1. bölüm - Kavuşma

2.4K 119 102
                                    

  (Yazar'dan)

İplikçilerin şatosunda çok büyük bir panik vardı. Daha doğrusu tatlı heyecan ile sabırsızlık arasında bir şey. İplikçi'ler, Karakaya'lar ve Akaydın'lar onların deyimi ile "muhteşem dönüşü" bekliyorlardı.

D: Her şey hazır değil mi? Ayşecim aksilik var mı? Hazır değil mi her şey?

Diye sordu Defne Ayşeye heyecandan titreyen sesiyle. Ayşe hanım ise şatonun yardımcısı idi. Ömer gülümseyip Defne'nin başını göğsüne doğru çekti ve kokusunu çekerek başına bir öpücük kondurdu.

Ö: Telaşlanma birtanem. Az kaldı yarım saat - 15 dakika sonra burada olacak. Sağ salim dimdik duracak önümüzde.

D: Biliyorum da işte...

Deyip Ömerin avucunun içine bir öpücük bıraktı. Herkes hayrandır onların aşklarına. Onları aşkı bitmeyen, bitmeyecek kadar büyük ve tutkulu bir aşktı. Yaş olmuş 40-50-60 onlar için hiç bir şey ifade etmez ki. Onlar hep aynı idi. Tek fark Ömerin biraz ağırlaşan saçları ve Defne'nin zaman içinde biraz esmerleşen teni. Onlar sadece Defne ile Ömer. Sade. Onlarda "Ömer beyciğim hoşgeldiniz - Hoşbulduk Defne hanımcım" diye bir şey yok. "Hayatımın sigortası ile kızıl afet" var. Bir dakika bu o kadar da sade olamayabilir. Neyse canım ana fikri anlaşılmıştır umarım.

ME: Nerde kaldı ki canım benim.

Diye mırıldandı. Ya da en azından mırıldandığını sanıyordu. Üzerindeki bakışları fark edince boğazını temizleyip tekrar konuştu.

ME: Yani nerede kaldı benim canım arkadaşım. Kankim yani. Serkoş o ya hahaha.

Kendi kendine gülerken herkesin dikkati dağıldığını hissetti.

Em(ine): Oğlum arasana çocuğu başına bir şey gelmiş olmasın.

Ö: Merak etme anne daha var gelmesine. Telaşlanmayın koskoca oğlan ne gelicek başına.                                                                               

 ************

Yarım saat sonra Defne Ayşeye kaş göz ediyordu. Ayşe de göz kırpıp mutfağa girdi. Geri geldiğinde elinde bir tepsi vardı.

Ay(şe): Ömer bey ilaç saatiniz geldi.

Ömer ilk Ayşeye sonra da saatine baktı.

Ö: Kızım ben ilaçlarımı yatmadan önce içiyorum. Bu ne?

D: Aaa Ömercim biliyorsun ki Ayşede liste var. Demek ki hastaneden yeni ilaç yollamışlar.

Ömer eline ilacı alıp baktı.

Ö: Defne oğluma sevinemeyeyim mi ben şimdi?

D: Hayır hayatım bunlar uyutmuyor. Sadece sakinleştiriyor.

Sed(at): Haa Defne kızım doğru söylüyor oğlum. Bunların yan etkisi yok.

Defne Sinana bakıp gözlerini sağdan sola, soldan sağa hızlıca gezdirdi.

Sİ: Uzatma kardeşim iç artık şuncacık hap.

Ömer ilacı ağzına koyup sudan içti. İçmeği istemem sebebi ise genelde içtiği ilaçların yada sakinleştirecilerin yat etkisi uyku oluyordu. Ve tam bu anda uyumaması gerekiyordu. İlaçları ise kalbi yüzünden içiyordu. Kalp hastası idi. Doktoru da bizzat Sedattı.

R: Ya baba arasana abimi nerede kaldı?

Ömer tam bir şey söyleyecekti ki kapı çaldı. Ayşe kapıyor doğru tam gidecekken Defne yerinden fırladı.

Bitmeyen AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin