Το σχέδιο

3K 303 12
                                    

"Λένε πως όταν κάνεις σχέδια ο θεός γελάει..."

1 μήνα πριν

"Δεν αντέχω άλλο Τζουλ ... Με κακομεταχείριζεται δεν το βλέπεις; Εγώ τον αγάπησα κι εκείνος μου φέρεται σαν να είμαι πόρνη... Θα δεχτώ την προσφορά σου ..." Η Κάρλα σκούπισε τα ψεύτικα δάκρυα της και ακούμπησε το κεφάλι της στο στέρνο του Τζουλιανο. Το ξενοδοχείο κάθε φορά που ο Ραμιρεζ ερχόταν από την Ιταλία τον έβαζε στην πιο ακριβή σουίτα. Όλοι ήξεραν πως η Κλάρα αργά ή γρήγορα θα πήγαινε. Ήταν σιωπηλός νόμος.

"Είναι το καλύτερο... Μαζί μου θα εισαι βασίλισσα ! Κανένας δεν θα σε αγγίζει! Εγώ θα σε έχω πιο πάνω από όλους Κάρλα..."

"Το ξέρω... Πότε δεν μου φέρθηκες άσχημα και βαρέθηκα να ζω για να υπηρετώ τον Λιαμ . Ξέρεις... Με έβαλε και κοιμήθηκα και με έναν άλλο προχθές. Εγώ δεν ήθελα... Μόνο με εσένα μπορώ πλέον..." Έπαιζε τόσο καλά τον ρόλο της ... Ο Τζουλιανο την πίστεψε αμέσως. Η Κλάρα γέλασε από μέσα της . Είχε βρει το κορόιδο που θα της έδινε την ζωή που επιθυμούσε. Προσπάθησε με τον Λιαμ αλλά κατάλαβε πως την χρησιμοποιεί. Δεν την αγαπούσε όσο εκείνη. Δεν την αγαπουσε καθολου για την ακρίβεια... Μπροστά στο χρήμα όμως θα θυσιάζε κάθε συναίσθημα. Ο Ραμιρεζ της έταζε συχνά τον ουρανό με τα άστρα... Τον είχε κάνει υποχείριο της . Έχτιζε καιρό την εμπιστοσύνη του και πλέον ένιωθε έτοιμη. Τον έκανε με τον τρόπο της να της προτείνει να το σκάσει και να την φυγαδευσει στην Ιταλία.

"Μην ανησυχείς για τίποτα αγάπη μου ... Θα σε πάρω κοντα μου! Αύριο φεύγω. Μεθαύριο πες τον ηλίθιο τον Γκαελ να σε φέρει στο αεροδρόμιο. Θα κανονίσω να στείλω το αεροπλάνο μου να σε πάρει. Έπειτα σκότωσε τον ! " Η Κλάρα έχασε έναν χτύπο στα λόγια του. Ο Γκαελ ναι μεν είχε γίνει το σκυλάκι της αλλά δεν ήθελε να του κάνει κακο.

"Δεν βλέπω το λόγο αγάπη μου ..."Είπε και πέρασε το χέρι της πάνω στην γυμνή του κοιλιά. Όσο και να αηδιάζε στο θέαμα του γερικου κορμιού του ήταν το εισιτήριο της στην χλιδή. Ήταν διατεθειμένη να πουλήσει την ψυχή της για να ανέβει ξανά. Ένιωθε παραγκωνισμενη πλέον. Κάποτε ζούσε λουσμενη στο χρήμα και τώρα δεν την ήξερε κανείς. Ο Τζουλιανο ήταν αυτό ακριβώς που ήθελε. Ένας άντρας που θα έκανε ότι ακριβώς του ζητούσε. Ενας άντρας που σε λίγα χρόνια θα πέθαινε και θα της άφηνε την περιουσία του.

"Θα το κάνεις Κλάρα. Κανείς δεν πρέπει να μάθει πως σε έχω. Με αυτό το τρόπο όταν θα ζητήσω από τον Λιαμ να βρεθούμε για να υπογράψω τα χαρτιά και δεν θα σε έχει θα μπορέσω να αρνηθώ. Δεν θέλω να ανοίξω τα σύνορα ακόμα. Προτιμώ να κάνω δουλειές με τους Ρώσους ! Εκτός αυτού ο Λιαμ είναι αδίστακτος. Όλοι τον ξέρουν... Δεν νομίζω πως μετά την συμφωνία θα κάτσει άπραγος. Θα θελήσει μονοπώλιο . Εγώ θα του παίρνω το 20% και έχω την εντύπωση πως δεν θα το ανέχεται για πολύ. Θα τον σκοτώσεις λοιπόν πάει και τελείωσε!"Ο Ραμιρεζ ανασηκωθηκε και έπιασε την μέση της .

Dark Secrets: The Game Of BloodWhere stories live. Discover now