Prolog

55 6 2
                                    

Pokud tohle čteš, pravděpodobně mě už nikdy neuvidíš. 
Ne, prosím, netrap se. Ty jsi jediná osoba z celého vesmíru, které jsem nikdy nechtěla ublížit. Byla jsi mou podporou. Zastávala ses mě, když mi rodiče nadávali, když mi spolužáci ubližovali, když jsem byla na dně. 
Ty jsi také jediná osoba, které se z celého srdce a s nejhlubší upřímností omlouvám. Ty jediná si to zasloužíš. 
Věř mi, že nyní jsem šťastná. Nejsem v nebezpečí, jak si mnozí nejspíš budou myslet. Odešla jsem dobrovolně, ze své vůle a udělám vše pro to, aby mne už nikdy nikdo nenalezl. Ty víš, že to dokážu. Znáš mě, lépe než kdokoliv jiný. Hrávaly jsme si spolu, když jsme byly malé a přestože jsme se postupem času poněkud odcizily, vždy jsme si byly bližší než s kýmkoliv jiným. 
Vím, nebyla jsem vždy tou nejlepší sestrou. Často jsem ti bezdůvodně nadávala kvůli svému špatnému dni. Ventilovala jsem si svou špatnou náladu na tobě a nyní, když vím, že už se nejspíš nikdy neuvidíme, toho lituji. A ano, příliš pozdě na litování, přesto však doufám, že mou omluvu přijmeš a budeš na mne vzpomínat v dobrém. 
 Ať tak či onak, sbohem. Doufám, že budeš v životě šťastná a splní se ti každý tvůj sen. Možná nás osud jednoho dne svede opět dohromady. Dokážeš si představit, že bychom mohly být volné a daleko od rodičů? Bláznovství, vím. Je jen malá šance, že by se to mohlo vyplnit. Přesto však i malá naděje je lepší, nežli žádná. 
Ráda bych tě zároveň poprosila, abys tento dopis nikomu nedávala a neukazovala. Chci, aby to zůstalo jen mezi námi. Jedno z našich mnoha tajemství. 

Potkáme se v nebi.
Tvá milovaná sestra, 
Ivy

Potkáme se v nebiKde žijí příběhy. Začni objevovat