68. bölüm - İkizler

815 88 76
                                    

( Yazar'dan )

İkiz çocukları olacağını öğrendiklerinden beri Serkan ve Melis sürekli gülümsüyorlardı. 

ME: Nereye gidiyoruz şimdi?

SE: Tabii ki eve. Senin dinlenmen lazım. 

ME: Bizimkilere haberi vermeyeceğiz mi? 

SE: Vereceğiz. Onlar gelsin bize. Evet evet. Ara onları gelsinler. 

ME: Ayıp olmayacak mı ayamağımıza çağırır gibi? Gibisi fazla bile. 

SE: Yok canım niye ayıp olsun? Sen artık üç canlısın. Bundan sonra patron sensin. 

Melis güldü. 

ME: Yaaa aşkım ya. 

Melis kemerini çekiştirip Serkana doğru eğildi ve yanağına derin bir öpücük bıraktı. 

SE: Dur hayatım şimdi bir kaza çıkacak. 

ME: Ay Allah korusun. 

SE: Bizim artık çok dikkatli olmamız gerekiyor. En küçük riski bile almamalıyız. 

ME: Hmmm. 

Diye mırıldandı düşünceli bir şekilde. 

SE: Ne?

Serkan bir an ona bakıp gözlerini tekrar yola çevirdi. 

SE: Noldu?

ME: Şimdi biz...

SE: Biz ne? 

ME: Dikkatli olacağız da... Hiç şey yapmayacağız mı?

Serkan sırıttı. 

SE: Ne yapmayacağız?

ME: Şey işte canım. 

SE: Ney?

ME: Ay Serkan zorlama işte. Normalde anlaman gerekiyor noldu babalık başına mı vurdu?

Serkan gülerken Melis telefonunu çıkarıp önce annesini sonra da Defneyi aramıştı. Onlar da hemen yola çıkmışlardı. 

SE: Söylemedin ama biz ne yapmayacağız?

ME: Ay boş ver Serkan. 

Dedi sinirli sesi ile. Serkan ise yine gülmüştü. 

***

Burak ve Sinem sahilde yürüyüş yapıyorlardı. Sinemin morali hala eskisi kadar iyi değildi ve Burak onu güldürebilmek için kılıktan kılığa giriyordu. Ara sıra da başarıyordu. 

B: Ya bak ne diyeceğim vizyona harika filmler girmiş. Bana bir gidelim ben üstümü başımı düzelteyim sonra size gideriz. Oradan da AVMye gideriz. Hem bol bol alışveriş yaparız ha? Ne dersin. 

S: Bilmem. Olabilir. 

B: E hadi o zaman. 

Sinem Burağın enerjisinin karşısında gülümsemişti. 

B: Hadi ama. 

Onu kolundan tutup yürümeye başladı. 

***

Bizimkiler eve varınca Serkan Melisi salonda ki koltuğa uzanmasını sağlamıştı. 

SE: Şimdi ben sana süt getireceğim ve sen onu içeceksin. 

ME: Hayır. Ben süt istemem. İçmem. 

SE: İçersin içsersin. 

Serkan arkasını dönüp yürümeye başlayınca Melis onun arkasından bağırmıştı. 

Bitmeyen AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin