( Yazar'dan )
18-12-2019 / 1 ay 5 gün sonra
Nikah memuru gülümseyerek Melise baktı.
X: Siz Melis Karakaya, Serkan İplikçiyi ömür boyu, hastalıkta ve sağlıkta, iyi ve kötü günde kocalığa kabul ediyor musunuz?
Melis büyük bir coşkuyla cevabını verdi.
ME: Eveeeet.
X: Siz Serkan İplikçi, Melis Karakayayı ömür boyu, hastalıkta ve sağlıkta, iyi ve kötü günde karılığa kabul ediyor musunuz?
Serkan Melisin gözlerinin içine bakarak kocaman gülümsedi.
SE: Evet!
X: Sizler güzel çifitmizin aşkına şahit misiniz?
A/B/S: Evet.
X: Ben de belediyenin bana verdiği yetkiye dayanarak sizleri karı koca ilan ediyorum ve cüzdanınızı Melis hanıma veriyorum. Gelini öpebilirsiniz.
Melis nikah cüzdanını alınca hepsi ayağa kalktı. Melis ve Serkan birbirlerine bakarken alkışların sesi buğulanmaya başlamıştı. Serkan karısının alnına bir öpücük bırakınca salon daha da coşmuştu.
Aile büyükleri gözyaşlarını silerken Melis elinde ki cüzdanı kaldırıp havada salladı.
***
1 gün önce
Sabah erkenden hazırlıklar başlamıştı. Karakayalar için büyük gün! Bu akşam kiraladıkları büyük ve şık bir salonda kına gecesi olacak. Melis heyecandan titriyordu.
Erkekler ise bir meyhanede toplanıp birlikte yemek yeyip eğleneceklerdi.
Ömer düğün günü kesinleşince İsviçredeki Necmi ve Nerimanı arayıp haber vermişti. Onlar da bir hafta önceden gelip hazırlıklara yardım etmek istemişlerdi. Aynı şekilde de Defne abisini arayıp bütün ailesini toplamasını ve İstanbula gelmesini söylemişti. Yeğenin düğünü vardı. İplikçiler için önemli olduğu kadar Topallar için de bir o kadar önemliydi bu.
Akşama kadar kadınlar hazırlandılar ve salona gittiler. Erkekler ise çoktan rakı sofrasına oturmuşlardı.
İ: Hadi bakalım vur vur vur.
Kadehlerini tokuşturup birer yudum aldılar.
Ser: Aslan yeğenim benim. Ailemizin gurur kaynağı bu.
Deyip elini Serkanın muzuna koydu. Serkan ise sadece gülümsemişti.
Ö: Öyledir benim oğlum. Paşam.
Dedi Serkana parlayan gözlerle bakarak.
A: Ya bu oldu mu ama ya? Ben yapayım dedim organizasyonu. Bu ne böyle 40 tane adamın içinde bekarlığa veda mı olur?
İ: Canım oğlum fark ettiysen bekar olan bir sen bir de Burak kaldınız. Sen ananla bizim aramızı mı bozmak istiyorsun? Azdın mı oğlum sen ne bu kız merakı anlamadım ki? Ben böyle değildim gençliğimde beni biliyorsunuz.
Son cümlesini arkadaşlarına bakarak demişti.
Ö: Yok canım hiç öyle şey olur mu?
Sonra masaya doğru eğilip fısıldayarak ve göz kırparak konuştu.
Ö: Bir iki kere Zeyneple bastım onları ama o sayılmaz herhalde.
İsmailin gözleri büyüdü.
İ: Ömer! Tövbe tövbeeee.
Diğerleri ise gülmeye başlamışlardı.
Ö: Ama Allah var bak baban hiç çapkın değildi Ahmet. Sen de haklısın aslında genç adamsın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bitmeyen Aşk
Teen FictionYeniden Aşk'ın devam hikayesidir. Yılla sonraya uzanan tatlı mı tatlı, şirin mi şirin bir DefÖm ve MelSer hikayesidir. Umarım ilk hikaye kadar hoşunusuza gider...