Nenápadně si utřu pot z obličeje, jen kývnu hlavou a kouknu se na tác s jídlem. Pomalu vstanu, dojdu k taškám a vytáhnu nový blok a tužku.
'Vyspala jsem se dobře, myslím si že snídani nestihnu, chtěla bych se jít vykoupat.'
"Tak si to alespoň vezmi sebou." Mile se na mě usměje. "Dobře, koupelnu máš tamhle." Ukáže na dveře v místnosti.
'Dobře.' Vezmu si tác s jídlem, čisté oblečení a vejdu do koupelny. Položím jídlo na koupelnovou skříňku. Vlezu do sprchy a horlivě se začnu mít, všude tam kde se mě ve snu dotýkal. Když vylezu tak se rozklepu, sednu si na bobek. Po půlhodině se zvednu, zhluboka se nadechnu a obléknu se. Vylezu k koupelny, vezmu si tašku, vyndám z něho to zařízení, tašku dám na záda. Vezmu si do druhé ruky blok. 'Už můžu jít.'
"Nikdy jsem tě tu nedržela. Můžeš si dělat co chceš." Usměje se na mě. "Musím jít, ještě tu mám nějakou práci." Usměje se na mě a odejde. Dojdu do té místnosti a přenesu se. Tentokrát jdu do školy o dost později než normálně, když dojdu na pozemek školy uslyším zvonek. Zrychlím do kroku ale jako by mě v tom něco bránilo jít rychleji. Když jsem u dveří do třídy, už začala hodina zaklepu a vejdu. Mírně se ukloním na omluvu a sednu si na svoje místo.
'Co se stalo? Kde jsi byla? Obvykle tu jsi vždycky v čas.' Zeptá se starostlivě Ángelo. Řeknu si.
'Jen jsem se musela umýt večer jsem to nestihla.'
'Opravdu? Není v tom něco jiného? Mei co se děje?' Pomyslím si.
'Opravdu v tom nic není, jen jsem se včera nestihla umýt.'
'Dobře. Ale kdyby něco tak by jsi mi to řekla, že jo? Nechci aby se ti něco stalo.' Jen kývnu a dělám si zápisky z hodiny. Pomyslím si.
'Dnes se nám nebude plést do rozhovoru?' Když učitel skončí výklad tak se na mě pousměje. Ichiro měl monokl a obvázanou hlavu a dělal jakoby nic. Jen když se vždy podíval na mě, tak dal ruce v pěst.
'Nemusíš chodit ke mě do kabinetu, dokud si to nerozmyslíš, tak tě vždy budu navštěvovat ve snech.' Řekne Daisuke a cestou ze třídy se na mě usměje. Pomyslím si.
'To určitě.' Povzdychnu si. Celá škola proběhne v pořádku, když dojdu z pozemku školy, tak tiše řeknu. "Nebudu moct spát, jinak se znova objeví." A přenesu se k Hotaru, dojdu k sobě do pokoje a jako vždy tam leží Hina. Sundám si batoh a vezmu si tkaničku s papírkem, pomalu s tím trhavě tahám. Hina se na mě podívá, usměje se a natáhne ruku po papírku. Pomyslím si. 'Pojď budeme si hrát celou noc.' Hina se zvedne a skočí po papírku. Tahám ho pryč a Hina po něm stále jde a snaží se ho chytit. Usměju se,začnu s tkaničkou utíkat po pokoji, Hina po něm skáče. Když se blíží večer začnu být unavená přestanu si hrát s Hinou. 'Musím se ještě učit.' Sednu si ke stolu a začnu se učit. Hina se připlíží a začne se mi otírat o nohu. 'Už jsme si hrály zase zítra Hino.' Hina se mi začne otírat o stehno a začne vrnět. Jednou rukou jí pohladím po vlasech a druhou si zapisuji poznámky. Hina se mi tiskne na ruku a vrní dál. Po půl hodině hlazení si Hina lehne na postel a sleduje mě. Po chvíli zívne, zavře oči a usne. Kouknu se na Hinu. 'Jsem zvědavá jestli vydržím nespat.' Kolem dvanácté večerní se mi začnou zavírat oči. Dojdu do koupelny a osprchuji se studenou vodu, pak se znova vrátím k učení. Hina se převalí a něco zamumlá, pak se převalí zase zpátky, trochu se zamračí a zase v klidu spí. "Asi má noční můry." Řeknu tiše. Hina se pak prudce posadí, otevře oči, pak je ale zase zavře a volně dopadne na postel. Po chvíli se převalí na bok, schoulí se do klubíčka a začne tiše brečet. 'Nikdo to nemá v životě lehké, ale netušila jsem že i Hina má minulost na kterou chce zapomenout.' Dojdu k ní a opatrně jí začnu hladit po vlasech. Pomyslím si. 'Netuším jak jí mám utěšit, nikdy jsem to nepoznala, tak nevím jak mám na tohle zareagovat.' Hina se po chvíli uklidnila, natáhla ruku, chytila mojí, přitáhla si jí k sobě a přitulila se k mojí ruce. Překvapí mě to. 'Jen klid.' Nakonec se k ní lehnu abych jí pomohla. Hina sebou občas škubne, pohne oušky, ale stále drží mojí ruku. Celou noc jí hladím, když se začne rozednívat, tak opatrně vstanu, opět se osprchuji ledovou vodou a připravím se do školy. Hina se vzbudí, protáhne se a začne se ke mě lísat. Pohladím jí po vlasech a unaveně se protáhnu. Řeknu si. "Chtěla bych spát." Vylezu z pokoje s taškou na zádech a dojdu do jídelny. Hina jde stále se mnou a po chvíli mě chytí za ruku. V jídelně je velký stůl s jídlem a okýnko, kde stojí žena a mile se usmívá. Sedí tam několik lidí a všímají si svého. Několik se po mě podívá, ale pak se zase baví mezi sebou. Vytáhnu si blok a se sklopenou hlavou dojdu k okénku, všimnu si jídelního lísku na zdi. "Vezmu si bagetu, džus a cereálie" Za nedlouho mi to žena podá a já si sednu ke kraji stolu. Hina si sedne vedle mě a položí si hlavu na stůl. Po chvíli tam přijde Hotaru.
YOU ARE READING
Vzestup démona
FantastikJmenuji se Mei a jsem středoškolačka, která se dozvěděla že má nějaké schopnosti a poslání vybrat nového démona do vlády pekla. Vše se dozvíte v mém příběhu. Přeji příjemné čtení... Abych nezapomněla... :) Tento příběh je od 15+. Bavte se.