Επικίνδυνα παιχνίδια

2.8K 304 13
                                    

"Κάποιος είπε πως η αντίσταση φερνει τα αντίθετα αποτελέσματα...."

Η πόρτα του ρετιρέ χτύπησε. Καθώς τα τακούνια της αντιχησαν για ακόμα μια φορά στο διάδρομο η Καρινα ούρλιαξε. Έβγαλε μια και μόνο κραυγή...Μια και μόνο πριν σφραγίσει τα χείλη της ...

Καθισμένη στο κρεβάτι άκουγε ξανά τις ίδιες κραυγές. Τα ίδια βογγητά... Τα ίδια πρόστυχα λόγια... Έπιασε το μαξιλάρι και το έβαλε γύρω από το κεφάλι της προσπαθώντας να διώξει μακριά τους ήχους αλλά το μόνο που κατάφερε ήταν να τους μειώσει. Ο απόηχος τους εγδερνε τα αυτιά της χωρίς σταματημό ...

Σαν σπίρτο που άρπαξε φωτιά μόλις την άκουσε να φωνάζει δυνατά το όνομα του σηκώθηκε.

"Ως εδώ!!!" Αποκρίθηκε και πήγε προς την πόρτα. Άρχισε να κόβει βόλτες στο δωμάτιο. Πήγε στο μπάνιο, άνοιξε το νερό να τρέχει και ξεκίνησε να τραγουδάει δυνατά. Έκανε οτιδήποτε θα έφερνε αρκετό θόρυβο ώστε να σβήσει τις φωνές της. Κουράστηκε όμως... Μισή ώρα αργότερα έκατσε στο κρύο πάτωμα του μπάνιου. Έπιασε τα γόνατα της και τα έφερε κοντά στο σώμα της . Τα δάκρυα απείλησαν ξανά τα μάτια της.

"Όχι!!" Είπε δυνατά και απαγόρευσε στον εαυτό της να κλάψει. Σηκώθηκε και γύρισε την βρύση στο κρύο. Έριξε λίγο νερό στο πρόσωπο της αλλά μόλις κοίταξε στον καθρέφτη εξοργίστηκε. Το τεράστιο σημάδι από την μελάνια που της άφησε στο λαιμό ήταν αρκετό. Σαν δαιμονισμένη έπιασε το πορσελανινο δοχείο που υπήρχε στο νιπτήρα και το κοπάνησε στον καθρέφτη με αποτέλεσμα να σπάσει.

Το στήθος της πάσχιζε να κρατήσει την ανάσα της . Με τα χέρια δεξιά και αριστερά από το νιπτήρα, λαχανιασμένη από την ένταση που προκλήθηκε μέσα της κοιτούσε το κενό. Πέντε λεπτά πέρασαν και οι φωνές σταμάτησαν ...

Δεν κουνήθηκε. Δεν σαλεψε. Δεν άλλαξε καν στάση... Αναλογιζοταν σιωπηλά την μέχρι τώρα ζωή της , τα στάδια που πέρασε μέχρι να καταφέρει να χτίσει την προσωπικότητα και τον χαρακτήρα της.

"Δεν θα με τρελάνεις εσύ..." Δήλωσε και γέλασε. Μάζεψε όσο μπορούσε τα γυαλιά και τα πέταξε στο κάδο.

"Ήρθε η ώρα να παίξουμε υποθέτω..." Ψιθύρισε όταν άκουσε την πόρτα της να ξεκλειδώνει. Βγήκε από το μπάνιο και τον είδε να στέκεται χαμογελαστός στο δωμάτιο. Είχε ήδη κλείσει την πόρτα πίσω του. Φορούσε μόνο το μποξερακι και το κορμί του φώναζε πως έκανε σεξ .

Dark Secrets: The Game Of BloodWhere stories live. Discover now