"Πιστεύεις αλήθεια στα θαύματα; "
Η σιωπή ποτ επικράτησε ήταν αρκετά άβολη μέχρι που ο Μαξ αποφάσισε να την σπάσει...
"Καφέ;' Ρώτησε με έναν απίστευτα φυσικό τόνο στη φωνή και σηκώθηκε. Πήγε μέχρι της καφετιέρα σαν να μην συμβαίνει απολύτως τίποτα και πάτησε το κουμπί.
"Μην το ρωτας καν..." Μουρμουρησε Ο Λιαμ και κοίταξε τον Γκαελ . Ήταν σίγουρος πως το πρωί θα τους έβρισκε στο σπίτι όπως ήταν σίγουρος και πως θα είχαν καταλάβει τι έγινε. Αποφάσισε να κρατήσει ουδέτερη στάση και έπιασε την Καρινα από τη μέση οδηγώντας την προς το τραπέζι.
"Όλα είναι καλά..." της ψιθύρισε κι εκείνη άφησε το βλέμμα της να περιπλανηθεί στην κουζίνα ψάχνοντας του Μαξ . Μόλις εκείνος γύρισε και την κοίταξε της χαμογέλασε γλυκά και άφησε από μια κούπα με καφέ στο τραπέζι
"Και τώρα που γίναμε μια ωραία παρέα, μήπως να φέρω και τα χαρτιά για να μιλήσουμε για όσα έγιναν χθες μπροστά της ;" Σχολίασε πικρόχολα ο Γκαελ και σηκώθηκε "βασικά πάω να πιω το καφέ μου μέσα..." συνέχισε και έφυγε.
"Μην δίνεις σημασία στον ηλίθιο πρωί πρωί... Πιες το καφέ σου "Ο Μαξ κάθισε και κοίταξε αυτή τη φορά τον Λιαμ χαρίζοντας του ένα ευχαριστήριο βλέμμα.
"Χθες όλα πήγαν καλά αν εξαιρέσεις πως ο Γκαελ τράκαρε το αυτοκίνητο..."
"Τράκαρε;"Ρώτησε ο Λιαμ περίεργος
"Ναι ..Το στουκαρε πάνω σε ένα κολωνάκι αλλά ευτυχώς όλα είναι καλά... Όσο για τις δουλειά έχουμε 5!!" Απάντησε ευδιάθετος και ο Λιαμ χαμογέλασε
"Εξαιρετική δουλειά λοιπόν! Σήμερα είστε ελεύθεροι... Την άλλη εβδομάδα φεύγεις, φρόντισε να είσαι κατάλληλα προετοιμασμένος και να γυρίσεις πίσω σύντομα"
"Ναι . Τα έχω όλα υπό έλεγχο εγώ... Εσύ;" Ρώτησε χαμηλά και ο Λιαμ ακούμπησε το χέρι της Καρινας
"Όλα καλά εδώ...." Απάντησε ήρεμα..
Ο Μαξ αρκέστηκε στα λόγια του και σηκώθηκε.
"Εμένα με συγχωρείτε αλλα πρέπει φύγω. Είδα πως έσπασε και το παράθυρο στο δωμάτιο θα κοιτάξω να φέρω άνθρωπο το απόγευμα..."
Ο Μαξ έφυγε και η Καρινα ανακάτεψε αμίλητη τον καφέ με το κουταλάκι...
"Σκεπτική...." Σχολίασε ο Λιαμ
"Έλα δω !" Είπε αμέσως μετά και την έπιασε από τη μέση . Την τράβηξε και την τοποθέτησε πάνω του απολαμβάνοντας τα κατακόκκινα της μάγουλα...
YOU ARE READING
Dark Secrets: The Game Of Blood
AdventureΣκοτάδι ... Σε τυλίγει γλυκά και σε παρασέρνει στην μαυρίλα του. Πόνος...Στέκεται βουβός και σου υπενθυμίζει όλα όσα δεν είσαι και δεν θα γίνεις ποτέ... "Αυτό που μου ζητάς είναι αδιανόητο διάολε!" Φώναξε αλλά εκείνος δίχως οίκτο την χαστουκισε.Τα...