Στα αζήτητα....

2.6K 283 20
                                    

"Ένιωσες την οργή; Βιωσες το τραύμα; Τίποτα δεν μπορεί να συγκριθεί με όσα έρχονται..."

"Θα την έχεις όπως θέλησες... Κάνε όμως υπομονή. Δεν πρέπει να γίνει κάποια αλλαγή. Αν καταλάβει κάτι ο Λιαμ πίστεψε με είμαστε νεκροί..." Ο Τζέικομπ γέλασε από την άλλη πλευρά της γραμμής

"Υποθέτω η αναμονή θα αξίζει τότε... Δεν έχουμε να πούμε κάτι άλλο... Αν σε 6 μήνες δεν την έχω στα χέρια μου θα σε σκοτώσω αφού σκοτώσω μπροστά στα μάτια σου την αγαπημένη οικογένεια που προστατεύεις έγινα κατανοητός;"

"Απόλυτα..." Είπε ο Γκαελ

"Σε ένα ένα μήνα θα έρθουμε...Βασικά Ο πατέρας μου θα έρθει... Κανόνισε να περάσει μια όμορφη βραδιά... Αν καταλαβαίνεις τι εννοώ..." Ο Γκαελ έσφιξε τις γροθιές του .

"Δεν σε ενοχλεί να την πηδήξει ο πατέρας σου ;"Ρώτησε και ο Τζέικομπ γέλασε δυνατά

"Την καλύτερη πουτανα θα την κάνω μόλις την έχω στα χέρια μου !!! Πρέπει να μάθει..." Η απάντηση που του έδωσε του προκάλεσε αναγούλα...

"Δεν έχουμε να πούμε κάτι άλλο προς το παρόν... " Είπε και έκλεισε το τηλέφωνο. Μπήκε στο ξενοδοχείο και έπεσε πάνω στον Μπεν ο οποίος τον κοιτούσε από πανω μέχρι κάτω.

"Βρε βρε .... το μικρό ψάρι..."Αποκρίθηκε ο Μπεν ειρωνικά

"Θα σου έλεγα άντε γαμησου αλλά δεν μου αρέσει να βρίζω τους πελάτες μου ..."απάντησε ο Γκαελ

"Μάλιστα... Μήπως είδες την Καρινα;"Ρώτησε ο Μπεν και ο Γκαελ γέλασε

"Δεν τα έμαθες; Μάλλον δεν είστε και τόσο φίλοι τελικά... Έφυγε τα ξημερώματα για την Αυστραλία.  Έτσι μας είπε τουλάχιστον..." απάντησε και έκανε να φύγει αλλά ο Μπεν τον έπιασε από το μπράτσο. 

" Θα βρω τον κρίκο στην αλυσίδα σας και θα τον σπάσω αργά ή γρήγορα..." Είπε και ο Γκαελ τράβηξε το χέρι του

"Ψάξε όσο θες.. Δεν καταλαβαίνω τι εννοείς! Πόσο κακό είναι τρεις φίλοι να έχουν ένα ξενοδοχείο μαζί;"Είπε ειρωνικά και έφυγε αφήνοντας τον Μπεν μόνο...

Αναρωτήθηκε τι την έκανε να φύγει τόσο σύντομα. Χθες του είχε πει πως σκόπευε να φύγει στο τέλος της εβδομάδας ... Δεν είχε χρόνο όμως να το σκεφτεί...Της έδωσε την κάρτα του και εκείνη του υποσχέθηκε να του τηλεφωνήσει κάποια στιγμή... Ο αρχηγός του ανέθεσε το πρωί μια σημαντική δουλειά και τον γύρισε πίσω στο σώμα από την άδεια. Δεν είχε χρόνο να ψάξει τίποτα παραπάνω...

Dark Secrets: The Game Of BloodWhere stories live. Discover now