Ο κατήφορος αρχίζει

2.7K 302 27
                                    

"Πέφτεις στα χέρια του και καταλήγεις πνιγμένη..."

Πρώτη φορά με κοιτάζει με ένα τόσο περίεργο βλέμμα. Απροσδιόριστο. Θα έλεγα πως υπάρχει ένα κρυφό μήνυμα πίσω από αυτό το τόσο περίεργο πράσινο των ματιών του , αλλά δεν μπορώ να το αποκρυπτογράφησω. Αισθάνομαι άβολα στην κοντινή επαφή αλλά συνάμα μου βγάζει μια αίσθηση προστασίας το κράτημα του. Αυτό δεν είναι σωστό. Είναι ψεύτικο... Ρίχνει τα δίχτυα του για να μάθει από που ξέρω τον Τζει . Είμαι σίγουρη...

{.....}

Ο Λιαμ άπλωσε το χέρι του και πέρασε τα δάχτυλα του πάνω από το αριστερό της βλέφαρο. Η Καρίνα έκλεισε τα μάτια της στο άγγιγμα...

"Αυτό πρέπει να πόνεσε άσχημα..."της ψιθύρισε και πριν προλάβει να ανοίξει τα μάτια της άφησε ένα φιλί κοντά στο φρύδι. Σοκαρισμένη τον κοίταξε και εκείνος συνέχισε.

"Κι εδώ... Απορώ πως δεν φαίνονται τά ράμματα..." Είπε και χάιδεψε το κάτω της χείλος.

"Άφησε με ... Δεν ξέρεις τι λες !" Τον έσπρωξε και του γύρισε πλάτη ξανά.

"Μην μου λες ψέματα. Ξέρω τα σημάδια που άφησε στο πρόσωπο σου ..." Ο Λιαμ όσο και να ήθελε να σταθεί στο ύψος του και να της δείξει την σκληρότητα που έπρεπε ήταν μπερδεμένος. Μόλις την ειδε Η εικόνα της από την φωτογραφία ζωντάνεψε μπρος στα μάτια του. Κάθε πληγή. Κάθε μελάνια...

"Είσαι τρελός. Φύγε σε παρακαλώ!" Απάντησε εκνευρισμένη. Κατάλαβε αμέσως πως με κάποιο τρόπο έμαθε αλλά φοβόταν. Τον θεωρούσε αδίστακτο. Δεν ήξερε αν θα το χρησιμοποιούσε προς όφελος του και το πιο σημαντικό αν θα έκανε μια νέα συμφωνία με τον Τζει και θα την παρέδιδε σε εκείνον.

"Δεν θα τον αφήσω να σε αγγίξει Καρινα...Δική μου είσαι" Σαν να διάβαζε το μυαλό της , η απάντηση του έφερε έναν κόμπο στο λαιμό της .

"Δεν είμαι κανενός! Ανήκω σε μένα και μόνο! Και σύντομα θα φύγω από δω μέσα!"

"Μην τρεφεις αυταπάτες , δεν θα πας πουθενά αν δε το αποφασίσω εγώ! Μου χρωστάς Καρινα. Μου χρωστάς και θα φροντίσω να πάρω μέχρι και την τελευταία δεκάρα " Τελειώνοντας την γύρισε και την τράβηξε πάνω του .

"Αν νομίζεις πως θα σου κάτσω κι όλας είσαι γελασμένος! Δεν ξέρω από που έμαθες ότι έμαθες αλλά αυτό δεν σε καθιστά ικανό να με ελέγχεις! Δεν διαφέρεις και πολύ από τον Τζει !" Ο Λιαμ με την συμπεριφορά του κατάφερε και γκρέμισε κάθε σκέψη που έκανε η Καρινα λίγα λεπτά πριν. Η αίσθηση της προστασίας εξανεμίστηκε και την θέση της πήρε η οργή.

Dark Secrets: The Game Of BloodWhere stories live. Discover now