"Σώπασε, κλείσε τα αυτιά, τα μάτια και σφράγισε τα χείλη... Μέτρα τα λόγια σου σαν θησαυρό "
Κάθομαι κλεισμένη μέσα σε αυτό το τετράγωνο κουτί που ονομάζεται δωμάτιο δυο ώρες τώρα. Το μόνο πράγμα που ακούω είναι μια μαλακισμενη να ουρλιάζει το όνομα του... Πόσο θέλω να βγω και να της βουλωσω το στόμα. Θυμάμαι την Κλάρα να λέει πως αν δεν είσαι δυναμική δεν θα πας ποτέ μπροστά. Άργησα να καταλάβω τι εννοούσε αλλά τώρα ξέρω. Το μόνο πράγμα που με προβληματίζει είναι το γεγονός πως για κάποιο λόγο λύγισε... Υπέκυψε στον εκβιασμό.
Δεν μπορώ να πιστέψω πως υπάρχει περίπτωση να τον αγάπησε αυτό τον άνθρωπο... Ειναι ένα σίχαμα. Ένα αξεστο σπερματοζωάριο που σίγουρα θα πάτησε επί πτωμάτων για να καταφέρει να γονιμοποίηθει. Το αποτέλεσμα λυπηρό... Πόσο χαζός μπορεί να είναι, που πιστεύει πως έχει πιθανότητες να με κάνει να συμβιβαστω. Πρέπει να είναι ελαφρύς... Ακατοίκητος σε εκείνο το μέρος που ιατρικά ονομάζεται κρανίο.
"Λιαμ !!! ΠΙΟ ΔΥΝΑΤΑ!!! ΈΤΣΙ! ΞΑΝΑΑ"
Ε , ως εδώ! Άι Σιχτίρ !
Παίρνω στα χέρια το μοναδικό πράγμα εδώ μέσα που πιστεύω ότι θα βοηθήσει. Το πορτατίφ. Παίρνω απόσταση από την πορτα και το πετάω. Η σύγκρουση με κάνει να κλείσω τα μάτια και τα θραύσματα πετάγονται παντού. Νιώθω ωραία... Νιώθω επιτέλους ζωντανή...
"Ανοίξτε μου !!!!" Φωνάζω και πηγαίνω στην πόρτα. Χτυπάω τις γροθιές μου πάνω της . Τίποτα...
Κοιτάζω τριγύρω. Θα το σπάσω όλο το ρημάδι το δωμάτιο αν χρειαστεί...
.....
Η Καρίνα χρησιμοποίησε ότι υπήρχε γύρω της για να προκαλέσει θόρυβο . Άρχισε να πετάει στην πόρτα όλα τα αντικείμενα που βρίσκονταν πάνω στο κομοδίνο. Οι φωνές όμως σε αντίθεση με αυτό που περίμενε δυνάμωναν . Έξαλλη και χωρίς να υπολογίσει την σωματική της ακεραιτότητα όρμηξε και χτύπησε την πόρτα με τις γροθιές της ουρλιάζοντας. Τα πέλματα των ποδιών της γέμισαν αίματα και τα χέρια της κοκκίνισαν από τα έντονα χτυπήματα.
«Δεν θα κλάψεις... Εσύ δεν κλαις πότε» Μουρμούρησε και σωριάστηκε στο πάτωμα. Τα γόνατα της σκίστηκαν και ο πόνος μεταφέρθηκε στο σώμα της επισκιάζοντας το θύμο της. Με το βλέμμα της χαμένο στο απόλυτο κενό άκουγε τα βογγητά και τις φωνές που ερχόντουσαν απ έξω ανήμπορη να αντιδράσει . Έδωσε ότι είχε και άδειασε.
VOUS LISEZ
Dark Secrets: The Game Of Blood
AventureΣκοτάδι ... Σε τυλίγει γλυκά και σε παρασέρνει στην μαυρίλα του. Πόνος...Στέκεται βουβός και σου υπενθυμίζει όλα όσα δεν είσαι και δεν θα γίνεις ποτέ... "Αυτό που μου ζητάς είναι αδιανόητο διάολε!" Φώναξε αλλά εκείνος δίχως οίκτο την χαστουκισε.Τα...