Kiara znepokojeně pochodovala po pokoji.
"Kde sakra je?" zamumlala si pro sebe a vyhlédla z okna do noční ulice. Schylovalo se už k jedenácté hodině a po Gabriele ani památky.
Zkoušela jí zavolat, a to hned několikrát, avšak ani jeden z pokusů jí nezvedla. Napsala jí také několik esemesek, ovšem i ty zůstaly bez odezvy. Kiara dostávala pocit, že něco není v pořádku.
Možná se mnou opravdu nadobro skoncovala, uvažovala smutně, po tom, co jsem jí napsala, bych se ani nedivila, že ode mě chce mít pokoj.
Rozrušeně si vjela dlouhými prsty do kudrnatých černých vlasů. Netušila, co má dělat. Znovu se pokusila o spojení, ale výsledek byl stejný.
"To se mi snad zdá," zaúpěla. Žaludek měla sevřený neskonalým strachem o svou přítelkyni.
Je to vůbec ještě moje přítelkyně? napadlo ji vzápětí. Když jsem se s ní rozešla... Ach jo, možná mě chce jen vytrestat. Cítila se i ona takhle, když mě ráno v posteli nenašla?
Svého dřívějšího rozhodnutí začala skoro litovat. Tížilo ji svědomí. Zachovala se zbaběle, konec přes esemesku byl tím nejhorším možným způsobem, jak se rozejít, ale copak měla na výběr? Jen se Gabrielu snažila chránit.
"Gab..." zašeptala, zatímco její nešťastné tmavohnědé oči pátraly po známé vysoké hnědovlásce mezi lidmi, kteří procházeli v ulici pod jejími okny. "Je mi to hrozně líto. Moc tě miluju."
Povzdechla si a odešla od okna. Z minibaru na pokoji si vzala plechovku s pivem a pořádně si lokla. Pustila televizi a snažila se věnovat pozornost pořadům, které v ní běžely, ale nešlo to. Myšlenky jí stále směřovaly ke Gabriele.
Kdyby ale odešla, vzala by si určitě i své oblečení, myslela si Kiara. A navíc, kam jinam by šla? Nemá práci, nemá zařízené trvalé bydlení a úspory se jí každým dnem tenčí.
Z víru sužujících myšlenek ji vytrhl zvuk příchozí zprávy. S nadšením se natáhla po mobilu ležícím na nočním stolku a vzápětí jí píchlo u srdce - zklamáním, ale rovněž i zděšením.
Byla to Sia.
Co ta malá mrcha chce? projelo jí hlavou a dlaň, v níž nedržela mobil, se jí mimoděk sevřela v pěst.
Sia Lee: Čus Sabrino, jak se máš? :)
Zdánlivě nevinná zpráva. Kiara však už dávno věděla, že tahle holka je pěkně nebezpečná a je lepší se od ní držet dál.
Kiara White: Už jsem ti několikrát připomínala, ať mi tak neříkáš. A neotravuj. Rušíš mě. Nechci s tebou mít už nic společného!
Odpověď přišla dřív než by očekávala.
Sia Lee: Takhle bys neměla mluvit s Orionovou přítelkyní, Kiaro. Je to od tebe ošklivé. :(
Kiara se opovržlivě a zároveň i zhnuseně zasmála. Ta děvka si fakt myslí, že jí Orion bere za přítelkyni? Jen ta myšlenka jí přišla tak absurdní, že se neudržela a znovu se rozesmála.
Kiara White: Hahaha. Teď jsi mě fakt rozesmála. :D Tobě nedochází, že tě Orion jen využívá?
Sia Lee: Samozřejmě. To si fakt myslíš, že jsem tak blbá? Ale hodí se ho mít na své straně. Stačí znát jeho slabiny a udělá pro tebe cokoliv. ;)
Kiara White: Tak co je? Hele, já už jednou z jeho šlapek být nechci. Navíc, holky tam má mnohem hezčí než mě (třeba tebe), tak na co mu jsem zrovna já?
Sia Lee: Moc mi lichotíš, ale bohužel... Jeho naštvala ta příhoda s Rebekou.
Kiara White: TOHLE? To ho to fakt tak moc sere? Holek, jako je Rebecca, ve světě najde tucty.
Sia Lee: Hele, já fakt nevím. To ti o tom, když jste se sešli, neříkal?
Kiara si skousla spodní ret. Je pravda, že na Siinu radu dala a šla do jeho podniku se s ním setkat, ale on nebyl k nalezení. Nevěděla, jestli odešel předtím, než přišla, nebo se mu jen na ni nechtělo čekat, nebo existoval nějaký jiný důvod k nepřítomnosti, avšak ten den se s ním nesešla.
Kiara White: Orion tam nebyl, takže jsem se s ním vůbec nesetkala.
Sia Lee: Ups. Nejspíš jsi tam přišla pozdě. Však víš, jak je netrpělivý, ne?
Kiara White: Jo. Ale řekni, když jsi teď ta jeho "přítelkyně", proč si prostě za Rebeku nenajde náhradu?
Sia Lee: Ale on už má vyhlédnutou náhradu. Tebe.
Kiara White: Pche. To ať si trhne nohou, čurák.
Sia Lee: Ts, ts, ts. Fakt chceš být tak neposlušná? Ona by to pak mohla odnést ta tvoje hnědovlasá princezna. ;)
Kiaru polil ledový pot. Zírala na Siinu poslední zprávu a četla si ji dokola a dokola, ale stále to nedokázala vstřebat. Gabriela byla v nebezpečí - to jediné jí v tuto chvíli bylo nad slunce jasné.
Kiara White: Co jste s ní provedli, vy zrůdy?! Jestli se jí Orion jen dotkne, přísahám bohu, že ho zabiju, i kdyby to mělo být to poslední, co udělám!!!
Sia Lee: Jen klid, zatím je v naprostém bezpečí. A u Oriona není, takže v případě, kdy by ses i jen pokusila mu něco udělat, ona si to odpíská. ;)
Kiara White: Tak fajn. Co mám udělat, aby ji nechal na pokoji?
Sia Lee: Jak jsem napsala. U Oriona ona není, takže jak by ji ON mohl nechat na pokoji? :)
Kiara zavrčela. Měla tak silnou chuť tu holku praštit do tváře! Její sebevědomý, téměř posměvačný podtón jejích zpráv ji iritoval a doháněl k šílenství. Právě před ní a Orionem se snažila Gabrielu rozchodem chránit. Ovšem ukázalo se to jako naprosto zbytečné. V ochraně své přítelkyně naprosto selhala.
Kiara White: Sio, nech toho. Nechci, aby jí kdokoliv ublížil. Prosím, řekni mi, kde je Gabriela?
Sia Lee: Kiaro, i kdybych ti to chtěla říct, já to nevím.
Kiara White: Orion by to snad mohl vědět, ne? Prosím, využij svých nadpozemských schopností a nějak to z něj dostaň.
Sia Lee: Hm. Jo, Orion by to vědět mohl. Proč bych ti ale jako měla pomáhat? Co z toho budu mít?
Zhluboka se nadechla. Prosit o něco zrovna Siu bylo pro Kiaru strašlivě ponižující.
Na telefonu si našla jednu společnou fotografii. Gabriela se na ní zářivě usmívala.
"Neboj," pověděla fotce v telefonu, "já nenechám, aby ti kdokoliv ublížil. A zvlášť ne jeho!" S tímto slibem, složeným před mobilním zařízením se jí do žil vlila nová odvaha. Pokud pro záchranu své partnerky má pohřbít svou sebeúctu, klidně to udělá.
Kiara White: Sio, prosím! Udělám cokoliv jen budeš chtít, jen to z něho nějak dostaň. A pokud by to šlo, zkus jí pomoci a ochránit ji. A já přísahám, že ti to oplatím, až to budeš potřebovat.
Sia Lee: To zní dobře. Ale vypáčit z Oriona úkryt Gabriely a pomoci jí jsou dvě odlišné věci, takže mám u tebe dvě laskavosti.
Kiara White: No jo.
Sia Lee: A nepokoušej se mě oklamat. Ty víš, že kdybys ty laskavosti pak neudělala, někdo si to odskáče. :)
Kiara White: Já vím.
Sia Lee: Tak jo. Fajn pokec. A zkus někde zastihnout Oriona. Zatím se měj.
A s touto poslední zprávou se odhlásila.
ČTEŠ
Potkáme se v nebi
Mystery / ThrillerPotom, co její sestra utekla z domova a nechala po sobě jen dopis na rozloučenou, se Tegan opět snaží žít normální život. A ačkoliv tomu nedává velké naděje, stále doufá, že se Ivy, jediný člověk, který jí kdy opravdu rozuměl, jednoho dne vrátí. Bo...