71. bölüm - Enerji patlaması

1K 83 41
                                    

( Yazar'dan )

Sabahın kötünde daha güneş doğmadan Serkan yorgun argın eve gelmıştı. Loş bir ışık vardı evin içinde. Salonun dağınıklığı onu çok şaşırtmıştı. Herşeyi tam seçemiyordu ama hiç normal olmayan bir dağınıklık seziyordu. 

Sonra koltukta uyuyan birini gördü. Gülümseyip ayakucuna oturdu.

SE: Canımı içi... Özür dilerim dün için. Alttan almam gerekiyordu biliyorum. Yani hamilelik, hormonlar falan... Özür dilerim. Ben seni çok seviyorum aşkım hem de çok. 

ME: Serkan? 

Arkadan gelen ses ile irkilip ayağa kalktı. Melis de ışığı açtı. 

SE: Melis? Sen napıyorsun orada? 

ME: Asıl sen orada napıyorsun? 

Dedi gülerek. 

SE: Sen oradaysan bu kim? 

S: Noluyor ya başım çatlıyor zaten?!

SE: Sinem?

Serkan şok üstüne şok yaşıyordu. 

S: Ne be? Sabah sabah kafamda iki saat.

Melis gülmekten nefes alamaz hale gelmişti. 

ME: Sinemcim az önce kuzenin sana ilan-ı aşk etti. 

S: NE?

Sinem gözlerini kocaman açıp düşen battaniyeyi göğüsüne bastırdı. 

SE: Ya yok öyle bir şey ben- Melis sen- Of ya neyse ne ben gidiyorum. 

Serkan tam gidecekken yastık yığının altından saçı başı dağılmış bir şekilde Peri çıktı. 

P: Saat kaç?

Serkan ondan da korkup geriye bir adım attı.

SE: Tövbe bismillah. 

P: Serkan? Hoca nerede? Ben Tahsin amcanın serumunu değiştirdim acile gideceğim sen ameliyata beni çağır olur mu? 

SE: He he olur. Herkse kafayı yemiş ya. Tahsin amca diyor bir de. 

Serkan kızıp yatak odasına gitmişti. Melis de kahkahalar ile arkasından gitti. O odaya girmeden önce Serkan gömleğini ve pantolonunu çıkarıp yorganın altına girdi ve uyumaya çalıştı. 

ME: Serkan niye kızdın? 

SE: Uyuyacağım Melis. 

ME: Serkoşum hadi ama yapma böyle. Bak sen o şeyleri Sineme söylemiş olabilirsin ama...

Melis yine gülme krizine girmişti. 

SE: Uyuyacağım dedim. Sessiz olursan sevinirim. 

ME: Ya hayatım bak dinle beni söz gülmeyeceğim daha fazla. 

Derken bile gülmeye devam ediyordu. 

ME: Yani sen o şeyleri Sineme söylemiş olabilirsin ama ben de duydum ve senin karın olduğum için söylediklerini üstüme alarak seni affettim. 

SE: Aferin. 

ME: Yine öküzlük yapıyorsun ama. 

Serkan sinirlenip oturdu. 

SE: Ben mi? Ben mi öküzlük yapıyorum? Ya eve geldim ev ev olmaktan çıkmış. Kuzenime ilan-ı aşk ettim, karım benimle dalga geçiyor ve iş arkadaşım bilmem kaç zaman önce taburcu ettiğimiz adamın serumunu değiştirdiğini söylüyor. Üstüne üstlük bütün gün ve gece neredeyse aralıksız 24 saat çalıştım gram uyku bile uyumadım. Ben acaba nasıl sakin kalabilirim bana söyler misin?!

Bitmeyen AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin