"Και τώρα πρέπει να αντέξεις όσα έρχονται...."
Ο Γκαελ ανέβασε το παντελόνι του ικανοποιημένος...
"Τουλάχιστον κατάφερα και γεύτηκα την μια από τις δυο ..." Σχολίασε και η Καρίνα έσφιξε τα δόντια της ... Έβλεπε μέσα από το βίντεο τον Λιαμ να πηγαινοέρχεται στην αποθήκη και κάθε φορά που η κάμερα έπιανε το πρόσωπο του, έσβηνε και ένας χτύπος από την καρδιά της ...
"Τώρα έχεις πλήρη ιδέα και για τους τρεις ..." Συνέχισε να λέει αλλά η Καρινα δεν έδινε σημασία στα λόγια του . Ήταν αφοσιωμένη σε ένα και μόνο άνθρωπο...Στον Λιαμ...
"Ντύσου! Έχουμε να συζητήσουμε! ΔΕΝ ΑΚΟΥΣ ΠΟΥ ΣΟΥ ΜΙΛΑΩ ΓΑΜΩΤΟ;" Χτύπησε το χέρι του στο τραπέζι και εκείνη αναστέναξε. Με όση αξιοπρέπεια της είχε μείνει σήκωσε την φόρμα και γύρισε.
"Σε ακούω...." Μπορεί τα πόδια της να έτρεμαν, μπορεί να ήταν διαλυμένη από κάθε άποψη αλλά δεν του το έδειξε. Στάθηκε στο ύψος της και τον κατακεραυνωσε με το βλέμμα της ... Ένα βλέμμα που το μόνο συναίσθημα που έβγαζε ήταν αηδία και μίσος...
"Κάθισε....αν μπορείς φυσικά!" Ο Γκαελ γέλασε και προς μεγάλη του έκπληξη γέλασε και η Καρινα
"Τώρα καταλαβαίνω την συμπεριφορά σου...τα κόμπλεξ...το ποσό μισάνθρωπος είσαι... Και επειδή δεν καταλαβαίνεις τι εννοώ, θα σου πω πως μπορώ να κάτσω άνετα! Δεν ένιωσα και πολλά εξάλλου..." ακούγοντας την η φλέβα στο κούτελο άρχισε να πάλλεται επικίνδυνα αλλά δεν την ένοιαζε. Δεν μπορούσε να την σκοτώσει και ούτε είχε τη δύναμη να κάνει κάτι απέναντι της για να την εξευτελισει περισσότερο.
"Σκάσε και κάτσε κάτω!" Η Καρίνα διέταξε τον πόνο ανάμεσα στα πόδια της να σωπάσει και έκατσε....
Λίγες ώρες αργότερα...
Μπήκε στο σπίτι και επικρατούσε ησυχία.Εβγαλε το όπλο και το μπουφάν και έτριψε τα μάτια του . Όλη τη νύχτα πάλευε να βρει κάποια απάντηση αλλά δεν έβγαλε άκρη. Πηγε στο δωμάτιο και άνοιξε σιγανά τη πόρτα. Χαμογέλασε απευθείας μόλις την είδε...
Έβγαλε τα ρούχα του και έκλεισε τις κουρτίνες . Είχε ήδη ξημερώσει έξω και ο ήλιος δεν βοηθούσε καθόλου στη νύστα του. Πρόσεξε πως αντί για το σεντόνι η Καρινα επέλεξε να σκεπαστεί με την κουβέρτα. Δεν έδωσε σημασία αλλά μόλις μπήκε κάτω από τα σκεπάσματα την βρήκε γυμνή, τα μαλλιά της ήταν υγρά και στην αγκαλιά της κρατούσε τη φούτερ του ...
YOU ARE READING
Dark Secrets: The Game Of Blood
AdventureΣκοτάδι ... Σε τυλίγει γλυκά και σε παρασέρνει στην μαυρίλα του. Πόνος...Στέκεται βουβός και σου υπενθυμίζει όλα όσα δεν είσαι και δεν θα γίνεις ποτέ... "Αυτό που μου ζητάς είναι αδιανόητο διάολε!" Φώναξε αλλά εκείνος δίχως οίκτο την χαστουκισε.Τα...