"Γιατί αύριο δεν θα υπάρχει το χθες...Δεν Θα υπάρχω εγώ... Δεν θα συγχωρεθω... και δεν θα συγχωρέσω..."
Ο Λιαμ άπλωσε το χέρι του προς το μέρος της κι εκείνη τραβήχτηκε μόλις ένιωσε το άγγιγμα...
"Μη με αγγίζεις... Ειμαι τόσο βρώμικη... " Είπε και κουλουριαστηκε. Τα δάκρυα της δεν είχαν σταματημό...
Στο μυαλό του Λιαμ υπήρχαν μόνο τα λόγια της..."ερωτευμένη με αυτο το κτήνος...κτήνος... κτήνος..." Η τελευταία λέξη έπαιζε συνεχώς σαν παλιά κασέτα που κόλλησε...
Έπιασε το σεντόνι και την σκέπασε.
"Όταν τον δεις ...Πες του πως τελικά, το νερό δεν ξεπλένει τις βρωμιές μας ... Γιατί η βρωμιά κατοικεί βαθειά, μέσα στην ίδια την ψυχή μας ..."
Ο Λιαμ έσφιξε τις γροθιές του και σηκώθηκε. Πήγε ως την πόρτα και στάθηκε κοιτάζοντας το κορμί της που έτρεμε κάτω από το σεντόνι... Ένιωθε μαλακας ... Ξεφτιλισμενος...
Βγήκε και έκλεισε την πόρτα. Κάθισε στο σαλόνι και έβγαλε το κινητό από την τσέπη στέλνοντας μήνυμα στο Μαξ να γυρίσει σπίτι. Πέταξε το τηλέφωνο στην άκρη του καναπέ και έσκυψε το κεφάλι του προς τα μπροστά κλείνοντας το στις παλάμες του .
"Τι διάολο κάνω ρε πουστη ;" Είπε και άκουσε την πόρτα. Προβληματίστηκε καθώς ήξερε πως δεν υπήρχε περίπτωση ο Μαξ να είχε φτάσει τόσο γρήγορα . Σηκώθηκε και είδε τον Γκαελ να μπαίνει μέσα...
"Άφησες μόνο του το Μαξ;"
"Ναι ... μου είπε πως αποφάσισες να την φέρεις εσύ σπίτι"
"Μάλιστα... "
"Πώς πήγε;" Ρώτησε και ο Λιαμ τον αγριοκοιταξε
"Παίζεις με την υπομονή μου ;"
"Ούτε μια ερώτηση δεν μπορώ να κάνω πια ;"
"Όχι δεν μπορείς!!" Ο Λιαμ απάντησε έντονα αλλά κράτησε χαμηλά τον τόνο της φωνής του .
"Γιατι δεν φωνάζεις; Γιατί δεν ουρλιάζεις; Φοβάσαι μην σε ακούσει αυτή; Λιαμ συνελθε... Μιλάμε για τη γυναίκα που σε έδωσε στους μπάτσους!!! Ξυπνά!!! " Ο Γκαελ άφησε τα δηλητηριασμένα του καρφιά και έκατσε στην πολυθρόνα απέναντι του .
"Μίλησα με έναν δικό μου στο τμήμα. Ο Μπεν πρόλαβε και τον πήρε τηλέφωνο.. του ειπε πως έχει στοιχεία για μας . Θέλει να έρθει να κάνει έρευνα... Καταλαβαίνεις σε τι μπελάδες έχουμε μπει εξαιτίας της ; " φυσικά και δεν έλεγε ψέματα... Είχε προνοήσει και δωροδοκησε έναν από το τμήμα για να πάει στο ξενοδοχείο. Του κόστισε αρκετά αλλά άξιζε για να φύγουν από πανω του οι υποψίες... Με λίγα ψωροδολαρια όλοι σχεδόν στο τμήμα πουλούσαν και τη μάνα τους ...
YOU ARE READING
Dark Secrets: The Game Of Blood
AdventureΣκοτάδι ... Σε τυλίγει γλυκά και σε παρασέρνει στην μαυρίλα του. Πόνος...Στέκεται βουβός και σου υπενθυμίζει όλα όσα δεν είσαι και δεν θα γίνεις ποτέ... "Αυτό που μου ζητάς είναι αδιανόητο διάολε!" Φώναξε αλλά εκείνος δίχως οίκτο την χαστουκισε.Τα...