24. bölüm - Evet

1K 100 60
                                    

( Yazar'dan )

Sabahın ilk ışıkları ile Serkan arkadaşlarını tek tek uyandırmak için aradı. Dün yaptıkları plan için herkesin uyanıp hareket egeçmeleri gerekiyordu. 

Duşunu alıp beyaz bir gömlek ve siyah bir pantolon giydi. Sonra ise anne ve babasının kapısına dayandı. Bir kaç kere yavaşça tıklattı ve kulağını kapıya dayadı. 

Ö: Bir dakika. 

SE: Baba benim. Serkan. 

Ö: Gel oğlum. 

Serkan kapıyı açınca Ömerin gömleğini giydiğini gördü. Etrafa bakındı ve annesinin orada olmadığını fark etti. Gözü Ömerin kolunda ki dövmeye takıldı ve gülümsedi. 

FlashBack

Ö: Oğlum sen ne zaman kalktın? 

Serkan çoktan uyanmış ve giyinmişti. Şimdi de yatağın başlığına sırtını dayamış tabletten oyun oynuyordu. 

SE: Çoktan kalktım. Biy iki saat oluyor neyedeyse. 

Ömer yanına gidip oturmuştu. 

SE: Baba biy şey diyecem. Bana da bundan yapay mısın? 

Serkan işaret parmağı ile Ömerin dövmesini göstermişti. Ömer güldü. 

Ö: Yok ben yapamam. Ama sen büyüyünce istersen yaptırırsın. Ama büyüyünce şimdi olmaz. 

SE: Ne kaday büyümek?

Ö: İşte koca adam olunca. 

SE: Senin gibi mi? 

Ö: Evet. 

Derken gözlerini kırptı. 

SE: Baba biliyoy musun benim idolüm sensin. Ben de büyüyünce senin gibi yesim yapıcam böyle çok başayılı olacam. 

Ömer gülümsedi ve Serkana sarıldı. 

Ö: Canım oğlum benim. 

FlashBash Son

Ö: Serkan? Daldın gittin oğlum. 

Serkan kendine geldiğinde Ömer gömleğin son düğmesini kapatmıştı. 

SE: Ha baba ben sana bir şey soracaktım. Aslında isteyecektim. 

Ö: Sor olum. 

Serkan etrafa bakındı. 

SE: Annem nerede?

Ö: Banyoda o. Bunu mu soracaktın?

SE: Ha yok hayır. Ben teknenin anahtarlarını alabilir miyim?

Ö: Al oğlum niye soruyorsun ki? Ben kaptanı arayayım istersen? Ya da numarasını vereyim sen-

SE: Hayır gerek yok aslında. 

Ö: Nasıl gerek yok? Ne yapacaksın anahtarları?

SE: Baba geçen sene Ahmet şeye gitmişti ya. O biliyor nasıl kullandığını. Biz kendi kendimize mi şey yapsak acaba?

Ö: İyi de oğlum Ahmetin ne kadar tecrübesi var ki? Başınıza bir şey gelmesin? Hem adam ne yapacak size? Sesi bile çıkmaz rahatsız olmazsınız.

SE: Lütfen baba ya. Lütfen lütfen lütfen. 

Ömer derin bir nefes aldı. 

Ö: İyi tamam hadi bu sefer böyle olsun. Ama bak başınıza bir şey gelirse hepinizden hesabını sorarım. 

Bitmeyen AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin