Ανατροπές

2.8K 279 30
                                    

"Δεν ανήκω σε κανένα... Κι όμως... Εκείνος κατάφερε το ακατόρθωτο "

Έβγαλε έξω την πρώτη φωτογραφία και της έριξε μια και μόνο ματιά. Ήταν αρκετή για να κτατησει την εικόνα της στο μυαλό του.   Την έβαλε ξανά μέσα στο φάκελο και τον πέταξε στο σιδερένιο καλάθι δίπλα από το γραφείο. Πήρε ένα σπίρτο και το άναψε. Πάντα του αρεσε η φωτιά. Ίσως αυτός ήταν και ένας από τους λόγους που καταβαθος η Καρινα κατάφερνε να εξιτάρει το μυαλό του. Ένα μικρό κομμάτι ξύλου ικανό να φέρει την καταστροφή...Σκέφτηκε καθώς κοιτούσε το σπίρτο που έσβηνε και αναστέναξε.

Πήρε το ουίσκι και ήπιε απευθείας από το μπουκάλι... Έριξε λίγο πάνω στο φάκελο και ήπιε ξανά.

"Τα μεγάλα μυστικά δύσκολα μένουν θαμμένα..." Ψιθύρισε και άναψε ακόμα ένα σπίρτο. Το πέταξε  στο κάδο και ο φάκελος άρπαξε φωτιά σχεδόν αμέσως.

Εξυσε το κεφάλι του καθώς έβλεπε την φλόγα να δυναμώνει και αναρωτήθηκε ποια θα ήταν η επόμενη του κίνηση. Έβαλε κάτω, παρέα με το ουίσκι όλα τα καινούρια δεδομένα. Αν ο Τζέικομπ έλεγε στον πατέρα του για την Καρινα σίγουρα θα έσπερνε αμφιβολίες. Από την άλλη η ολοκληρωτική ομοιότητα της δύσκολα θα άφηνε περιθώρια αμφισβήτησης από τον ίδιο τον Τζουλιανο .

Αν δεν ήταν ο μοναδικός άνθρωπος που μπορούσε με ένα κούνημα του χεριού του να ανοίξει τα ιταλικά σύνορα, δεν θα τον είχε ανάγκη.

Η μυρωδιά του καμένου χαρτιού και ο απαλος πλέον κα8νος που έβγαινε τον ανάγκασαν να ανοίξει το παράθυρο. Άφησε τον καθαρό αέρα να γεμίσει τα πνευμόνια του και κοίταξε τα κτήρια. Της φέρθηκε άσχημα λίγη ώρα πριν αλλά δεν είχε επιλογή. Δεν σκέφτηκε πριν πράξει. Στην τελική δεν του ήταν τίποτα.

Βγήκε από το γραφείο και πήγε στο δωμάτιο της . Έτοιμος να παίξει μαζί της για ακόμα μια φορά. Έτοιμος να ακούσει από τα χείλη της την αλήθεια.  Λίγο πριν μπει μέσα η πόρτα άνοιξε και ο Μαξ έτρεξε προς το μέρος του λαχανιασμένος.

"Τι έγινε;" Ρώτησε αμέσως ο Λιαμ

"Οι Ραμιρεζ είναι έξω!"

"Τι εννοείς έξω γαμωτο ; "

"Έξω Λιαμ ! Ερχόμουν να σου πω ότι ο Γκαελ με ενημέρωσε πως βρηκε κάτι και τους είδα έτοιμους να χτυπήσουν την πόρτα!!"

Τοποθέτησε το χέρι του στο στήθος και ενέπνευσε βαθειά. 

"Άφησε τους να περάσουν. Έχε το όπλο σου σε ετοιμότητα. Μόλις μπουν βγες και ειδοποίησε κάτω,  θέλω τον Μαξγουελ και τον Στέφαν έξω από την πόρτα"

Dark Secrets: The Game Of BloodWhere stories live. Discover now