Ο επιθεωρητής

2.9K 288 31
                                    

«Το παρελθόν έχει πολλά πρόσωπα»

Ο Λίαμ μπήκε στο δωμάτιο άλλα εκείνη δεν ήταν πουθενά. Άκουσε το νερό στο μπάνιο να τρέχει πριν προλάβει να πανικοβληθεί και η καρδιά του επέστρεψε στη θέση της. Τα λόγια του Γκαελ ήταν αρκετά έξυπνα για να σπείρουν στο μυαλό του την αμφιβολία άλλα εκείνος  δεν την άφησε να ανθίσει.

«Αυτό το μέρος χρειάζεται καθάρισμα...» Μουρμούρησε καθώς στο πάτωμα υπήρχαν ακόμα τραβηγμένα γυαλιά από το προχθεσινό της ξέσπασμα. Κοίταξε το κρεβάτι και αμέσως θύμησες τον έκαναν να χαμογελάσει. Χάθηκε στις σκέψεις του ώσπου ξαφνικά άκουσε την φωνή της.

«Καλήμερα» Είπε και ο Λίαμ γύρισε. Στεκόταν στην πόρτα του μπάνιου. Τα μαλλιά της ήταν ελεύθερα και μουσκεμένα ενώ η γύμνια του κορμιού της κρυβόταν μονάχα από μια μικρή πετσέτα. Ακόμα κι αν είχε ήδη πάρει το κορμί της πότε δεν θα ήταν αρκετό για να το χορτάσει. Η συνεσταλμένη παρουσία της σε συνδυασμό με το χαμηλό της βλέμμα και τα κατακόκκινα μάγουλα τον εξίταραν επιτόπου.

Την πλησίασε και την άρπαξε από τη μέση σβήνοντας κάθε κενό ανάμεσα τους.

"Αυτή κι αν είναι Καλημέρα...." είπε όλο νόημα και της χάρισε ένα φιλί στα χείλη.  Η Καρίνα ανταπέδωσε αλλά απομάκρυνε τα χείλη της πρώτη και τον κοίταξε. 

"Αυτό που είπες χθες είναι αλήθεια;" Ρώτησε κι εκείνος χάιδεψε το μάγουλο της .

"Αλήθεια είναι... Όσο αληθινό ήταν και το μείνε που μου είπες εσύ...Σου έφερα ρούχα,  έχεις και την βαλίτσα της Κλάρας αλλά υπέθεσα πως θα είσαι πιο άνετη με αυτά..."

"Λιαμ ; Είμαι ελεύθερη ετσι;"

"Ναι... Όσο και να θέλω να σε κρατήσω  είσαι ελεύθερη..."

"Μπορώ να πάω σε κάποιο άλλο δωμάτιο του ξενοδοχείου μέχρι να δω τι θα κάνω;" Ρώτησε και πήγε προς το κρεβάτι. Πήρε στα χέρια της τα ρούχα του και έβγαλε την πετσέτα.

"Τώρα αλήθεια , περιμένεις να σου δώσω απάντηση ενώ ντύνεσαι;" Είπε πονηρά και πήγε κοντά της .

"Ναι ... Και πάρε τα χέρια σου ..." του ειπε χαμογελαστή αλλά φυσικά εκείνος την έριξε στο κρεβάτι και σκαρφάλωσε από πανω της .

"Εντολή μη αποδεκτή δεσποινίς Χάρτ..."Της ψιθύρισε και έσκυψε ρουφώντας δυνατά το λαιμό της ... "Μπορείς να περιμένεις μέχρι το απόγευμα υποθέτω... " συνέχισε κι εκείνη τύλιξε τα χέρια τη γύρω από το λαιμό του

Dark Secrets: The Game Of BloodWhere stories live. Discover now