"Τα ψέματα πολλά και η αλήθεια λίγη... Πώς να κρυφτείς τώρα από το τέρας;"
Το επόμενο πρωί...
Ο πονοκέφαλος δεν είχε σταματήσει... Όλη τη νύχτα δεν κατάφερε να κλείσει μάτι. Έψαξε κάθε γωνιά του γραφείου αλλά δεν βρηκε τίποτα . Καμία κασέτα. Κανένα αποδεικτικό στοιχεία για τον θάνατο της Κλάρας. Υπήρχαν μόνο χαρτιά με πληροφορίες για πελάτες και εμπορεύματα. Έφυγε από το ρετιρέ δίχως μα ξαναπάει στο δωμάτιο του αλλά δεν κατάφερε να ηρεμήσει...
Σηκώθηκε από το κρεβάτι και πήγε στο μπάνιο. Πέταξε την νυχτικια στο πάτωμα και άνοιξε το νερό. Πριν καν προλάβει μα ζεσταθεί χώθηκε από κάτω και ξεπλυνε κάθε συναίσθημα...
"Το νερό καθαρίζει τις βρωμιές μας ..." Της είχε πει εκείνη τη μέρα και ακολούθησε τη συμβουλή του. Γεμάτη αναπάντητα ερωτήματα. Γεμάτη σκέψεις που δεν είχαν σταματημό... Αναρωτιόταν σιωπηλά μήπως ο Γκαελ της είπε ψέματα. Μήπως ο Λιαμ κατέστρεψε τα αποδεικτικά στοιχεία... Μήπως όλα ήταν ένα λάθος... Μήπως έπρεπε απλά να φύγει και να μην κοιτάξει πίσω...
Μισή ώρα αργότερα είχε ήδη βγει και καθοταν με την πετσέτα στο κρεβάτι...
Σκέφτηκε να πάει να τον βρει ,να τον ρωτήσει πρόσωπο με πρόσωπο αλλά δεν άντεχε... Άφησε την πετσέτα να πέσει και ντύθηκε. Ξάφνου η πόρτα της χτύπησε. Τρομαγμένη, καθώς ένιωθε ένοχη για το ψάξιμο που ρκανε στο γραφείο του πλησίασε διστακτικά
"Καρινα ο Γκαελ ειμαι άνοιξε!" Μόλις τον άκουσε άνοιξε αμέσως την πόρτα
"Μου είπες ψέματα!!!!" Του φώναξε κι εκείνος μπήκε στο δωμάτιο και έκλεισε την πόρτα
"Δεν σου είπα ψέματα γαμωτο ! Για τι πράγμα μιλάς ; "
"Δεν υπήρχε τίποτα στο γραφείο Γκαελ !!!"
"Ίσως τα έβαλε αλλού! Ψέματα δεν θα σου έλεγα ποτέ όμως !"
"Δεν ξέρω... Δεν έχω ιδέα καν γιατί σε άκουσα γαμωτο!! " Εκείνος ξεφυσηξε και την πλησίασε.
"Εγώ σου είπα να μείνεις μακριά... Τέλος πάντων... Όπως ξέρεις και ξέρω ο Μπεν είναι αστυνομικός... Έχω κάτι χαρτιά για εκείνον... Πρέπει να φύγω και δεν έχω ώρα να τα δώσω..."
"Δεν σε καταλαβαίνω... Εγώ τι σχέση έχω;" Ρώτησε και απομακρύνθηκε
"Καρινα ... Εδώ που φτάσαμε δεν ωφελεί να σου πω ψέματα... Χρόνια τώρα χωρίς να το ξέρει ο Λιαμ δίνω χρήματα σε μια οικογένεια που έχει ανάγκη. Τέλος πάντων... Έμαθα πως έπιασαν το μικρό γιο να ζητιανεύει... Με αυτά τα χαρτιά κάνω αίτηση για την αποφυλάκιση του και πληρώνω το πρόστιμο. Σε παρακαλώ, είσαι η μόνη που μπορεί να με βοηθήσει..."
YOU ARE READING
Dark Secrets: The Game Of Blood
AdventureΣκοτάδι ... Σε τυλίγει γλυκά και σε παρασέρνει στην μαυρίλα του. Πόνος...Στέκεται βουβός και σου υπενθυμίζει όλα όσα δεν είσαι και δεν θα γίνεις ποτέ... "Αυτό που μου ζητάς είναι αδιανόητο διάολε!" Φώναξε αλλά εκείνος δίχως οίκτο την χαστουκισε.Τα...