"Δεν έχεις το ακαταλόγιστο όπως νομίζεις..."
Η Καρίνα κάθισε στο αυτοκίνητο και ο Μαξ έβαλε μπροστά.
"Πόσο εύκολα θα ήταν απλά να τρέξω;" Τον ρώτησε κι εκείνος γέλασε
"Στο δευτερόλεπτα Καρινα ... Τόσο χρειάζομαι για να βγάλω το όπλο και να σου ρίξω..."Της απαντησε και ξεκίνησε το αυτοκίνητο
"Μάλιστα... "
"Ελπίζω να έμαθες τους κανόνες. Όπως και να έχει όμως σου είπα πως θα είμαι κοντα σου. Δεν είναι εύκολα εκεί μέσα.. Υποθέτω ξέρεις πως είναι τα στριπ κλαμπ..."
"Δεν ξέρω και δεν είχα σκοπό να μάθω Μαξ. Μην ανησυχείς όμως..." είπε χαμηλά και εκείνος αναστέναξε
"Αυτό το τόνο της φωνής σου φοβάμαι..."
"Ένα άγγιγμα... Μόνο αυτό σου λέω. Ένα άγγιγμα να νιώσω πάνω στο κορμί μου και θα τα κάνω όλα πουτανα ..." συνέχισε στον ίδιο χαμηλό τόνο . Ο Μαξ δεν ξαναμιλήσει ώσπου έφτασαν έξω από το κλαμπ.
Κατέβηκε και άνοιξε την πόρτα της .
"Μείνε δίπλα μου. Μόλις φτάσουμε θα πάμε στους πίσω καναπέδες. Δεν ξέρω ειλικρινά τι έχει ο Λιαμ στο μυαλό του για απόψε αλλά μην ανησυχείς. Στο ξαναείπα. Θα είμαι εκεί καλά;"
"Αμφιβάλλω αν θα βγω ζωντανή από δω μέσα απόψε..."Μουρμουρησε εκείνη και τον ακολούθησε. Μόλις ο μπράβος τους είδε να φτάνουν άνοιξε αμέσως την κόκκινη κορδέλα.
"Μαξ ...Μαξ ... Τι διάολο είναι αυτό το εργαλείο; Μπορώ να το πάρω στο τέλος της βραδιάς;"Η Καρινα τρόμαξε. Προσπάθησε να φανεί ανέκφραστη αλλ ο Μαξ τύλιξε το χέρι του πίσω από την μέση της και την κόλλησε στο κορμί του.
"Πολύ φοβάμαι πως έχω την αποκλειστικότητα απόψε Τζακ ... " Είπε και την έβαλε μπροστά.
"Θα ακούσεις κι άλλα τέτοια. Χαλάρωσε και μην δείχνεις πως τους φοβάσαι..." της είπε στο αυτί κι εκείνη κούνησε το κεφάλι.
Μόλις εισήλθαν στο κεντρικό χώρο σχεδόν όλα τα αντρικά βλέμματα που υπήρχαν έπεσαν πάνω της .
Έσφιξε το χέρι της στο μπράτσο του κι εκείνος πέρα σε ξανά το χέρι του γύρω από την μέση της .
"Δειχνε φυσική... Σαν να εισαι η πόρνη μου ας πούμε..." Η Καρίνα τον αγριοκοιταξε
"Μην με αγριοκοιτας ... Αν θες να φτάσουμε στο τραπέζι χωρίς να πυροβόλησω κάποιον Κάνε ότι σου λέω..." Εκείνη υπάκουσε. Έριξε το χέρι της πάνω του και άρχισαν να προχωράνε ανάμεσα από το πλήθος ώσπου ένα αρκετά εξοργισμένο βλέμμα έπεσε πάνω τους. Ο Μαξ ήξερε πως τους βλέπει πίσω από το τζάμι αλλά η Καρινα δεν είχε ιδέα πως πίσω από το καθρέφτη είναι τα VIP. Ο Λιαμ τους κοίταζε καθώς έφταναν. Τον έβλεπε να της μιλάει στο αυτί και του ανέβαινε το αίμα στο κεφάλι. Όσο πλησίαζαν άλλο τόσο η ανάσα του χανόταν... Η θέα της μαγευτική...το κορμί της , η ηδονή προσωποποιημένη ενώ ο τρόπος που κουνούσε το κορμί της ξυπνούσε το θηρίο μέσα του ...
YOU ARE READING
Dark Secrets: The Game Of Blood
AdventureΣκοτάδι ... Σε τυλίγει γλυκά και σε παρασέρνει στην μαυρίλα του. Πόνος...Στέκεται βουβός και σου υπενθυμίζει όλα όσα δεν είσαι και δεν θα γίνεις ποτέ... "Αυτό που μου ζητάς είναι αδιανόητο διάολε!" Φώναξε αλλά εκείνος δίχως οίκτο την χαστουκισε.Τα...