ηθελε να της πει πόσο όμορφη ήταν αλλά δειλιασε. Είχε ήδη πει αρκετά... Μπήκε μέσα της αργά, σταθερά...Κοιταξε τον μορφασμο που έκανε το πρόσωπο της και άφησε ένα φιλι στο μέτωπο της στο σημείο που έσμιξε τα φρύδια της .

Dark Secrets: The Game Of BloodWhere stories live. Discover now