Damn your eyes ...

2.9K 312 18
                                    

Damn your eyes
They're taking my breath away
For making me wanna stay
Damn your eyes
For getting my hopes up high
Making fall in love again
Damn your eyes

Always the same,
You said that you'll change
Somehow you never do

I believe all your lies
The look in your eyes
You make it all seem true
I guess I see what I wanna see,
Or is my heart just deceiving me
With that look I know so well,
I fall completely under your spell

"Αυτά τα μάτια σου ήταν, είναι...Και θα είναι η καταστροφή μου ..."

Πέντε μέρες μετά

"Είστε έτοιμοι ;" Ρώτησε ο Λιαμ και ο Μαξ χαμογέλασε

"Πανέτοιμοι ! Καλου κακού είπα και τον άλλο τον άχρηστο να πάρει μαζί και συμβόλαια.. Πότε δεν ξέρεις!"

Ο Γκαελ γρυλισε αλλά δεν τόλμησε να πει λέξη. Ήταν ήδη αρκετά αναστατωμένος με την απόφαση του Λιαμ κι όσες φορές προσπάθησε να του αλλάξει γνώμη σε αυτές τις μέρες δεν τα κατάφερε...

"Πάμε για να τελειώνουμε νωρίς;"

Είπε και βγήκε πρώτος από το σπίτι . Μόλις ο Μαξ έμεινε μόνος με τον Λιαμ έπιασε τον ώμο του και τον κοίταξε

"Την τελευταία φορά που έκανα αυτή τη κίνηση είμασταν σε ένα πάρκινγκ... εκείνη πάλευε στο πίσω κάθισμα και σε εμπιστεύθηκα... Μην με κάνεις να το μετανιώσω Λιαμ ..." Είπε βγήκε από την πόρτα.

"Δεν θα καταλάβει καν ότι λείπεις...Ίσως να μην μπορώ να την κάνω να γελάει, ίσως βασικά να μην την έκανα ποτέ να γελάει είναι η αλήθεια αλλά έχεις το λόγο μου πως θα μείνω μακριά... Είναι αργά.. θα κοιμηθεί ούτος ή άλλος..."

Ο Μαξ χαμογέλασε..  Από τα λόγια του κατάλαβε πως είχε ακούσει το γέλιο της ... Σκέφτηκε πως ίσως αυτό του βάλει λιγάκι μυαλό. Δεν είχε πει λέξη στην Καρινα πως θα έφευγε για τον χορό το βράδυ. Της άφησε νερό και ένα δίσκο φαγητό και την καληνυχτησε λέγοντας πως έχει μια δουλειά στο γραφείο. Δεν μπορούσε να της πει ότι θα φύγει. Ήξερε πως θα φοβηθεί.

Μόλις μπήκε στο ασανσέρ,   ο Λιαμ έκλεισε την πόρτα. Άνοιξε την τηλεόραση στα βουβά και κάθισε στο καναπέ. Κοίταξε το μίνι μπαρ σκεπτικός αλλά αποφάσισε πως το αλκοόλ ίσως δεν ήταν η καλύτερη επιλογή...

Dark Secrets: The Game Of BloodWhere stories live. Discover now