XVIII.

16 0 0
                                    

Ichiro klopýtne dozadu a chytí se za břicho.

"Ale, trpaslík se umí i bránit." Řekne a dá mi facku hřbetem ruky.

"Víš že za napadení na půdě školy je vyloučení?" Řekne Ángelo a dál se dívá do knihy. Jen se na něj koutkem oka zlostně podívá. Ichiro se jen škodolibě usměje. Sáhnu si na tvář kam mě uhodil, narovnám se sklopeným pohledem a sednu si zpátky do lavice.

"Teď už nic neuděláš trpaslíku?" Zasměje se, shodí mi věci ze stolu a se smíchem si jdou všichni sednout. Ohnu se pro věci a s napodobovacím výrazem se na něho kouknu. Vezmu si věci a položím si je na lavici, zazvoní na hodinu, ale nikdo nepřišel, tak jsem si položila hlavu na lavici a usnula. Do třídy přišel nový učitel.

"Dobrý den třído." Všichni se postavili. "Jsem nový zastupující učitel vašeho nového třídního učitele Hideharu Akity. Jmenuji se Daisuke Fukuhara a dokud se nevrátí váš třídní učitel, tak ho budu zastupovat. Posaďte se, máte hodinu kreslení že? Tak si vezměte papíry které jsem přinesl a dnes nakreslíte čtyři obrázky na jednu velkou čtvrtku, své oblíbené zvíře, místo, rostlinu a schopnost kterou byste chtěli mít." Pak se podívá po třídě, do notesu a řekne. "Slečno Kusanagi, pojďte prosím rozdat papíry." Řekne mile.

Škubnu sebou, vstanu a dojdu k němu a řeknu si

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Škubnu sebou, vstanu a dojdu k němu a řeknu si.

'Zase někdo nový? To je zastupující učitel zastupujícího učitele a proč vyvolávají jenom mě?' Vezmu si od něho papíry.

'Je to další z rady. Tak si dej pozor.'

'Hmm.' Rozdám papíry a sednu si na místo, začnu kreslit. Oblíbené zvíře kočka, místo pokoj... chtěla jsem nakreslit mýtinu ale nakonec jsem si to rozmyslela, místo rostliny jsem nakreslila luční kvítí a schopnost mlčet. Na konci hodiny všichni odevzdali své výkresy a Daisuke pak řekl.

"Slečno Kusanagi, mohla byste mi pomoct s těmi výkresy do kabinetu?" Řekne mile. Kývnu na souhlas, dojdu k němu a vezmu výkresy, počkám než vyjde první. "Nebudete všechno brát sama." Řekne a vezme mi polovinu výkresů, pak se mnou jde do kabinetu, nechá mě vejít první a zavře za námi dveře. "Slyšel jsem co ti udělal Hideharu, nebylo to od něho hezké. Ale měla by jsi jít k nám. Bylo by ti tam dobře." Řekne a položí výkresy na stůl.

'Znova přemlouvání? Opravdu jsou tak tvrdohlaví.' Zavrtím hlavou do nesouhlasu. Dojdu k jeho stolu a položím výkresy.

"Všichni jsou tvrdohlaví Mei, ale já nejsem jako Hideharu. Přidej se k nám a nebudeš mě muset poznávat." Řekne mile. "Měla byste se vrátit zpět do třídy, za chvíli bude další hodina." Usměje se na mě. Otočím se a když jsem u dveří zarazím se a řeknu si.

'Nebudu tě muset poznávat??'

"Pokud se k nám přidáš tak ne." Usměje se na mě znovu a sedne si za stůl. Otočím se na něho, ale stále se dívám do země.

Vzestup démonaWhere stories live. Discover now