XXVII.

15 1 0
                                    

Ráno bylo na chodbě nějak moc rušno. Rozespale se kouknu směrem ke dveřím, vezmu si blok a vstanu. Otevřu dveře a vykouknu z pokoje. Po chodbě rychle okolo mého pokoje projede lékařské lehátko, na něm položená Fumiko a jedou do té místnosti kde byly na vyšetření.

'Snad bude v pořádku, nechám je dělat jejich práci.' Zavřu dveře převléknu se a připravím se do školy. Jako každé všední ráno se přenesu do školy. Když jsem ve škole, tak ke mě přijde Ángelo.

"Ahoj Mei. Jak se máš? Jsi v pohodě? A jak je na tom ta dívka?"

'Je těhotná a když jsem odcházela tak ji vezly na ošetřovnu. Dnes zase sám? Jsi taky zvědaví kdo dnes přijde jako učitel?'

"Hajzl jeden. Jo jsem, nejspíš další z rady. Enrique přijde za chvíli, ještě něco dodělává. Byl pryč celou noc. Daisuke si na něm vybil zlost a dal mu nějakou práci. A jak se máš ty? Jak ti je?"

'Já jsem v pořádku nemusíš se o mě bát. I když jsem byla ráda že jste tam přišly. Jinak by to špatně dopadlo.'

"To nejspíš ano, já jsem taky rád že se ti nic nestalo." Po chvíli přišel Enrique. Vypadal hodně unaveně a na ruce měl docela dlouhou řeznou ránu. Sedl si do své lavice, otevřel knihu a díval se do ní. Po chvíli se mu začali zavírat oči. Kouknu se na Španěla.

'Kdybych ho nevyprovokovala tak by jste na tom nebyli biti.'

'Nemůžeš za to. My ho napadli. On chce tebe a jen si na nás vylejvá zlost. Nic si z toho nedělej.' "Tak zatím." Usměje se na mě a sedne si zpátky do lavice.

'Nemělo by mě to trápit, je mi to přece jedno, tak proč mám pocit jako bych za to mohla?' Položím si hlavu na lavici a zadívám se z okna.

'Nejspíš proto že se tě pokusil znásilnit. To je v pohodě, jak říkám nedělej si s tím starosti.' "Ángelo? Půjdeš si se mnou po škole naposledy zabojovat?" Řekl Enrique a podíval se na něj. Ángelo jen přikývl, otevřel knihu a smutně se do ní díval. Chtěla jsem se zvednou a zazvonilo na hodinu. Nějakou dobu nikdo nepřicházel.

'Že by bylo prase uražené?' Po dalších deseti minutách vešel zvláštní člověk teda pokud se tomu dá říkat člověk. Otočil se k nám zády a na tabuli napsal svoje jméno Naoko Okazaki. Nějak mě netrápilo kde je nebo jak se jmenuje opět jsem koukala spíš do země.

 Nějak mě netrápilo kde je nebo jak se jmenuje opět jsem koukala spíš do země

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"Ahoj. Jak jste si všimli, jsem Naoko. Noví třídní učitel."

"Zase?" Řekl tiše Ichiro.

"Ano pane Yui. Pokud máte se mnou problém tak to po hodině můžeme jít vyřešit do kabinetu." Ichiro na to nic neřekl. "Takže začneme hodinu."

'Sakra, další úchyl z rady.'  Řekne Ángelo a soustředí se na jeho výklad.

'Naoko.' Trochu se uchechtnu a pak si odkašlu.

Vzestup démonaWhere stories live. Discover now