Ο Όρκος

3.3K 313 24
                                    

"Πώς να σε κρατήσω μάτια μου όταν ξέρω πως δεν σου αξίζω;"

Ο Γκαελ άνοιξε τη πόρτα και βγήκε έξω από το αυτοκίνητο. Ένιωθε τον θάνατο, πλησίαζε και είχε τη μορφή του Λιαμ.

"Θέλω να ακούσω από τα χείλη σου το ψέμα..." τον άκουσε να λέει και αδυνατώντας να τον κοιτάξει κατάματα , ο Γκαελ γύρισε την πλάτη του .

"Κάποτε ήμασταν αδέρφια..." Είπε σιγάνα και άκουσε τον σιγαστηρα στο όπλο να κουμπωνει. "Κάποτε κάναμε όνειρα να κυβερνησουμε αυτό το κόσμο με τους δικούς μας κανόνες..." συνέχισε να λέει και ο Λιαμ απασφαλισε το όπλο.

"Γιατί;" Τον ρώτησε και τον στόχευσε

"Γιατί στην αρχή δεν είχα επιλογή...Ο Τζέικομπ με ανάγκασε απειλώντας με ότι θα κάνει κακο ...κακο σε κάποιους που νοιάζομαι. Όσο περνούσε όμως ο καιρός άρχισα να αισθάνομαι παραγκωνισμενος. Είχα φτάσει σε σημείο να το απολαμβάνω. Θες να το ακούσεις, το ξέρω...σε ξέρω... Όπως ξέρω πως δεν θα γυρίσω  πίσω ποτέ ξανά. Πότε της δεν έκανε τίποτα. Πότε δεν έδωσε κανένα χαρτί. Δεν έχει σημασία το πώς αλλά όλα εγώ τα έκανα... Την έβαλα να σε βλέπει, λέγοντας της πως θα σε σκοτώσω αν δεν υπακούσει  και την πήδηξα. Μη με ρωτήσεις αν μετανιώνω. Αυτή τη στιγμή δεν έχω απάντηση... "

Ο Λιαμ ποτέ στη ζωή του δεν είχε αισθανθεί τέτοιο κενό. Ακούγοντας έναν άνθρωπο που εμπιστευόταν με τη ζωή του να παραδέχεται κάτι τόσο αισχρό και χυδαίο κατάλαβε και ένιωσε στο πετσί του την βιαιότητα αυτού του κόσμου. Αηδιασμένος κόλλησε το όπλο στο πίσω μέρος του κεφαλιού του .

"Δεν μιλάς...Τι να πεις άλλωστε... Τα έκανα σκατα κι αν δεν το μάθαινες εγώ θα συνέχιζα χωρίς σταματημό... Πριν με σκοτώσεις υπάρχει κάτι τελευταίο που πρέπει να μάθεις... "

Ο Γκαελ εισέπραξε για ακόμα μια φορά τη σιωπή...

"Η Κλάρα με παγιδευσε. Πήγε να με σκοτώσει αλλά ο Μαξ πρόλαβε και με έσωσε σκοτώνοντας την πρώτος...Σκηνοθετησαμε το ατύχημα για το καλό όλων. Οι Ραμιρεζ το ξέρουν. Αμφιβάλλω αν την προλάβεις ζωντανή Λιαμ ..."

Στο τελείωμα ο Λιαμ πίεσε το όπλο στο κεφάλι του και εστίασε με θολωμενα μάτια το στόχο.

"Καλό ταξίδι αδερφέ..."

Ήταν τα μόνα λόγια που βγήκαν από τα χείλη του πριν πατήσει τη σκανδάλη...

Το αιμόφυρτο σώμα του Γκαελ έπεσε προς τα μπροστά και ο Λιαμ κοίταξε για μια στιγμή το έργο του ...

Dark Secrets: The Game Of BloodWhere stories live. Discover now