Tanıtım

4.2K 89 27
                                    

Hikaye Yeniden Aşk'ın son bölümünden yıllar sonraya gidiyor aslında ama ben yinede 2019 olarak yazıcam.

Yıllar ve yaşlar arasında mantık hatası olacak. Karakterleri biliyor ve tanıyorsunuz ama yılların getirdiği değişikler yüzünden onları tekrar tanıtacağım.

Ömer İplikçi - Passionis'in eski dehası, iki çocuk babası. Defne'nin ısrarlarına kulak vermeden hala çalışıyor; emekli olmaya niyeti yok.

Defne İplikçi - Artık çalışmayıp kendine, kocasına ve çocuklarına tüm vaktini adamış bir kadın. Rossonun hisseleri Serkan ve Rüya arasında bölüştürmüş şirketten elini çekmiştir.

Serkan İplikçi - Tıp fakültesini bitirmiş, beyin cerrahı olmak için çabalamaya başlamıştır.

Rüya İplikçi - Liseye giden genç bir kız. Fazla söylenecek bir şey yok .

Sinan Karakaya - Ömer ile birlikte hala Passioneste çalışıyor. Daha doğrusu oyalanıyor.

Yasemin Karakaya - Artık çalışmıyor. Yıllar önce açtığı güzellik salonu ve oradaki çalışanları ile ilgileniyor.

Melis Karakaya - Passionisin neredeyse tüm yükünü almış, Sinan ve Ömerdem sonra şirketi ayakta tutan kişidir. Ortaklar emekliliğe ayrılınca tüm yetki onda olacaktır.

Emir Karakaya - Emir birinci kitapta pek görünmedi. Yeni doğmuştu o zaman belki hatırlayan vardır. Şimdi ise Rüyanın kankası ve onunla aynı liseye gidiyor.

Emine-Sedat Aydın - Emine çalışmıyor. Sedat ise SEA hastanesinin baş hekimi.

Kerem Aydın - Üniversiteye giden genç bir arkadaşımız.

Esra Topal - Kerem ile aynı üniversiteye gidiyor. Kendi ayakları üstünde duran genç bir kız.

Serdar-Nihan Topal - Çocukları ile İzmir'e taşınmışlardır. Restoran zincirleri vardır. İzmir'e yeni restoranları için gitmişlerdir. Köşeyi döndüler yani.

Iso-Zeynep - İso kendi ayakkabı fabrikasını açmıştır. Zeynep ise arada sırada şirketle ilgeliniyordu. Bir oğulları vardır; adı Ahmet.

Can-Sude - Artık sonunda evlenmişlerdir. Bir kızları vardır. Orta okula gitmektedir. Kızlarının adı Sinem.

Neriman ve Necmi İsviçreye yerleşmişlerdir.

Burak - Serkanın kankası. Fazla bir şey yok yani.

Koray olmayacak.

Valla birisini unuttum gibime geliyor ama kimi unuttum bilmiyor. Neyse bölümlerde belli olacak. Yıllar sonrasına çok hızlı geçiş yaptığımız için flashbacklarla geçmiş zamanlara döneceğiz.

Bitmeyen AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin