27. bölüm - Ben sana mecburum

818 88 35
                                    

( Yazar'dan )

Ertesi gün Ömer evden erken çıkmıştı. Serkan da babasının hemen arkasından çıkmıştı. Hastaneye gidip, oda oda gezip hastaları kontrol etmesi gerekiyordu. 

Öğle arasında beğendiği oteli arayıp rezervasyon yaptırdı. "İnşallah bizimkiler bana kızmaz" diye düşünüp aramıştı. 

SE: İyi günler. Ben Serkan İplikçi. En büyük odanız için rezervasyon yapmak istiyorum. 

X: İyi günler efendim. Kral dairemiz şu anda dolu. 

SE: Hadi yaa. Peki ne zaman boşalır?

X: Sistemde misafirlerimizin odayı yarın boşaltıcakları yazıyor. 

SE: E süper. Ben de zaten yarın için aramıştım. 

X: O zaman ben onu sizin için ayırıyorum. Sadece bir oda mı? 

SE: Evet sadece 1 oda. Otelin en büyük en rahat odası değil mi?

X: Evet efendim hiç şüpheniz olmasın. Ne kadar kalacaksınız? 

SE: 1 hafta. Yani duruma göre değişir, belki daha fazla ama en az 1 hafta. Rezervasyonu Ömer ve Defne İplikçi adına olacak. Ha bir de unutmadan onlar balayı çifti. 

X: Anladım efendim. Hiç merak etmeyin biz odayı ona göre hazırlayacağız. 

SE: Süper kardeşim. Geldiklerinde odaları romantizm koksun istiyorum. Böyle girince oradan çıkmak istemesinler. 

X: Peki efendim. Kapıya da rahatsız edilmek istemiyoruz yazalım mı? 

SE: Beyefendi benim ile dalga mı geçiyorsunuz? Ben başka yeri arayayım o zaman. 

X: Aman efendim estağfurullah. Hiç olur mu öyle şey? Lütfen ben size yardımcı olmak istiyorum. 

SE: Tamam tamam peki. Sizin hazırlayacağıznız şeyler dışında fındık, fıstık, bal, kaymak işte afrodisyak ne varsa koyun odaya. 

X: Tamam, ben notlarımı alıyorum. İstediğiniz özel bir içki olsun mu? 

SE: İçki? Şampanya olabilir. Evet evet şampanya iyi. 

X: Tamamdır efendim. Eklemek istediğiniz başka bir şey var mı? 

SE: Evet. Hatta bu en önemlisi. Onlardan hiç bir ödeme almayacaksınız. Onlar otelden ayrılınca herşeyi ben ödeyeceğim. Kendi hesabımdan size havale ederim. 

X: Peki. İsminizi bir daha alabilir miyim?

SE: Serkan İplikçi. İstediğiniz zaman bana bu telefondan ulaşabilirsiniz. 

X: Herşey tamam. Bizim otelimizi tercih ettiğiniz için teşekkür ederiz.

SE: Ben teşekkür ederim. İyi günler. 

Deyip kapatmıştı. Fazla mı abartmıştı acaba? Yok ya. Rahat rahat eğlensinler işte. 

SE: İyi oldu iyi. 

Kolunda ki saate baktı ve kantinden çıkıp işine geri döndü. 

***

Herkes bütün gün işinde gücündeydi. Akşam olunca İplikçi ailesi toplanmıştı. Serkan haberi vermek için sabırsızlanıyordu.

SE: Herkes hazır mı?

Ö: Hazırız oğlum söyle hadi.

SE: Tatil planınız hazır. Yani en azından kalacağınız yer hazır. 

Defen gülümseyip elini Ömerin elinin üstüne koydu. Çok heyecanlanmıştı. 

Ö: Anlat bakalım.

Bitmeyen AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin